فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1532 روز پیش
بازدید 829 بدون دیدگاه

نحوه انتخاب میز ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک

نحوه انتخاب میز ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک

بسیاری از افراد تصور می‌کنند زندگی کردن در آپارتمان‌های کوچک به معنی محروم شدن از لذت و فواید یک سری وسایل مختلف، مثل مبلمان و میز ناهارخوری است. باید اعلام کنیم که زندگی در آپارتمان‌های کوچک نیز می‌تواند باعث شود تا شما از تمامی امکانات روز استفاده کنید. فقط کافی است بدانید از چه نوع مبل و میز ناهار خوری باید بهره‌مند شوید و کدام یک از مدل‌ها برای شما مناسب است. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد میز ناهارخوری مناسب برای آپارتمان های کوچک مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم.

نحوه انتخاب میز ناهارخوری

نحوه انتخاب میز ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک

مهم‌ترین مسئله در مورد آپارتمان‌هایی که دارای متراژ پایین است استفاده از رنگ مناسب برای دکوراسیون است. رنگ مناسب باعث می‌شود تا فضای منزل شما بسیار بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد. استفاده از رنگ سفید، طوسی کم‌رنگ و کرم توصیه می شود چرا که رنگ های گفته شده برای دکوراسیون بسیار عالی بوده و نور بیشتری را در منزل منعکس می کند.

برای انتخاب یک میز ناهارخوری مناسب باید فضای منزل خود را در نظر داشته باشید. اگر فضای در اختیار شما، کم است بهتر است میز ناهارخوری دو نفره یا ۴ نفره انتخاب کنید. میزهایی را انتخاب کنید که فضای کمتری را اشغال می کند. چرا که با قرار گرفتن صندلی در کنار میز ناهارخوری فضای زیادی اشغال می شود. انتخاب رنگ روشن و یا حتی میزهای شیشه ای برای منزل بسیار مناسب است. شیشه ای بودن صندلی یا میز باعث می شود تا کمتر دیده شود و فضا بزرگ تر به نظر برسد.

ویژگی های میز ناهارخوری مناسب

بهتر است از میزهایی استفاده کنید که پایه های آن مانع قرار گرفتن کامل صندلی شود. برای این‌که بتوانید میز ناهار خوری را در محیط های کوچک قرار دهید انتخاب مکان مناسب می‌تواند بسیار مؤثر باشد. انتخاب کنج ترین قسمت خانه برای قرار دادن میز ناهارخوری توصیه می شود چرا که از یک فضای کوچک می‌‌توان حداکثر استفاده را کرد. اگر صندلی‌ها دارای تشک هستند می‌توانید رنگ آن‌ها را به‌صورت متضاد انتخاب کرده و با رنگ دیوارهای اتاق و سایر لوازم موجود در منزل ست کنید. استفاده از میزهای گرد که دارای قابلیت تاشو هستند برای فضاهای کم بسیار کاربردی است. در این‌ صورت می‌‌توان یک طرف میز را به دیوار بچسبانید که در این حالت میز ناهارخوری فضای کمتری را اشغال می‌کند.

نحوه انتخاب میز ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک

برای محیط‌های کوچک استفاده از میزهای باریک توصیه می شود چرا که شما می‌توانید در هر مکانی این‌گونه میزها را قرار دهید. برای قرارگیری میز ناهارخوری بهترین مکان بخش آشپزخانه است. شما بهتر است در این حالت یک میز باریک کوچک انتخاب کرده و در آشپزخانه قرار دهید.

ایجاد کیوسک اختصاصی

یکی دیگر از شیوه‌هایی که می‌‌توان از فضاهای کوچک به خوبی استفاده کرد ایجاد کیوسک‌های کوچک و اختصاصی است. کیوسک‌های کوچک شبیه کافه بوده و حس متفاوتی را به اعضای خانه می‌دهد. مدل دیگری برای چیدمان میز ناهارخوری وجود دارد که درعین راحتی برای استفاده میهمانان در شرایط سرو غذا مناسب است. شما می‌توانید میزهای گردی را تهیه کرده و مقابل یکدیگر قرار دهید. اگر فضای نشیمن شما بسیار کم است می‌توانید در مقابل مبل‌ها از صندلی استفاده کنید.

این روش باعث می‌شود شما با خرید یک دست مبلمان به دو شیوه از آن استفاده کنید. برای زیبا شدن فضای غذاخوری منزل خود می توانید رنگ میز ناهارخوری را با رنگ پرده هماهنگ کنید. شما می‌توانید از نورهای هالوژن برای نورپردازی محیط استفاده کنید. وسایل بزرگ در خانه‌های کوچک باعث نمایش کم بودن فضا می شوند پس حتماً باید بر اساس فضایی که دارید مبل، کاناپه، میز ناهارخوری و حتی تابلوها را انتخاب کنید. با توجه به نکات بالا و رعایت کردن آن می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز