فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1526 روز پیش
بازدید 4832 بدون دیدگاه

نکات کلیدی در مورد خرید آینه و میز کنسول

نکات کلیدی در مورد خرید آینه و میز کنسول

آینه و میز کنسول به عنوان یک دکوراسیون کاربردی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث می شود زیبایی منزل دوچندان شود. امروز دیگر آینه و میز کنسول به‌‌عنوان دکوری شناخته نمی‌شود بلکه به دلیل داشتن فضاهایی می‌تواند برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و دم دستی مورد کاربرد قرار بگیرد. بسیاری از افرادی که می‌خواهند از میز کنسول در خانه خود استفاده کنند به دلیل تنوع بالای این محصول در سبک‌های مختلف می‌توانند به راحتی مدلی را که با سبک دکوراسیون داخلی آنان مطابقت بیشتری دارد خریداری کنند.

هر چه میز کنسول هایی که در دکوراسیون داخلی منزل قرار می گیرد باریک‌تر و کم‌عرض تر باشد برای منزل بهتر خواهد بود چرا که فضای کمتری را اشغال می‌کند و باعث ایجاد جذابیت و زیبایی دوچندان می شود. بسیاری از افراد برای تکمیل دکوراسیون داخلی خود به این تصور هستند که آیا خرید میز کنسول و آینه برای منزل آن‌ها مناسب است یا بهتر است ویترین خریداری کنند. ما می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

در پاسخ به این سوال باید بدانید که دکوراسیون داخلی منزل شما به چه شکلی است و کدامیک از موارد بالا برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی شما مناسب‌تر است. ازآنجایی‌که بیشتر خانه‌های امروزی دارای متراژ کمی هستند و به‌صورت آپارتمانی بوده، بیشتر افراد سبک دکوراسیون مدرن را ترجیح می دهند. در این سبک هرچه فضا خلوت‌تر باشد دکوراسیون جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به‌‌عنوان مثال ویترین نمی‌تواند گزینه مناسبی برای خانه‌های کوچک باشد به همین دلیل بهتر است که به خرید آینه و کنسول روی بیاورید تا خانه شما جذاب‌تر شود.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

استفاده از سبک دکوراسیون داخلی مدرن این امکان را به شما می‌دهد تا از رنگ‌های خنثی و همچنین رنگ‌های روشن برای خرید آینه و میز کنسول استفاده کنید چرا که زیبایی چشم‌نوازی به ظاهر خانه شما می‌بخشد. یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید میزهای کنسولی به آن توجه کنید این است که قطر آن کم باشد، زیرا باریک بودن میز کنسول و آینه کنسول باعث می‌شود تا زیبایی آن دوچندان شده و جذابیت ظاهری بیشتری خواهد داشت.

دقت کنید هرچه طراحی میز کنسول و ویترین ساده‌تر باشد و جزئیات کمتری به کار رفته باشد برای سبک های مدرن بسیار مناسب‌تر است. اگر به دنبال خرید میز کنسول چوبی هستید بهتر است میزی را تهیه کنید که دارای چوب مرغوب است که این امر باعث افزایش طول عمر می‌شود. از بین چوب‌های مختلف در نظر گرفتن چوب راش و گردو مناسب است چرا که دارای کیفیت بالاتری بوده و هرچه رنگ چوب تیره‌تر باشد مرغوبیت بیشتری دارد.

میز کنسول متناسب با فضای منزل

اگر میز کنسول با آینه از فلزات مختلفی مانند برنز یا حتی نقره تهیه شده باشد قطعاً دارای قیمت بیشتری از نمونه های چوبی است. البته باید توجه کنید که میز کنسول و آینه‌های برنزی برای دکوراسیون اشرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این‌که بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید بهتر است ابعاد داخلی ساختمان خود را بررسی کنید چرا که بررسی کردن ابعاد داخلی به شما این امکان را می‌دهد با توجه به فضای در دسترس، انتخاب عالی و مناسبی داشته باشید.

ابعاد نرمال میزهای کنسول صد و بیست در صد و پنجاه سانتی‌متر است که این ابعاد برای خانه‌های متوسط کاربرد دارد و اگر دارای خانه بزرگ‌تر هستید می‌توانید از میزهای کنسول بزرگ تر در ابعاد ۲۰۰ و ۲۲۰ می باشد استفاده کنید. بهترین مکانی که می توانید آینه و کنسول خود را درون آن قرار دهید ورود خانه است. قرار داشتن یک آینه بزرگ و کنسول زیبا به شما کمک می‌کند تا ظاهر دکوراسیون داخلی خود را بی‌نظیر کنید که این امر باعث افزایش زیبایی منزل می شود.

از دیگر مکان‌هایی که می‌‌توان آینه کنسول و میز کنسول را در آن قرارداد انتهای راهرو است که انعکاس نور در آینه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. اگر در کنار این فضایی که ایجاد کرده‌اید یک فرش یا قالیچه نیز قرار دهید زیبایی دو چندان می‌شود. شما با مراجعه به بازار می‌توانید مدل‌های مختلفی از آینه و میز کنسول را برای خود خریداری کنید که این امر می‌تواند با توجه به بودجه و سلیقه شما تعیین شود.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز