فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2796 روز پیش
بازدید 702 بدون دیدگاه

چگونه مناسب ترین پا تختی و میز کنار تختی را برای تختخوابمان انتخاب کنیم؟

پاتختی های قفسه دار

پاتختی مناسب

تختخواب مهم ترین بخش هر اتاق خوابی است و نقش بسیار مهمی در زیباتر بنظر رسیدن فضایتان به عهده دارد اما به تنهایی نمی تواند تمام امکانات مورد نیاز شما را فراهم کند و به وسایلی مناسب نیاز دارد. برای مثال میز توالت، صندلی میز توالت و پاتختی از جمله وسایل مورد نیازی هستند که شما برای داشتن بیشترین راحتی ممکن، در کنار یک تختخواب زیبا به آن ها نیاز دارید و در این بین نقش پاتختی بسیار مهم تر و اساسی تر از دیگر اجزا می باشد. با ما همراه باشید تا روش های انتخاب مناسب ترین پاتختی را برایتان توضیح دهیم. پا تختی و میز ناهار خوری و دیگر محصولات چوبی خود را در ایران میز یافت کنید.

پاتختی های قفسه دار

برای افرادی که وسایل کوچک اما زیادی دارند بیشترین کارایی ممکن را خواهند داشت. این دسته از افراد معمولا به فضاهای کوچک اما در عین حال مرتب نیاز دارند و پاتختی های قفسه دار یکی از مناسب ترین گزینه های ممکن برای جا دادن وسایل تان هستند و به راحتی می توانید آن را با هر گونه تختخواب چوبی ست کنید.

صندلی کوچک

صندلی کوچک

هیچ قاعده و قانونی برای انتخاب نوعی خاص از پاتختی برای تختخوابتان وجود ندارد. شما می توانید از ساده ترین و حتی خلاقانه ترین روش های ممکن بهره ببرید تا پا تختی مورد نظر تان را داشته باشید. حتی می توانید از یک صندلی کوچک به عنوان پاتختی استفاده کنید.

نیمکت های زیبا

نیمکت های زیبا

یکی از انواع محبوب پاتختی، مدل نیمکتی آن است بدین صورت که با این نیمکت فضایی مناسب برای نشستن در پایین تختخوابتان برایتان ایجاد می شود و به راحتی می توانید برای مطالعه یا انجام کارهایتان بر روی آن بنشینید.

ست کردن

ست کردن

ممکن است دیوار های اتاقتان دارای چندین رنگ مختلف باشند و همین مساله باعث شود که نتوانید پاتختی هایی با رنگ های یکسان انتخاب کنید. برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم که از روش ست کردن و هماهنگ کردن پاتختی هایتان استفاده کنید. در این روش، میتوانید پاتختی هایی با رنگ های متفاوت انتخاب کنید تا حتی تنوع و تضادی زیبا را هم بوجود بیاورید.

رنگ مناسب و شاد

رنگ مناسب و شاد

رنگ های شاد و تند می توانند فضایتان را گرمتر نمایش دهند. این نوع رنگ ها خود به خود باعث ایجاد نشاط و گرمی در فضا ها می شوند و برجستگی خاصی را به پاتختی تان می بخشند. در کنار یک پاتختی با رنگ شاد و تند می توانید از یک روتختی با رنگ های شاد و زیبا هم استفاده کنید.

استفاده ی مجدد

استفاده ی مجدد

ممکن است یک دراور کوچک داشته باشید که مدتی است از آن استفاده نمی کنید و یا از آن خسته شده اید. برای همین منظور می توانید دراور قدیمی تان را با رنگ دلخواه تان رنگ آمیزی کنید و از آن به عنوان پاتختی استفاده کنید.

پاتختی های گرد

پاتختی های گرد

در برخی از اتاق خواب ها بهتر است برای حفظ و استفاده ی حداکثری از فضایتان، از پاتختی هایی با لبه های گرد استفاده کنید. این نوع از پاتختی ها جلوه ای زیبا و متفاوت را در اتاقتان ایجاد خواهند کرد و حتی رنگ آنها را می توانید از یک رنگ متضاد با رنگ صندلی راحتی تان انتخاب کنید.

ساده اما شیک

ساده اما شیک

همیشه قرار نیست از میز ها یا پاتختی های چوبی بزرگ و یا حتی کوچک برای سرویس خوابتان استفاده کنید. گاهی بهتر است از سادگی یک فضا لذت برد. برای همین کار می توانید از میز های کوچک و کوتاه فلزی برای این کار استفاده کنید.

ظاهر

ظاهر

ظاهر هر وسیله ای نوع رفتار و برخورد شما با آن وسیله را تعیین خواهد کرد. برای همین بهتر است از وسایلی استفاده کنید که دارای ظاهری زیبا باشند و بیشترین هماهنگی و تناسب را با فضایتان داشته باشند. استفاده از پاتختی با رنگ های زیبا و همینطور هماهنگ با دیگر اجزای سرویس خواب و یا حتی میز کار، میز کامپیوتر و میز تحریر تان، می تواند حس زیبایی و شیک بودن را به هر بیننده ای القا کند. استفاده از یک آباژور زیبا هم می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و باعث لوکس شدن فضایتان شود.

نکاتی که در تغییر دکوراسیون باید رعایت کرد را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز