فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1864 روز پیش
بازدید 1194 بدون دیدگاه

انواع تخت: کدام نوع تخت را باید انتخاب کنید؟

راهنمای انتخاب تخت خواب مناسب شما اینجاست! که به شما کمک می کند تا تختخواب و لوازم جانبی آن را بطور کامل انتخاب کنید. از فریم های سنتی و ساده گرفته تا تخت های مهمان و تخت های باکسدار، و سایر تخت خواب ها را بطور کامل برایتان توضیح داده ایم.

 

فهرستی از زیباترین مجموعه ی فریم تخت ها را در فروشگاه اینترنتی ایران میز ببینید (لینک)

 

تختخواب وسیله ایست که کودکان به طور مداوم در آن حضور دارد و از آن استفاده می کند، لذا در هنگام انتخاب آن، در وهله اول، باید به ایمنی و کیفیت آن توجه کرد. و سپس زیبایی آن را مد نظر قرار داد. انواع مختلفی از تخت موجود است و انتخاب کاملا بر اساس اولویت شخصی است. برای کمک به تصمیم گیری در مورد سبک مناسب تخت برای شما، ما انواع مختلف سرویس خواب های ارزان و شیک موجود را در زیر را خلاصه کرده ایم.

 

تخت های باکسدار

دیوان ها به طور کلی محبوب ترین انتخاب تخت هستند. آن ها ارزش خوبی برای پول خرج کردن را دارند. دارا بودن باکس در زیر تخت و ایجاد فضایی که قابل استفاده است، باعث شده افراد زیادی به انتخاب آن فکر کنند  آن را در اولویت بگذارند. پایه های باکس از یک قاب چوبی ساخته شده و روی همه ی آن ها پارچه قرار گرفته است. و نمای چوبی آن مشخص نیست. دو نوع پایه دیوانه وجود دارد: پلت فرم و لبه فنردار!

دیوارهای پلت فرم، یک پایه محکم قوی برای تشک خود را فراهم می کنند. درحالیکه دیوارهای لبه های فنردار دارای یک لایه اضافی از فنر ساخته شده است. و در بالای قاب چوبی روی یک پایه ی نرمتر قرار گرفته است.

مشاهده تخت باکسدار ژینا

تخت باکسدار

فریم های تخت

فریم های تخت در انواع مختلف ارائه می گردد. گاهی به دلیل تنوع بالا انتخاب سخت می شود. از لحاظ زیبایی ظاهری بهتر است از انواع تخت چوبی، فلزی و جلو مبلی  که متناسب با پرده و میز تلویزیون شما هستند، استفاده کرد. گام بعدی مهم تر است، نگهداری از آن ها! فریم های تخت به طور کلی گزینه ای از تخته های جامد برای یک پایه قوی تر است. یا اسلایدهای فشرده که پایه ی آن با فنر کار شده را فراهم می کنند.

کفی تخت ها

قرار دادن تخته های چوبی می تواند بر راحتی و پشتیبانی ارائه شده توسط چارچوب بستر تاثیر بگذارد، هرچه تخته ها به یکدیگر نزدیک تر شوند، بهتر است. و بستری بهتر ارائه شود. مزیت این، دو برابر است. در ابتدا شما در هنگام خواب روی تخت، از بستر بهتری استفاده می کنید. و در عین حال مزیت های دیگر، باعث می شود  طول عمر تشک خود را به حداقل برسانید.

 

مشاهده انواع مختلف فریم تخت

تخت های باکس دار برای ایجاد فضای اضافی برای ذخیره سازی در یک اتاق خواب عالی هستند. انواع گزینه های ذخیره سازی در دسترس وجود دارد. تختهای باکسدار دارای گزینه کشویی هستند. (بسته به اندازه تخت، بسته به نوع ۱، ۲ یا ۴  کشو در دسترس است) یا یک فضای ذخیره سازی بزرگ را شامل می شوند. (پلت تشکی که از انتهای پایه یا کنار تخت بلند می شود). فریم های تخت یک گزینه ذخیره سازی زیبا را جذاب تر می سازد.فضای خالی زیر این نوع تخت ها یا به شکل کشو در داخل پایه و یا به صورت یک فضای ذخیره سازی بزرگ هستند. طراحی زیبای آنها و با توجه به استفاده ای که می توان از زیر تخت داشت، باعث شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. و آن را در اولویت انتخاب خود قرار دهند.  

تخت یکنفره چوبی

تختخواب مهمان

تعداد گزینه های  زیادی برای خرید تخت مهمان وجود دارد. شایع ترین سبک تختخواب مهمان یک قاب تک لایه با یک تخت بسته بندی ثانویه است. زمانی که تخت در حال استفاده نیست، در زیر چارچوب بستر اصلی قرار دارد. این نه تنها یک تخت خوابیده با کیفیت خوب را فراهم می کند، بلکه زمانی که جمع می شود، فضای کمتری پیدا می کند.

تختخواب روز یکی دیگر از رایج ترین تخت های مهمان است. اساسا آنها تنها تخت با پشت و نشیمن هستند؛ به این معنی که آنها می توانند به عنوان یک مبل در روز و یک تخت در شب استفاده شوند.

 

مبل های تخت خوابشو

اگر شما به دنبال یک تخت چند منظوره برای مهمانان و یا استفاده گاه به گاه از آن هستید. مبل های تخت خواب شو یک گزینه عالی است. ارائه یک قطعه مبلمان همه کاره برای خانه شما. سرویس خواب تاشو دارای تمامی ارکان یک فضا برای خواب (تخت خواب)، مطالعه (میز تحریر)، چیدمان لباس (کمد)، و حتی در بعضی مواقع میز آرایش نیز هست. در محدوده ای از سبک ها، رنگ ها و اندازه ها موجود می باشد، آنها برای استفاده در اتاق مهمان یا به عنوان یک مبل راحتی در سالن خود مناسب هستند. که در صورت نیاز می تواند به راحتی به عنوان یک تخت باشد. اگر تخت خواب برای مهمانان یا استفاده گاه به گاه باشد، تشک های فوم می تواند بستری کافی را فراهم کند.مدل تخت های دو طبقه نوجوان را در سایت ایران میز مشاهده بفرمایید.

تخت خوابشو سیمال

تخت مهمان

تخت خواب بادی

تخت های بادی، هزینه کم و فضای کارآمد را برای یک تختخواب مهمان یا کمپینگ فراهم می کنند. افراد زمانی که نیاز به تخت دارند سریع و آسان باد می شوند. اما فشرده شده هستند تا بسته شوند و ذخیره شوند. تختهای بادی یک گزینه راحت و سریع هستند.

میخواهید بهترین قیمت را بین قیمت های مختلف موجود در بازار بدست آورید؟ راهنمایی های کارشناسان فروش ما را دنبال کنید. هم چنین می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی ما استفاده کنید. (فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی ایران میز ۰۲۱۲۲۲۵۳۹۲۵)

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز