فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2836 روز پیش
بازدید 640 بدون دیدگاه

۱۰ راه زیبا برای تغییر دیوارهایتان

نصب کردن یک جا کفشی دیواری و شیک

دیوار های زیبا

تزیین اتاق کار ساده ایست درصورتی که با روش های زیبا این کار را انجام دهید. با ما همراه باشید تا روش های زیبا را برایتان توضیح دهیم. تخت خواب یک نفره اتاق خواب خود را نیز با رنگ دیوارتان می توانید ست کنید.


نصب کردن یک جا کفشی دیواری و شیک

بهتر است فضای راهروی تان را با جاکفشی و کمد تنگ نکنید و بجای آن با جا کفشی دیواری شیک و مدرن آن فضا را به بهترین نحو دکور کنید و دیوارهای خانه تان را هم متحول کنید.

استفاده از وسایل متفاوت

استفاده از وسایل متفاوت

با وسایل و تزیینات متفاوت می توانید فضای دیواریتان را به سادگی تغییر دهید و به این فضایتان شخصیت ببخشید. این نوع دکوراسیون که اخیرا در دکوراسیون مدرن بکار برده می شود، یک از بهترین راه های ممکن برای تغییر فضا است. برای مثال به تنوع وسایل تصویر بالا دقت کنید. قطعا متوجه خواهید شد که تاثیر این آباژور برای تغییر این فضا غیر قابل انکار است.

وسایل ورزشی تان را به نمایش بگذارید

وسایل ورزشی تان را به نمایش بگذارید

اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید می توانید دوچرخه تان را به دیوار آویزان کنید تا علاوه بر نمایش دادن وسایل ورزشی تان، به دیوار هایتان هم جلوه ی ویژه ای بدهید. اگر نمی خواهید دیوار هایتان را بخاطر این نوع وسایل سوراخ کنید، می توانید از وسایل کوچکتر استفاده کنید مثلا راکت تنیس و یا حتی توپ مورد علاقه تان را آویزان کنید برای شخصیت بخشیدن به فضایتان می توانید از صندلی متناسب استفاده کنید.

استفاده از بشقاب های رنگی

استفاده از بشقاب های رنگی

برای تغییر دادن دیوار و یا ایجاد تنوع در فضای ساده ی دیوار، میتوانید از بشقاب های رنگی و یا حتی قدیمی استفاده کنید و بهتر است این نوع بشقاب ها اگر دارای نقش های متفاوت و غیر هماهنگ باشند زیبایی خود را بیشتر از قبل نشان خواهند داد.

ایجاد کلکسیون دیواری

ایجاد کلکسیون دیواری

آیا تا به حال به ایجاد یک کلکسیون زیبا فکر کرده اید؟ حتی با وسایل ساده هم می توانید یک کلکسیون زیبا بوجود بیاورید. این کلکسیون حتی می تواند تعدادی آینه کوچک باشد که به راحتی به دیوار وصل می شوند و هر زمان که قصد ایجاد تغییر در آنها را داشته باشید به سرعت می توانید آنها را از دیوار جدا کرده و وسایل دیگری را به دیوار وصل کنید.

یک تغییر زیبا با عکس های خاطره انگیز

یک تغییر زیبا با عکس های خاطره انگیز

با چسباندن عکس های قدیمی و یا جددتان در فضای اتاق تان چطورید؟ این ایده علاوه بر زیبایی منحصر به فردش، آرامش را هم برای شما به همراه دارد. برای این کار می توانید از چسب های مخصوص استفاده کنید تا در صورت نیاز بتوانید جای عکس ها را با هم عوض کنید و زیبایی میز ناهار خوری هایتان را چندین برابر کنید.

استفاده از عکس برگردان و برچسب دیواری

استفاده از عکس برگردان و برچسب دیواری

یکی از ساده ترین راه های تززین دیوار استفاده از عکس برگردان های متناسب با اتاق است و این عکس برگردان می تواند درخت، یا یک طرح کارتونی برای اتاق کودک و یا یک جمله ی زیبا برای اتاق بزرگسالان باشد. مزیت این عگس برگردان ها و برچسب ها این است که می توان آنها را در هر اندازه و رنگی تهیه کرد و براحتی با هر نوع تخت خواب هماهنگ کرد.

تغییر در فضای دیواری حیاط خلوت

تغییر در فضای دیواری حیاط خلوت

تزیینات دیواری محدود به فضای داخل خانه نیستند و شما حتی می توانید فضای بیرون از خانه تان و بخصوص حیاط خلوتتان را تغییر دهید. اگر به همراه تزیینات، از وسایل و خرید مبل  و یا میز و صندلی زیبا هم استفاده کنید این تغییرات بسیار چشمگیر خواهند بود.

ایجاد چشم اندازهای عجیب و استفاده از خطای دید

ایجاد چشم اندازهای عجیب و استفاده از خطای دید

امروزه از خطای دید برای بزرگ تر و یا کوچکتر نشان دادن فضا ها بسیار استفاده میشود و بهتر است از این روش برای اتاق یا دیگر فضاهایتان استفاده کنید. برای مثال می توانید یک تصویر بزرگ از یک ساحل زیبا را برای پس زمینه تخت خوابتان استفاده کنید یا امتداد یک راهرو را با یک عکس زیبا از یک اسکله، ادامه دار و بزرگتر نشان دهید.

استفاده از بازتاب تصویر

استفاده از بازتاب تصویر

با استفاده از الگوهای بهم ریخته از کاشی های جدید و زیبا، میتوانید طرح های خارق العاده را بوجود بیاورید و این روش را میتوانید در هر مکانی اجرا کنید، از فضاهای رسمی تا خودمانی و صمیمی. فراموش نکنید که وجود آینه تاثیر این روش را چندین برابر میکند. ۱۰ وسیله غیرضروری برای فضایتان را در این مقاله شناسایی کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز