فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2843 روز پیش
بازدید 1086 بدون دیدگاه

۱۰ وسیله غیرضروری برای فضایتان

وسایلی که به شما تعلق ندارند

وسایل غیر ضروری

همیشه شروع یک تغییر و مرتب کردن یک محیط سخت است و ممکن است بگویید که وسایلتان را نمی توانید دور بیندازید. اما بهتر است بدانید که بیشتر انسانها وسایلی دارند که کاملا به درد نخور بوده اما تصور می کنند که آن وسایل یک روز به کارشان می آیند. برای استفاده بهینه از اتاق خواب خود میتوانید از سرویس خواب زیبا و جمع و جور استفاده کنید همچنین مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز میتوانید مشاهده کنید.

بهتر است همین الان با رفتن به سراغ کمد و یا جاهای دیگر نگهداری وسایلتان، فضای خانه تان را برای یک تغییر آماده کنید.

وسایلی که به شما تعلق ندارند

آیا شما هم وسایلی دارید که آنها را در یک کمد÷ یا فضای خاص نگهداری می کنید و از آنها استفاده نمی کنید؟ چرا آن وسایل را به کسانی نمی دهید که بتوانند از آن وسایل بخوبی استفاده کنند؟ از کتاب های خوانده شده گرفته تا وسایل استفاده شده ی قدیمی تان، همه و همه بهتر است دور ریخته شوند یا آنها را به کسانی بدهید تا مورد مصرف قرار بگیرند.

کتاب های خوانده شده

کتاب های خوانده شده

کتاب های خوانده شده یا کتاب هایی که علاقه ای برای خواندنشان ندارید جایی برای ماندن در کتابخانه تان ندارند. اگر کتابی را که یک بار آنرا شروع کرده و سپس رها کرده اید دارید، بهتر است بدانید که احتمال کامل خوانده شدن آن کتاب بسیار کم است.

وسایل شکسته یا بی استفاده

وسایل شکسته یا بی استفاده

معمولا این وسایل موقع خرید و یا تعویض خانه خود را نشان می دهند. به طور معمول در هر خانه ای حداقل چند وسیله برقی از کار افتاده یا خراب وجود دارد که در بهترین حالت در انبار و یا در حالت عادی در آخر کابینت قرار دارد. بهتر است آن وسایل را درست کنید یا کاملا دور بیندازید.

ظرف های پلاستیکی

ظرف های پلاستیکی

ظرف های پلاستیکی علاوه بر فضای زیاد و نامنظمی که اشغال می کنند، در بیشتر اوقات بی مصرف هم هستند. در این بین وسایل پلاستیکی بدون درب چندین برابر بی مصرف تر از انواع دیگر هستند.

ادویه های قدیمی

ادویه های قدیمی

آیا در کابینت های شما هم ادویه هایی وجود دارند که حتی زمان خرید آنها را هم بیاد نمی آورید؟ آیا می دانستید که ادویه ها در بهترین حالت بیشتر از دوسال نباید در ظرف نگهداری شوند و بعد از این مدت عطر و طعم خود را از دست می دهند؟ اگر از این ادویه ها در کابینت های شما وجود دارد همین الان رفته و درب آنها را باز کرده و بو کنید، اگر بوی کم و ضعیفی به مشامتان رسید، بهتر است آنرا دور بریزید چرا که دیگر خواص و ویژگی های یک ادویه ی خوب را ندارد.

وسایل حمام و دستشویی بی مصرف

وسایل حمام و دستشویی بی مصرف

از شامپوهای گوناگون گرفته تا حوله های قدیمی، همه و همه نیاز به بازبینی دارند چرا که فضای حمام ستشویی ها از شامپوهایی که به اشتباه خریداری شده اند پر است و یا ظرف های مایع دستشویی که کسی از آن استفاده نمی کند هم باید دور ریخته شود تا فضا مرتب و زیبا بنظر بیاید.

وسایل قدیمی و استفاده شده

وسایل قدیمی و استفاده شده

در اکثر خانه ها معمولا یک یا چند گوشی موبایل قدیمی وجود دارد که از آنها استفاده نمیشود و این گوشی ها به همراه تمام وسایل جانبی شان در یک کمد قرار می گیرند و فضا را به سادگی اشغال می کنند. بهتر است همین الان فکری به حال این وسایل بکنید.

تخت خواب های قدیمی

تخت خواب های قدیمی

اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید تخت خواب فرزند بزرگتان را برای فرزند بعدیتان هم استفاده کنید، بهتر است بدانید که این تخت خواب دیگر دارای کیفیت و استحکام قبل نیست و استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمیشود، برای همین بهتر است از تخت خواب جدید استفاده کنید.

وسایل الکترونیکی قدیمی

وسایل الکترونیکی قدیمی

همه ی ما قطعا یک دستگاه سی دی پلیر یا ویدیو پلیر در خانه هایمان داریم و احتمالا مدت زیادی است که از آنها استفاده نمی کنیم. پس بهتر است آنها را از خودمان دور کنیم تا جای کافی برای وسایل جدیدمان وجود داشته باشد. حتی اگر از سی دی های قدیمی مان هم استفاده نمی کنیم، چرا آ«ها را فقط نگهداری کنیم و باعث تنگ شدن فضایمان شویم؟ ۱۰ راه زیبا برای تغییر دیوارهایتان را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز