فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2824 روز پیش
بازدید 747 بدون دیدگاه

۱۰ کاری که افراد منظم بعد از بیدار شدن شان انجام می دهند

 

 

مرتب کردن تختخواب

افراد منظم

معمولا صبح اکثر افراد با صدای زنگ ساعت، دوش گرفتن صبحگاهی و خوردن صبحانه آغاز میشود و ممکن است پر از تنش و اضطراب باشد.اما راه هایی وجود دارد که بتوان صبح را با آرامش شروع کرد. با ما همراه باشید تا چندین روش کارآمد را برایتان توضیح دهیم. افراد منظم وسایل شیک و زیبایی استفاده میکنند, میز تلویزیون زیبا و دیگر محصولات چوبی زیبا را در ایران میز بیابید.

 

مرتب کردن تختخواب

بیشتر افراد منظم و موفق عادت دارند که تختخواب و روتختی شان را قبل از دوش گرفتن یا خوردن صبحانه مرتب کنند. این کار کمتر از پنج دقیقه وقت شما را خواهد گرفت اما تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه ی شما در طول روز و در حین انجام دادن کارهایتان خواهد داشت.

 

ظرف های صبحانه

ظرف های صبحانه

مطمئنا روبرو شدن با یک سینک ظرفشویی پر از ظرف های کثیف و کوچک و بزرگ، آن هم بعد از یک روز کاری و خسته کننده برای هیچکس خوشایند نیست. پس بهتر است ظرف هایتان را هم قبل از رفتن به محل کار یا دانشگاه بشویید و اگر نمی خواهید ایستاده بمانید و بنشینید می توانید از یک صندلی اوپن استفاده کنید.

 

چک کردن کارهایتان

چک کردن کارهایتان

این عادت یکی از بهترین روش های ممکن برای بالا بردن سطح بهره وریتان در محل کار، تحصیل یا حتی انجام دادن کارهای منزل است. بهتر است قبل از حرکت کردن به سمت کارتان، ایمیل تان را چک کنید یا لیست کارهای روزانه تان را مرور کنید تا دچار سردرگمی نشوید و این کار را میتوانید حتی بر روی میز ناهار خوری تان و در حین صرف صبحانه انجام دهید.

ناهار بسته بندی شده

ناهار بسته بندی شده

بهتر است ناهار روز بعدتان را از غذای شب قبل کنار بگذارید و یا از شب قبل آن را در ظرف غذایتان ریخته و در یخچال قرار دهید. با این روش فردا به هنگام رفتن به محل کارتان، به راحتی ظرف را برداشته و در وقتتان هم صرفه جویی کنید.

زودتر بیدار شدن

زودتر بیدار شدن

۱۰ الی ۱۵ دقیقه بیدار شدن زودتر از زمان مقررتان، می تواند شما را بیش از نیم ساعت نسبت به دیگر روزهایتان جلو بیندازد. چرا که این تایم را به درستی می توانید برای مرتب کردن وسایل تان و آماده کردن وسایل مورد نیازتان صرف کنید. برای زودتر بیدار شدن بهتر است ساعتتان را بر روی پاتختی یا ست تختخواب تان قرار دهید.

ساده کردن کار های روزانه

ساده کردن کار های روزانه

کارهایتان را قبل از خارج شدن از خانه بر روی برگه ی یادداشت یا در ذهنتان لیست کنید سپس هدفمند و طبق کارهایی که دارید از خانه خارج شوید. با انجام این روش، شما حتی از انجام دادن وظایفتان خوشحال تر خواهید بود و از انجام دادن آنها لذت خواهید برد. حتی می توانید لیست کارهای فردا را از شب قبل و هنگامی که بر روی مبل یا صندلی راحتی تان در حال استراحت هستید تهیه کنید.

آماده کردن غذا برای شام

آماده کردن غذا برای شام

افراد باهوش و منظم معمولا در زمان هایی که مشغله شان کمتر است، وعده های غذایی را برای روز های پر مشغله شان تهیه می کنند و آنرا در یخچال یا در فریزر قرار می دهند تا هنگامی که به انجام کارهای زیادی مشغول هستند و یا به علت خستگی نمی توانند غذا درست کنند، آن وعده های غذایی را به عنوان ناهار یا شام بر روی میز ناهارخوری شان میل کنند.

برنامه ریزی

برنامه ریزی

برای منظم بودن و حتی سالم بودن بهتر است برای آخر هفته تان برنامه ی غذایی جداگانه ای داشته باشید و حتی غذاهای جدیدی را تجربه کنید. برای تهیه ی مواد مورد نیاز یک وعده ی غذایی به یک صندلی مناسب و یک میز مرغوب احتیاج دارید تا بتوانید مواد مورد نیاز آن غذا را با هم مخلوط کرده و یا خرد کرده و سپس درون قابلمه بریزید.

مراقبت از گل ها

مراقبت از گل ها

یکی از راه های تقویت روحیه ی شاد و شاداب بودن، وجود گا ها و گیاهان زیبا در فضای خانه است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که گلدان مورد علاقه تان را به درون فضای خانه تان بیاورید و حتی بهتر است آنرا بر روی میز ناهار خوری، میز کامپیوتر یا حتی میز کارتان قرار دهید.

ریلکسیشن

ریلکسیشن

خوردن غذا های خوب و خانگی و داشتن گل مورد نظرتان در فضای خانه به تنهایی نمی تواند باعث ایجاد آرامش در شما بشود و بهتر است وقتی را هرچند کوتاه برای تمرین های کششی و نرمش اختصاص دهید و بعد از آن می توانید بر روی تختخواب تان دراز کشیده و استراحت کنید. ایده جالب برای درس خواندن را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز