فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2802 روز پیش
بازدید 687 بدون دیدگاه

کار هایی که باید بعد از خریدن یک خانه ی نسبتا قدیمی انجام دهید

وسایل چوبی

دکوراسیون خانه قدیمی

خانه های نو و مدرن را به راحتی و با هر روشی می توان دکور کرد و از هر نوع مبلمان و وسایل چوبی در آن ها استفاده کرد اما خانه هایی که چند سال از ساخت آنها می گذرد کم کم از نظر دکوراسیون با مشکل مواجه می شوند اما این مشکل به راحتی با کمک گرفتن از متخصصین این عرصه و همینطور استفاده از مقالات مفید برطرف می شود. با ما همراه باشید تا چندین راهکار برای دکور کردن فضای خانه های نسبتا قدیمی را برایتان به طور کامل توضیح بدهیم. برای خانه قدیمی خود میتوانید از محصولات چوبی جدید و مدرن استفاده کنید شما میتوانید در ایران میز مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات چوبی را مشاهده کنید.

وسایل چوبی

مبلمان، انواع میز ها مانند میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز تحریر، میز ناهارخوری همه و همه در زیباتر شدن بخش های مختلف خانه تان نقش مهم و اساسی خود را ایفا می کنند اما انتخاب این وسایل بسیار مهم در هر فضایی فقط و فقط بستگی به سلیقه ی فرد و نوع فضای داخلی ساختمان دارد.

راه پله ها

راه پله ها

راه پله های هر خانه ای را می توان بهتر از آنچه که هست تزیین کرد و از زیبایی آن بیشترین استفاده را برد. راه پله هایی که عریض هستند را می توان با قرار دادن یک جاکفشی زیبا و یا حتی یک رخت آویز با رنگ هماهنگ و مناسب دکور کرد. اگر امکان دکور کردن فضای راه پله را ندارید بهتر است فضای ورودی اتاق تان را به بهترین شکل ممکن دکور کنید، مثلا با قرار دادن صندلی راحتی تان در محدوده ی دید نسبت به راه پله باعث می شوید تا اتاق تان جذاب تر دیده شود و خالی بودن فضای راه پله و یا راهرویتان بسیار کمتر از مقدار واقعی بنظر بیاید.

پنجره ها

پنجره ها

نور یک فاکتور بسیار مهم و تعیین کننده در هر نوع فاض و ساختمانی است و اهمیت نور روزانه و روشنایی زیبای خورشید بر کسی پوشیده نیست. پس بهتر است بر روی این موضوع توجه داشته باشید تا بیشترین نور و همینطور مناسب ترین میزان نور را از خورشید دریافت کنید و مدت زمان روز را با کیفیت نور بی سایقه سپری کنید. نور مناسب باعث میشود تا وسایل چوبی و فلزی تان شیک تر دیده شوند برای مثال نور کافی در فضای خانه باعث می شود تا شما رنگ یک مبل یا یک میز عسلی را بهتر از هر زمان دیگری ببینید و از داشتن آن لذت ببرید. در گنار داشتن نور کافی در هنگام روز، برای مدت زمان شب هم می توانید با استفاده از انواع لامپ ها، لوستر ها و آباژور ها، اعم از رومیزی وایستاده، استفاده کنید تا میزان روشنایی دلخواه تان را در هنگام شب در اختیار داشته باشید.

صندلی های مدرن

صندلی های مدرن

آشپزخانه یکی از مهمترین فضاهایی است که باید قبل از هر جایی به فکر متحول کردن آن باشید. ایجاد تغییرات در آشپزخانه به سادگی امکان پذیر می شود مثلا با انتخاب صندلی اوپن جدید و هماهنگ با فضا و یا خریدن یک میز ناهارخوری مناسب و شیک که با این تغییرات قطعا گامی بزرگ به سمت تغییر مثبت آشپزخانه تان بر خواهید داشت.

کمد و فضای آن

کمد و فضای آن

کمد ها عمدتا برای نگهداری وسایل مختلف و در جاهای مختلف خانه بکار گرفته می شوند از فضای آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب ها، می توانند برای قرار دادن کمد ها و قفسه ها مناسب باشند و این مناشب بودن کاملا سلیقه ای و شخصی است و فقط شما هستید که بودن یا نبودن این وسیله ی کاربردی را در فضا تعیین می کنید. چگونه لکه ها و آلودگی ها را تمیز کنیم؟ در این مقاله اطلاعات کافی در باره این موضوع را میتوانید کسب کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز