فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2730 روز پیش
بازدید 662 بدون دیدگاه

چگونه فضاهای مدرن و بسیار کوچک را چیدمان کنیم و در آن ها زندگی کنیم؟

اتاق خواب

فضاهای کوچک

فضای آپارتمان ها امروزه کوچک در نظر گرفته می شود و این خود می تواند برای افرادی که دارای سلیقه و الگوی مناسبی برای دکوراسیون نیستند، مشکلات اساسی بوجود بیاورد که گاها آن فضا را دلگیر، خفه کننده و یا حتی عذاب آور تلقی کنند اما همیشه اینطور نیست، در اکثر موارد می توان با انجام صحیح و انتخاب یک مدل بسیار مناسب برای دکوراسیون خانه تان، آن را تبدیل به خواستنی ترین و زیباترین خانه ای کنید که فقط در رویاهایتان دیده اید. اگر می خواهید ترفند هایی زیبا برای دکور کردن فضاهای کوچک یاد بگیرید و یا حتی می خواهید تغییراتی در فضای خانه تان ایجاد کنید بهتر است با ما همراه باشید تا با جذاب ترین و بهترین روش های شناخته شده شما را همراهی کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر نمی خواهید تغییری در فضایتان ایجاد کنید و یا در صورتی که خانه ای بزرگ در اختیار دارید؛ باز هم با ما همراه باشید چرا که با بهترین های دکوراسیون در کنارتان خواهیم بود. میز تلویزیون برای فضای گوچک خود را در ایران میز بیابید.

اتاق خواب

عنوان مهم ترین فضای خانه را می توان از جهاتی به اتاق خواب نسبت داد چرا که بیشترین تایم استراحت را در آن می گذرانید و احتمالا بر این موضوع واقف هستید که تنها بعد از یک استراحت مناسب می توانید به راحتی به انجام فعالیت هایتان مشغول باشید و یک استراحت کافی و مناسب را می توانید با قرار دادن وسایلی چون تختخواب مناسب، روتختی، بالشی مرغوب برای خودتان به ارمغان بیاورید. اگر می خواهید فضای اتاق تان مرتب تر و منظم تر باشد و در عین حال فضای کمتری را برای وسایل خانه تان اختصاص دهید و تمام وسایل تان اعم از لباس، کتاب و… را در آن جا بدهید، بهتر است از یک سرویس خواب مدرن و مناسب استفاده کنید.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

اساسی ترین انتخاب برای اتاق نشیمن، مبلمان و میزعسلی و جلومبلی است و اگر می خواهید از مبلمان مدرن برای فضایتان استفاده کنید بهتر است در کنار آن ها از میز عسلی شیشه ای و یا میز عسلی چوبی اما با رنگ هماهنگ استفاده کنید تا زیبایی فضایتان بیشتر شود.

آشپزخانه

آشپزخانه

فضای آشپزخانه و میز ناهار خوری را تقریبا می توان با هم در نظر گرفت چرا که زیبایی یک آشپزخانه به میز ناهارخوری، کابینت ها و صندلی اوپن دانست و با انتخاب درست این وسایل می توانید فضای آشپزخانه تان را متحول کنید.

کفپوش

کفپوش

استفاده از رنگ های قهوه ای و سفید می تواند به عنوان یک گزینه ی مناسب تلقی شود چرا که هماهنگی بسیار زیادی با هم دارند و می توانند فضایتان را به زیبایی متحول کنند و زیباتر کنند. اگر مشکل کمبود فضا دارید، با افزایش ارتفاع در یک بخش از خانه، فضایی بزرگ و مناسب را به عنوان دراور ایجاد کنید تا بسیاری از وسایلتان را بتوانید در آن جا بدهید.

قفسه بندی

قفسه بندی

هر خانه ای به قفسه ها و شلف های جادار و زیبا نیاز دارد و این ویژگی توانایی تغییر نقطه ای و مهم را برای فضای خانه تان خواهد داشت. استفاده از کتابخانه ی مدرن با رنگ ها متضاد می تواند اتاق نشیمن و یا هر اتاق دیگری را که در آن از قفسه ها و کمد شیک استفاده می کنید را متحول کند. روش فوق العاده برای تغیید دکوراسیون اتاق را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز