فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2726 روز پیش
بازدید 1133 بدون دیدگاه

اتاق های اضافی و کاربرد های آن

وسایل گرمایشی

 

دکوراسیون فضای خانه

بعضی از خانه ها هستند که با معضل کمبود فضا روبرو هستند و باید از هر فضایی برای چندین منظور استفاده کنند اما در عوض در برخی از فضاهای خانگی، اتاق های اضافی وجود دارد و بهتر است برای دکوراسیون مناسب اصولی آن را تغییر دهید و فضای درونی آن را متحول کنید تا حتی از فضاهای اضافی تان لذت ببرید. اگر می خواهید فضای درونی تان را تغییر دهید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به سوی زیباتر شدن فضای اتاق های اضافی تان همراهی کنیم. میز ناهار خوری و مبلمان و دیگر محصولات چوبی مورد نیاز برای دکوراسیون خانه خود را از ایران میز تهییه کنید.

وسایل گرمایشی

اگر می خواهید فضایی مناسب برای مطالعه تان ایجاد کنید و بتوانید هنگامی که بر روی صندلی استاندارد تان لم داده اید و روی میز تحریر تان در حال مطالعه ی کتاب مورد علاقه تان هستید و یا کارهایتان را انجام می دهید از انجام کارهایتان لذت ببرید؛ بایستی از سیستم گرمایشی مناسب مانند بخاری، شوفاژ و یا شومینه ی شیک استفاده کنید.

رنگ های هماهنگ

رنگ های هماهنگ

رنگ های فضایی که می خواهید آن را باید با هم هماهنگ باشند از این رو بهتر است از رنگ های پایه و شاد استفاده کنید و یا از رنگ های روشن برای فضایتان بهره ببرید. برای مثال اگر می خواهید یک اتاق خواب اضافی داشته باشید و تختخواب تان را در آن قرار دهید، بهتر است از روتختی سفید استفاده کنید و یا سرویس خواب سفید رنگ برای فضایتان استفاده ی مناسب کنید.

وسایل هنری

وسایل هنری

ممکن است اهل هنر باشید و یا بخواهید برای آرامش دلتان، یک تابلوی زیبا نقاشی کنید! چرا که نه؟ انجامش دهید و از فضایتان لذت ببرید؛ برای هماهنگ کردن وسایل تان با دکوراسیون تان، بهتر است از رنگ نقره ای به همراه میز و وسایل چوبی و فلزی تان استفاده کنید تا تاثیر زیبای ترکیب تان نمایان شود.

مبلمان و کتابخانه

مبلمان و کتابخانه

مبلمان مدرن بهتر است دارای رنگ متضاد باشند تا کنتراست متناسبی ایجاد شود و در کنار آن می توانید از یک کتابخانه ی مدرن با رنگ متضاد مبلمان انتخاب کنید و از کتاب هایی با رنگ های متنوع برای دکور کردن تان استفاده کنید تا فضایی شیک را برای خودتان خلق کنید و از گذران وقتتان در خانه تان لذت ببرید.

جلومبلی های جذاب

جلومبلی های جذاب

برای تکمیل کردن فضای نشیمنی که در اتاق نشیمن اضافی تان ایجاد کرده اید و یا می خواهید با ایجاد تغییرات در اتاق اضافی تان آن را ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از جلومبلی های هماهنگ با مبلمان و دیگر اجزای دکوراسیون تان استفاده کنید تا زیبایی و میزان متناسب بودن فضایتان به حداکثر میزان خود برسد.

کودککودک

اگر می خواهید این اتاق را برای کودک تان دکور کنید، به شما پیشنهاد می کنیم مبلمان کودک و سرویس خواب مناسب را برای کودک تان انتخاب کنید و سپس فضایتان را متناسب با آن ها دکور کنید تا با این دکوراسیون و وسایل؛ فرزندتان را به اتاقش علاقه مند کنید. دانستن روش های تغییر خانه در دکوراسیون شما بسیار موثر است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز