فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2687 روز پیش
بازدید 963 بدون دیدگاه

گام به گام تا انتخاب مبلمان مدرن

جنس مبل

مدل های مبلمان

مبلمان و نقش آن در دکوراسیون انواع فضاها به حدی واضح و قابل توجه است که انتخاب آن باید در نهایت هوشمندی و تناسب با دیگر اجزای اتاق صورت بگیرد و در غیر اینصورت نتیجه ای نه چندان دلچسب را رقم خواهد زد. از این رو می خواهیم شما را با روش ها و نکات انتخاب مناسب ترین ست مبلمان مدرن برای فضایتان آشنا کنیم. اگر قصد خرید مبلمان دارید و یا می خواهید فضای درونی خانه تان را تغییر دهید بهتر است تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید تا بهترین روش های موجود را در اختیار تان قرار دهیم. میز ناهار خوری ارزان قیمت , مبلمان و دیگر محصولات را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

جنس مبل

چندین فاکتور مهم برای انتخاب مبلمان مدرن مناسب وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به جنس مرغوب و با کیفیت اشاره کرد. مبلمان چرم می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای فضاهای مدرن باشد در صورتی که رنگ آن را به دو صورت با محیط تان مرتبط کنید : با دیگر اجزای فضای اتاق تان دارای هماهنگی باشد و تکمیل کننده نقش رنگ غالب در فضایتان باشد و یا دارای رنگی متفاوت باشد که نوعی تضاد و کنتراست را در فضایتان خلق کند. استفاده از هرکدام از این دو روش فقط به سلیقه ی شما بستگی دارد و شما می توانید هرکدام را که بخواهید در فضایتان اجرا کنید و این سلیقه و خلاقیت شماست که می تواند فضایتان بسیار بهتر و یا بدتر از چیزی که هست نشان دهد.

قفسه های مدرن

قفسه های مدرن

قفسه های مدرن را می توان معجزه ای کم نظیر برای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب دانست از این رو بهتر است به اندازه ی مناسب و در ابعاد و رنگ متناسب از آن ها برای زیباتر شدن فضای خانه تان بهره ببرید. کاربرد یک قفسه ی مدرن و یا یک کتابخانه ی مدرن برای وسایلی مانند کتاب و مجلات است و می تواند وسایلی چون مجسمه های کوچک را در خود جای بدهد و دکوراسیونی زیباتر را برایتان خلق کند.

میز عسلی

میز عسلی

مبلمان مناسب همیشه به یک عضو دیگر مانند میزعسلی و جلومبلی نیاز خواهد داشت به گونه ای که وجود هر کدام از این اجزا در فضای اتاق به تنهایی عجیب و ناکارآمد است. بهترین گزینه ی انتخابی میز عسلی و جلومبلی برای مبلمان مدرن می تواند میز عسلی شیشه ای و یا میز عسلی چوبی با رنگ چوب خاص باشد. منظور از خاص بودن را می توانید به طور ساده این چند رنگ سفید، مشکی، قهوه ای روشن و تیره در نظر بگیرید؛ چرا که این رنگ ها را تقریبا با هر فضایی و هر نوع مبلمانی می توانید هماهنگ کنید و یا کنتراستی دیدنی برایشان خلق کنید.

مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو

یکی از مدرن ترین مدل های مبلمان که به نوعی شاه کلیدی برای حل مشکل کمبود فضا برای خانه ها است را می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم؛ درست است، مبل تختخوابشو که به درستی بهترین راه حل برای خانه هایی است که مشکل کمبود تعداد اتاق خواب و یا کوچک بودن فضا دارند و برای کسانی مناسب است که علاقه دارند مبلی راحت داشته باشند به گونه ای که هر لحظه بخواهند بتوانند بر روی آن دراز بکشند و یا استراحتی طولانی داشته باشند و از آن به عنوان تختخواب خود استفاده کنند. بر خلاف باور عام، این نوع از مبلمان بسیار راحت بوده و تجربه ی خوابی بی نظیر و راحت را برایتان به ارمغان می آورند و دیگر خبری از گرفتگی های عضلانی، درد های گردن و ستون فقرات، کوفتگی بدن به دلیل زاویه ی غلط دراز کشیدن و… نخواهد بود. این وسیله فقط با اشغال یک فضای کوچک به اندازه ی یک مبل و یا یک صندلی راحتی، می تواند به طور همزمان به عنوان مبل و تختخواب شما برایتان کارایی داشته باشد.

آباژور مناسبآباژور مناسب

معمولا اجزای ثابتی برای دکوراسیون کلی یک فضا وجود دارند که عبارتند از میز ناهارخوری، میز عسلی و جلومبلی، میز تلفن، میز تلویزیون، مبلمان، صندلی راحتی، میز قهوه خوری، میز کامپیوتر، میز تحریر و… که گاها تعداد این وسایل بسته به نوع و سبک دکوراسیون تان می تواند بسیار بیشتر باشد و یا حتی کمتر از پنج عدد از وسایل نامبرده باشد. نوع و سبک اجرایی دکوراسیون شما به میزان پولی که می خواهید برای دکوراسیون و چیدمان تان خرج کنید؛فضایی که در اختیار دارید و سلیقه و خلاقیت تان بستگی دارد و می تواند خارق العاده، زیبا، معمولی، نه چندان دلچسب و یا زشت و ناپسند تلقی شود. و تمامی این تعابیر فقط و فقط به عملکرد شما و یا دکوراتور تان وابسته است که به طور مثال چه نوع آباژوری بکار برده شود و یا چه طرح فرشی برای فضای کدام اتاق انتخاب شود. این نکته را فراموش نکنید که شما دکوراسیونی را خواهید داشت که خلاقیت و توانایی تان به آنجا ختم خواهد شد. انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه شما بسیار موثر است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز