فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2717 روز پیش
بازدید 798 بدون دیدگاه

مناسب ترین کاغذ دیواری برای فضای شما کدام است؟

اتاق خواب بزرگسالان

انواع رنگ کاغذ دیواری

رنگ ها و طرح ها فضای خانه را شکل می دهند و به آن روح می بخشند. ترکیب های مناسب که در آنها تضاد و هماهنگی وجود داشته باشد می توانند خانه ای رویایی برایتان خلق کنند و این موضوع اصلا به اندازه ی اتاق ها و یا تعدادشان وابسته نیست و به طور کل از این قاعده مستثنی می باشد. فضای داخلی خانه ابتدا با رنگ غالب آن دکور کنید و بعد از آن می توانید از وسایل تزیینی برای بهبود فضایتان استفاده کنید. اگر قصد دارید تغییری در دکوراسیون تان ایجاد کنید و یا فضای خانه تان متحول کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا روش هایی کارآمد و زیبا برای تغییر دکوراسیون فضای خانگی را به شما آموزش دهیم. میز تلویزیون دیواری و دیگر وسایل خانه خود را با کاغذ دیواری خود میتوانید ست کنید.

اتاق خواب بزرگسالان

معمولا طرح کاغذ دیواری اتاق خواب بزرگسالان را از مدل های شلوغ و با تعداد شکل های زیاد انتخاب می کنند چرا که این حجم از بهم ریختگی و طرح آن ها بر روی دیوار می تواند شما را برای بهتر دکور کردن فضایتان با وسایل دیگر مانند صندلی راک تان همراهی کند.

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

رنگ سفید به عنوان رنگ غالب می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای فضای اتاق پذیرایی باشد و کاغذ دیواری با رنگ های قهوه ای و مشکی را نیز می توانید به عنوان مکمل های این رنگ بسیار محبوب انتخاب کنید و با این ترکیب رنگی بسیار مدرن؛ تضاد و هماهنگی را در کنار همدیگر داشته باشید و فضایتان را به شدت مدرن تر و جذاب تر نشان دهید. برای تکمیل این ترکیب بی نظیر می توانید از یک میز ناهارخوری چوبی با رویه های مشکی در این محیط بهره ببرید. بدون شک می توان اعلام کرد که این مدل هم اکنون در بسیاری از فرهنگ ها، کشور ها و سبک های دکوراسیون دیده می شود و می تواند برای شما هم کاربردی باور نکردنی داشته باشد.

اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک، معمولا طرح هایی بچگانه و لطیف به همراه خود دارد که باعث شاد شدن و همینطور زنده نگه داشتن روحیه ی کودک می شود. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری و یا استیکرهای جذاب و کمی ساده برای اتاق کودک تان استفاده کنید و سعی داشته باشید که طرح کاغذ دیواری بیشترین هماهنگی را با سرویس خواب کودک تان و همینطور مبلمان کودک تان داشته باشد و این چیدمان در نهایت سادگی صورت بگیرد و ایجاد آشفتگی در فضا نکند.

آشپزخانه

آشپزخانه

قلب یک خانه همیشه باید به طرزی شگفت انگیز و خاص دکور شود تا زیبایی کل فضای درونی خانه را بیشتر از قبل به نمایش بگذارد. استفاده از طرح های هندسی شلوغ و با رنگ های طیف قهوه ای، زرد و یا آبی می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کاغذ دیواری آشپزخانه باشد که این انتخاب به سادگی و تنها با استفاده از صندلی اوپن با رنگ تیره می تواند به حد کمال خود برسد.

راهرو

راهرو

فضای راهرو را می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های با رنگ های تیره به منظور شیک و خاص تر نشان دادن فضایتان دکور کنید و از رنگ های روشن و لایت برای آن استفاده کنید تا بخش ورودی اصلی خانه تان و یا ورودی اتاق های تان روشن و پر نور تر بنظر برسد. بسته به رنگ انتخابی تان و با توجه به نیاز تان می توانید سبک و رنگ جاکفشی خود را برای این فضا به راحتی تعیین کنید و از این انتخاب خود لذت ببرید.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن بیشتر به منظور دور هم بودن در نظر گرفته می شود لذا باید رنگ های گرم متنوعی در آن قرار بگیرند تا فضای این اتاق را صمیمی تر و گرم تر کنند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر برای شما و اعضای خانواده تان بشود. از این رو بکار گیری کاغذ دیواری با رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و… می تواند بسیار به شما برای انتخاب دیگر اجزای این اتاق مهم و تاثیر گذار کمک کند و قرار دادن یک مبل تختخوابشو این اتاق را به راحت ترین و دلخواه ترین اتاق خانه تان تبدیل می کند به طوری که شما حاضرید بیش از نیمی از زمان استراحت تان را بر روی این مبل بگذرانید و کتاب مورد علاقه تان را بخوانید، استراحت کنید و یا تلویزیون تماشا کنید که برای این کار ها به نور کافی نیاز دارید و این نور مناسب و کافی به وسیله ی یک آباژور زیبا تامین خواهد شد.

شومینه

شومینه

در کنار شومینه می توانید وسایل مختلفی قرار دهید و با این روش گامی بزرگ به سوی بهتر شدن چیدمان تان بردارید اما دقت داشته باشید که باید سبک مناسب و هماهنگی رنگ به اندازه ی کافی وجود داشته باشد برای مثال تناسب بین رنگ میز تلویزیون در تصویر بالا را با رنگ دیواره ی شومینه در نظر بگیرید و نسبت آن را با فرش بررسی کنید تا مفهوم تناسب را به خوبی در دکوراسیون نیمه مدرن و مدرن متوجه شوید. میتوانید کاغذ دیواری خود را با مبلمانتان ست کنید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله گام به گام تا انتخاب میلمان را بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز