فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2718 روز پیش
بازدید 444 بدون دیدگاه

روش های دکوراسیون مخصوص خودتان را خلق کنید

جستجو کنید

خلق دکوراسیون

ممکن است بخواهید فضای خانه تان را متحول کنید و یا تغییراتی در آن ایجاد کنید اما بهتر است بدانید که تا زمانی که از روش های اصولی و تایید شده توسط متخصصان این صنعت استفاده نکنید، تمامی تغییرات تان حتی اگر بوسیله ی وسایل گران قیمت ایجاد شده باشند؛ بیهوده خواهند بود و به اندازه ی کافی جذابیت نخواهند داشت و همین موضوع به شدت شما را دلسرد خواهد کرد. پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید تغییری هرچند کوچک در فضایتان ایجاد کنید و به مدلی متفاوت احتیاج دارید، با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله شما را برای داشتن مدل دکوراسیون دلخواه تان همراهی کنیم و ترفند هایی جالب را برایتان بازگو کنیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بیابید.

جستجو کنید

اولین مرحله ای که به ذهن هر فردی می رسد جستجو کردن درباره ی مدل ها و متد های جدید و به روز و در عین حال تایید شده است. یک روش ساده که به افراد میتدی پیشنهاد می شود استفاده از هماهنگی و قدرت توازن است. برای مثال می توانید از یک میز عسلی بسیار متشابه به همراه مبلمان تان استفاده کنید تا هماهنگی مناسبی در فضایتان ایجاد شود و بتوانید از ساده ترین روش های ممکن بیشترین زیبایی را برای خانه تان خلق کنید.

جزییات را فراموش نکنید

جزییات را فراموش نکنید

شاید باور نکنید اما تنها بعد از وسایل قیمتی و گران بها، مهم ترین نکته ای یک دکوراتور حرفه ای را از یک دکوراتور مبتدی متمایز می کند؛ توجه به جزییات و نکات کوچک در دکوراسیون فضای داخلی است. جزییات به معنای هماهنگ بودن وسایلی مانند مجسمه، قاب عکس و… نیست و می تواند در ابعادی بزرگ تر و در اندازه ی یک آباژور باشد که با یک عضو اساسی مانند تختخواب و یا به صورت کلی تر با سرویس خواب همراه و هماهنگ شده است.

تضاد رنگ ها

تضاد رنگ ها

کنتراست و تضاد میان رنگ ها حتی در شرایط یکسان گاهی می تواند تاثیری به مراتب بیشتر از هماهنگی و تناسب میان رنگ ها را در بر داشته باشد حتی اگر وسایلی که در هردو روش به کار برده می شوند یکسان باشند و فقط رنگ آن ها متفاوت باشد. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشید که گاهی یک تضاد رنگی کافی است تا فضایتان را به ایده آل ترین فضای ممکن که برایتان قابل دسترسی است تبدیل شود. برای مثال می توانید به تاثیر اختلاف رنگی موجود بین رنگ غالب دیوار ها، مبلمان و میز عسلی چوبی دقت کنید تا زیبایی این روش را کاملا حس کنید.

به سلیقه تان گوش کنید

به سلیقه تان گوش کنید

اگر سبک دکوراسیون و یا نوع کاغذ دیواری های خانه تان قدیمی است و نمی خواهید با صرف هزینه ی زیاد آن ها را تغییر دهید باید با توجه به نوع و سبک دکوراسیون غالب خانه تان اقدام به طراحی فضا و خلق ایده های چیدمان تان کنید. برای مثال اگر از دکوراسیون کلاسیک لذت می برید و یا فضایی با سبک دکوراسیون کلاسیک در اختیار دارید می توانید از یک میز ناهارخوری قهوه ای رنگ استفاده کنید که سبکی کلاسیک داشته باشد و بتواند فضایتان را یک گام به سوی بهتر شدن پیش ببرد.

کفپوش با طرح مناسب انتخاب کنید

کفپوش با طرح مناسب انتخاب کنید

پارکت، موکت، سرامیک، فرش، گلیم، قالیچه و … همگی از انواع کفپوش ها هستند که بسته به میزان هزینه ای که برای دکوراسیون خانه تان پرداخت می کنید تغییر خواهند کرد. پیشنهاد می شود برای اتاق نشیمن از فرش و مدل های دیگر آن مانند گلیم و یا قالیچه استفاده کنید و برای اتاق خواب فرزندتان می توانید از پارکت های پلاستیکی استفاده کنید چون اگر فرزندتان به هر دلیلی تعادلش را از دست بدهد و به زمین بخورد؛ پارکت خطر کمتری برای اندام های او به همراه خواهد داشت و شدت آسیب آن کمتر از سرامیک و دیگر کفپوش های سخت است. از آنجایی که لزومی ندارد تختخواب فرزندتان بر روی فرش قرار بگیرد، شما تنها برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق می توانید از یک فرش کوچک و زیبا بهره ببرید.

نظم را فراموش نکنید

نظم را فراموش نکنید

نظم و تزتیبی که یک اُرگنایزر می تواند در فضای آشپزخانه بوجود بیاورد دقیقا به اندازه ی نقش یک کتابخانه در اتاق نشیمن مهم و اثر گذار خواهد بود چرا که این تغییر به ظاهر کوچک می تواند دنیای اطراف شما را بسیار بهتر از آنچه که هست نمایش دهد و با این تغییر می توانید از کارآمد بودن دکوراسیون و فضایتان لذت بیشتری ببرید. برای بهبود دکوراسیون خانه خود مقاله دوباره عاشق خانه تان شوید را بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز