فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2714 روز پیش
بازدید 576 بدون دیدگاه

ترفند هایی که شما را عاشق خانه تان می کنند!!!

مبلمان خانگی

ترفند هایی زیبا کردن خانه

خانه و خانواده معمولا با واژه هایی ایجاد آرامش خاطر و امنیت و آسایش شناخته می شوند. از این رو بایستی آرامش و راحتی را برای افراد فراهم کنند. در این میان، خانه نقش اساسی و بسیار مهمی بر عهده دارد تا اعضای یک خانواده را در یک مکان به دور هم جمع کند و موجبات آسایش آن ها را فراهم کند. احتمالا خانه هایی را می شناسید که درون آنها احساس آرامش و راحتی بیشتری دارید و از سپری کردن زمان تان لذت بیشتری می برید. آیا واقعا اتفاق خاصی درباره ی آن خانه ها افتاده است یا دارای شکلی عجیب و متمایز هستند؟ پاسخ مسلما منفی است؛ چرا که خانه هایی وجود دارند که در عین حال که از نمای بیرونی بسیار ساده و معمولی بهره می برند اما فضای درونی شان تحسین برانگیز است و چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می کند. اگر می خواهید فضای خانه تان را به خوبی تغییر دهید و از آن لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا چند ترفند جدید و مورد تایید متخصصین دکوراسیون را به منظور خلق فضای ایده آل تان و یا تغییر آن با شما در میان بگذاریم. میز ناهار خوری و میز تلویزیون و دیگر محصولات بسیار در زیبا شدن خانه شما تاثیر دارد.

مبلمان خانگی

به جرات می توان گفت که چشم گیر ترین تغییرات در فضای اتاق نشیمن در وهله ی اول به مبلمان و سپس به پرده های آویز شده در فضای این اتاق وابسته است و این دو عضو از اتاق را به هیچ وجه نمی توان بدون تناسب و یا تضاد مناسب انتخاب کرد؛ چرا که کنترل دکوراسیون تان به طور کل از اختیار تان خارج خواهد شد. اگر فضای کافی در اختیار ندارید و یا خانه تان کوچک و جمع و جور است، به شما پیشنهاد می کنیم از مبلمان تختخوابشو استفاده کنید چرا که این نوع از مبلمان هوشمندانه ترین انتخاب برای فضاهای کوچک به حساب می آیند.

میز تحریر

میز تحریر

در فضای خانه از انواع میزها استفاده می شود مانند میز ناهارخوری، میز قهوه خوری، میز عسلی و جلومبلی، میز تلویزیون، میز تلفن، میز کامپیوتر و میز تحریر؛ که هر کدام نقش خود را در نقاط مختلف خانه ایفا می کنند و نبود هرکدام باعث ایجاد بی نظمی می شود و این بی نظمی و ناهماهنگی نشان دهنده ضعف دکوراسیون شما خواهد بود. از میان تمامی میزها، میز تحریر اهمیت بیشتری برای فضای اتاق خواب دارد چرا که این میز بیشتر وقت فرزندان یک خانواده را به خود اختصاص می دهد و بسیاری از کار های فرزندانتان بر روی این میز انجام خواهد شد. بهتر است بدانید اگر از یک صندلی مناسب و ارگونومیک برای این میز بسیار مهم استفاده نکنید، به زودی خود و یا کسی که می خواهد از این میز استفاده کند، این میز را کنار گذاشته و کارهایش را بر روی سطوح دیگری مانند میز ناهارخوری انجام خواهد داد. بررسی ها نشان می دهد که تقریبا نیمی از افراد از مشکلاتی مانند دردهای کمر و گردن به هنگام نوشتن، یادداشت کردن و کارهایی از این قبیل بر روی میز تحریر شان رنج می برند و تقریبا عمده ی این مشکلات با انتخاب درست یک صندلی شیک و راحت برطرف خواهد شد.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری

میزناهارخوری، عضوی جدانشدنی از فضای خانگی است و این عضو تاثیرگذار می تواند باعث ایجاد همدلی بین اعضای خانواده بشود از طریق جمع کردن آنها برای سرو غذا و گذراندن زمانی در کنار خانواده؛ که این موضوع از طریق روانی تاثیر به سزایی بر روابط خانوادگی و اجتماعی اعضای خانواده خواهد گذاشت. اگر می خواهید زمان بیشتری در کنار یکدیگر باشید چرا از یک میز قهوه خوری استفاده نمی کنید؟ این میز کوچک را می توانید در هر جایی مانند آشپزخانه و یا اتاق نشیمن و پذیرایی قرار دهید و برای صرف یک میان وعده و یا نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب دیگر اعضای خانواده تان جمع کنید.

میز عسلی و جلومبلی

میز عسلی و جلومبلی

و حالا می خواهیم نقش عضو تکمیل کننده ی مبلمان تان را بررسی کنیم؛ این عضو که با نام میزعسلی و جلومبلی شناخته می شود تاثیر فراوانی بر زیباتر، بی اثر و یا حتی نامناسب به نظر رسیدن مبلمان و در ابعاد وسیع تر کل دکوراسیون خانه تان داشته باشد. بسته به نوع و سبک مبلمانی که انتخاب می کنید معمولا چند گزینه برای میز عسلی وجود خواهد داشت که این گزینه ها عبارتند از میز عسلی شیشه ای، میز عسلی چوبی و ام دی اف و یا ترکیبی از این دو مدل که در بسیاری از موارد کاربرد دارد.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

افراد با توجه سلیقه شان، ممکن است از مدل های مختلف صندلی خوششان بیاید و در این میان کسانی هستند که مدل دلخواه خودشان را خریداری می کنند و می خواهند آن را با فضایشان هماهنگ کنند. هماهنگ کردن یک عضو جدید و یا یک عضو متفاوت می تواند کاری سخت بنظر بیاید اما اگر روش ها و متد های به روز را در اختیار داشته باشید، خواهید دید که این کار را به راحتی می توانید تنها با اضافه کردن یک عضو کمکی انجام دهید. برای مثال اگر از صندلی راک استفاده می کنید بهترین و سریع ترین راه استفاده از یک آباژور ایستاده در کنار آن است و می توانید به این روش مشکل هماهنگ شدن صندلی تان را تنها با نورپردازی حل کنید و با استفاده از آن نور به مطالعه و یا استراحت بر روی صندلی تان بپردازید.

جاکفشی و رخت آویز

جاکفشی و رخت آویز

انواع مختلفی از جاکفشی وجود دارد از جاکفشی ساده و کوچک گرفته تا جاکفشی بزرگ و جاکفشی دارای رخت آویز؛ که بسته به میزان فضایتان و میزان ههزینه ای که می خواهید برای آن بپردازید انتخاب های متنوعی خواهید داشت. اگر مشکل کمبود فضا دارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک مدل ساده استفاده کنید تا شلختگی کفش ها، بوت ها و صندل هایتان را از بین ببرید و فضای ورودی تان را زیباتر و سیک تر نمایش دهید. اگر فضایی بزرگتر در اختیار دارید می توانید با انتخاب و خرید یک جاکفشی دارای رخت آویز به حقیقت با یک تیر دو نشان بزنید و با این کار وسایلی مانند چتر، کلاه و کت و پالتو های اعضای خانواده تان را هم در آن قرار دهید و از نظم بوجود آمده لذت بیشتری ببرید.

میز تلویزیون

میز تلویزیون

در اتاق نشیمن به طور متوسز یک یا دو عدد تلویزیون وجود دارد که این نقاط را نقاط کانونی و نقاط تمرکز فضای اتاق می نامند. این نقاط بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و می تواند باعث بهتر دیده شدن فضا و دکوراسیون تان شوند و یا به طور کل آن را نامناسب نشان دهند. از آنجایی که این تمرکز می تواند به شما کمک کند، بهتر است با انتخاب یک میز تلویزیون مناسب و با کیفیت از این مزیت به سود خودتان استفاده کنید و فضایتان را بسیار زیباتر از آنچه که هست به نمایش بگذارید.

اتاق خواب

اتاق خواب

کلیدی ترین وسایل اتاق خواب به چندین عضو بزرگ و حجیم محدود می شوند که عبارتند از تختخواب، میز آرایش، صندلی راحتی، آباژور، کمد و دراور که همگی بایستی دارای یک تناسب و یا یک تضاد قابل توجه باشند تا تثیر مطلوب را بر فضای اتاق خواب تان بگذارند. اگر می خواهید هماهنگی میان اعضای مختلف اتاق خواب تان به بیشترین مقدار خود برسد به شما پیشنهاد می کنیم از یک سرویس خواب مناسب برای فضایتان استفاده کنید چرا که اجزای اتاق خواب دارای رنگ یکسان بوده و شکل و طرح پایه ی آن ها تا حدودی به یکدیگر نزدیک خواهد بود. خلق دکوراسیون خودتان را داشته باشید همچنین ترفند هایی که اتاق نشیمن شما را بهتر میکند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز