فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2679 روز پیش
بازدید 337 بدون دیدگاه

ترفندهایی که فضای اتاق نشیمن تان را متحول خواهند کرد

رنگ ها

تغییرات اتاق نشیمن

چیدمان یک فضا و به طور کلی نوع و سبک چیدمان یک فضا تاثیری مستقیم و باور نکردنی بر چگونه بنظر رسیدن آن فضا دارد. این تاثیر به حدی زیاد و مشهود است که می تواند باعث شود یک فضا را بزرگتر، کوچکتر، زیباتر و یا نامناسب تر از آنچه که هست ببینیم. به همین منظور و به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه ی این مطلب روش هایی چالش برانگیز را برای شما تفسیر خواهیم کرد تا با توجه به آنها فضایتان را تغییر دهید و از این تغییر بسیار لذت ببرید. اگر می خواهید اتاق نشیمن خانه تان را به شیوه ای جدید و بسیار دیدنی تغییر دهید و فضایی باور نکردنی خلق کنید، بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین و به روز ترین روش های دکوراسیون آشنا کنیم. میز تلویزیون مدرن و دیگر محصولات چوبی زیبا در بهبود اتاق نشیمن شما موثر است.

رنگ ها

تاثیر رنگ ها بر فضا و دکوراسیون را می توان یکی از برجسته ترین تاثیر های ممکن دانست چرا که نوع و میزان تیرگی و یا روشن بودن رنگ هایی که در یک اتاق نشیمن بکار برده می شود می تواند به سادگی فضای شما را به یک اتاق دلگیر و تاریک و یا یک اتاق روشن و دلخواه بدل کند. از آنجایی که رنگ وسایلی که در فضایتان بکار می برید بسیار مهم است، باید به این موضوع توجه داشته باشید که رنگ و مدل آنها بایستی بیشترین هماهنگی را با رنگ غالب قضایتان داشته باشد. برای مثال در یک اتاق نشیمن با رنگ غالب سفید بهتر است از مبلمان با رنگ روشن و یا رنگ تیره استفاده کنید تا برجستگی مبلمان تان بیشتر به چشم بیاید.

تمرکز فضا

تمرکز فضا

در برخی از خانه ها، تلویزیون و به تبع آن میز تلویزیون در مرکز توجه قرار دارد اما این نمی تواند به عنوان مرجعی حتمی برای خانه ی شما هم قرار بگیرد چرا که ممکن است نخواهید وقت زیادی را برای برنامه های تلویزیونی هدر بدهید و یا فضایی مناسب برای قرار دادن میز تلویزیون تان در مقابل مبلمان و در مقابل چشم هایتان در اختیار نداشته باشید. در این موارد به شما توصیه می کنیم از سلیقه تان به طور جدی کمک بگیرید اما خلاقیت را فراموش نکنید چرا که خلاقیت شما میزان زیبایی و خاص بودن دکوراسیون تان را تعیین خواهد کرد

نظم

نظم

به یاد داشته باشید که همیشه شلختگی باعث به هم خوردن آرامش و تمرکز تان خواهد شد و می تواند دکوراسیون تان را هرچند به روز باشد، بی کیفیت و چیزی کم ارزش تر از چیدمان های معمولی نشان بدهد. از جمله ترفند هایی که می توانید برای ایجاد نظم در فضای اتاق نشیمن تان بکار ببندید استفاده از کتابخانه و قفسه ی مدرن است. این وسیله ی ساده و در عین حال خلاقانه می تواند طیف وسعی از وسایل تان را در خود جای دهد مانند کتاب ها و مجلات تان، روزنامه هایتان، مجسمه ها و یا حتی مدال ها و لو تقدیر هایی که برای داشتن شان به خود می بالید.

وسایل جانبی

وسایل جانبی

دکوراسیون های خاص و ویژه همیشه به وسیله ی کالاهای لوکس و بسیار گران خلق نمی شوند. در این نوع از چیدمان ها، دکوراتور فقط از خلاقیت بیشتری استفاده می کند و نکات ریز و بسیار کوچکی را به دقت رعایت می کند و در آخر همین نکات مثبت و بسیار کوچک باعث ایجاد تفاوتی بسیار دیدنی و چشمگیر بین نتیجه ی کار او و یک فرد معمولی می شوند. از جمله نکاتی که پیشنهاد می شود برای فضایتان به آن توجه داشته باشید استفاده از میزعسلی مناسب و متناسب با اندازه و سبک مبلمان تان است. مناسب از جهت رنگ و کیفیت و متناسب از نظر اندازه و موادی که برای ساختنش استفاده شده است برای مثال میزعسلی چوبی، میزعسلی شیشه ای و یا مدل هایی از میزعسلی که دارای ترکیبی از چوب و فلز و شیشه هستند.

طبیعی بودن فضا

طبیعی بودن فضا

طبیعی بودن و طبیعی جلوه دادن یک فضای خانگی می تواند معانی مختلفی داشته باشد. مثلا برخی افراد تصورشان از طبیعی بودن یک فضای خانگی، استفاده از گل ها و گیاهان خانگی در گلدان های شیک و زیبا است؛ این تفکر با این که درست است اما در برخی فضاها واقعا جایی برای نگهداری از گلدان و یا یک درختچه وجود ندارد و یا به دلیل مسائل بهداشتی مانند بهداشت کودک خردسال، آن خانواده قادر به نگهداری از یک گلدان هر چند کوچک نیستند. لذا بهتر است معانی دیگر طبیعی بودن را نیز یاد بگیریم. از جمله معانی دیگری که برای عبارت طبیعی بودن در فضاها و دکوراسیون های خانگی بکار می رود بهره مندی از نور کافی و مناسب است. نور کافی را می توان با نصب پرده های مناسب با دیگر اجزای دکوراسیون تان در طول روز تامین کرد. مزیت این روش در اجرای ساده ی آن است، به گونه ای که نور مناسب و کافی را برای مدت زمان شب نیز می توانید تنها با نصب لوستر، انواع آباژور و نورپردازی های مخفی تامین کنید و حتی فعالیت های حساس و دقیق تان را در زیر این نور کافی انجام دهید.

فضای محدود

فضای محدود

اگر فضایی محدود در اختیار دارید و می خواهید وسایلی زیادی را در آن جای بدهید، ، راه حل چیزی بجز خلاقیت و استفاده ی بهینه از تمامی فضاها نیست. برای مثال می توانید از فضای طاقچه ی پنجره ی اتاق تان با ایجاد یک نشیمنگاه نرم به عنوان یک صندلی راحتی نیز استفاده کنید و از کمترین فضاها هم لذت ببرید.

وسایل مدرن

وسایل مدرن

وسایلی که امروزه به دکوراسیون خانگی اضافه شده اند اغلب خلاقانه بوده و از کمترین فضاها استفاده می کنند و با این روش فضای بسیار بیشتری را برای قرار دادن دیگر وسایل در اختیار تان قرار می دهند. از جمله ی این وسایل می توان به مبلمان تختخوابشو اشاره کرد که برای آپارتمان های امروزی کاربرد فراوانی دارند و ضروری به نظر می آیند. شاید برایتان جالب باشد که ترفند هایی که خانه تان را زیبا میکند را بدانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز