فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2628 روز پیش
بازدید 549 بدون دیدگاه

آشپزی در آشپزخانه ی مدرن

کابینت

انواع آشپزخانه

 

آشپزخانه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های فضای خانگی، همواره از سوی متخصصین صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی دارای اهمیت بوده و فعالان این صنعت سعی بر این داشته اند تا فضای آشپزخانه دائما از میزان نور و روشنایی خوبی برخوردار باشد و در عین حال وسایل موجود در آن از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده باشند؛ لذا تیم دکوراسیون و طراحی داخلی ایران میز، به عنوان یکی از نظریه پردازان دکوراسیون در ایران، سعی بر این دارد تا شما را به خوبی با نکات و روش های مفید برای ایجاد تغییر در دکوراسیون همراهی کند و ترفند های چیدمان هر فضا را به خوبی برایتان بیان کند تا در کمترین زمان ممکن، بتوانید بیشترین تاثیر گذاری را بر فضایتان داشته باشید. اگر می خواهید درباره ی دکوارسیون مدرن آشپزخانه بیشتر بدانید و یا از مدل های روز دنیا با خبر شوید، بهتر است با ما همراه باشید تا با نهایت دقت و سرعت، روش ها و متدهای محبوب را برایتان توضیح بدهیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و میز ناهار خوری را در ایران میز بیابید.

کابینت

کابینت

اساساً اصلی ترین و بزرگ ترین قطعه ی موجود در دکوراسیون فضای آشپزخانه چیزی نیست بجز کابینت و متعلقات آن؛ به همین دلیل بهتر است قبل از هر کاری ابتدا به انتخاب، تصمیم گیری درباره ی ابعاد و شکل ظاهری کابینت ها بپردازیم و پس از آن و به طور همزمان به روند انتخاب رنگ غالب فضا و رنگ کابینت ها نیز توجه داشته باشیم.

کابینت

در دکوراسیون مدرن، دیگر جایی برای وسایلی مانند فر، مایکروویو، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و حتی یخچال و فریزر در خارج از فضای کابینت ها وجود ندارد و طراحان و مجریان دکور و افرادی که سعی دارند اثری حرفه ای بر جای بگذارند، تمامی این وسایل را در کابینت ها قرار می دهند تا نظم و زیبایی فضا حفظ شود و همینطور فضای آشپزخانه همگن تر و چشم نواز تر بنظر بیاید. در کنار تمامی این تغییرات کوچک که در نهایت به ایجاد تغییری بزرگ می انجامند، موضوع نشستن در فضای آشپزخانه، چه به منظور استراحت و چه به منظور انجام دادن فعالیت های مربوط به آشپزی، همواره مهم بوده و هیچ گاه از اهمیت آن کاسته نشده است. میز ناهارخوری و پس از آن صندلی اوپن، دو دسته ی اصلی و مهم ترین دسته بندی ها در اختصاص فضای نشیمن در آشپزخانه هستند که با توجه به نیاز، فضا و ابعاد مورد نظر، کاربری و قیمت آنها؛ میزان انتخاب، خرید و استفاده شان در فضای آشپزخانه تعیین می شود. انواع مختلف صندلی اوپن را می توان با توجه به ویژگی های آن انتخاب کرد. ویژگی هایی مانند جنس رویه، ارتفاع صندلی، جنس پایه، نوع تکیه گاه، میزان نرمی و راحتی نشیمنگاه و … را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی هایی نام برد که هر فرد تلاش می کند تا با استفاده از آنها، بهترین صندلی اوپن را برای فضای مورد نظرش انتخاب و خریداری کند. در بخش انواع کمد مقاله کمد و فایل فلزی اداری را بخوانید.

کابینت

میز ناهارخوری

در فضاهای مدرن، معمولا از اختصاص بخش عمده ای از مساحت آشپزخانه و یا اتاق نشیمن به میز ناهارخوری جلوگیری می شود و تلاش می شود تا با استفاده از روش های مدرن و همینطور میز ناهارخوری مدرن، این نیاز برطرف شده و در عین حال فضای کافی برای دیگر وسایل باقی بماند. اگر فضای آشپزخانه تان کوچک باشد، نوع و ابعاد میز ناهارخوری تان به طور مستقیم بر زیبایی فضای اتاق نشیمن تان تاثیر خواهد گذاشت چرا که اگر از میز ناهارخوری کم جا و کوچک تر استفاده کنید، فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند مبلمان تختخوابشو، صندلی راحتی، آباژور و … خواهید داشت.

کابینت

نقش دیگر بخش های آشپزخانه مدرن و تاثیر آنها بر زیبایی فضای آشپزخانه، مانند سینک های سرامیکی، هود های قدرتمند و مدرن، شیرآلات با رنگ های زیبا و خاص نیز در مقالات قبلی توضیح داده شده اند و شما می توانید آنها را در وبلاگ ایران میز مطالعه فرمایید.هم چنین اگر می خواهید از تخفیف ها و جشنواره های ایران میز با خبر شده و با کیفیت ترین اجناس مورد نیاز برای دکوراسیون تان را با بهترین قیمت و به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید، بهتر است با ما در کانال تلگرام ایران میز همراه باشید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز