فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2627 روز پیش
بازدید 620 بدون دیدگاه

خرید های خاص با شرایط ویژه !!!

ایران میز

محصولات چوبی

همواره مشتریان عزیزی هستند که وسایل چوبی و فلزی و دیگر وسایل مورد نیاز دکوراسیون شان را می خواهند از ایران میز سفارش بدهند اما ابعاد موجود در فروشگاه اینترنتی ایران میز را نمی پسندند و یا به هر دلیلی می خواهند آن را تغییر دهند تا به بهترین شکل برای فضایشان آماده شود. با توجه به سیاست های ایران میز که بر مبنای احترام به مشتریان و جلب رضایتشان در دراز مدت پایه گذاری شده است، ما همواره برای جلب رضایت شما و ارائه ی بهتر و سریع تر خدماتمان تلاش خواهیم کرد. در این مقاله می خواهیم به بررسی مشکلات تغییرات درخواستی و نحوه ی انجام آنها برایتان توضیح بدهیم. اگر می خواهید یکی از کالاهای موجود در وبسایت ایران میز را به صورت دلخواه و با تغییر مورد نظرتان تحویل بگیرید و درباره ی آن اطلاعات کمی دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم. میز تلویزیون و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بیابید.
ایران میز

ابعاد دلخواه

تعداد کسانی که همیشه درخواست ایجاد تغییرات در محصولات ایران میز را دارند، کم نبوده و همه روزه مشتریانی هستند که تقاضای ایجاد تغییرات مخصوص به خودشان را دارند تیم فروش ایران میز همه روزه با مشتریانی که قصد ایجاد هرگونه تغییر را دارند در ارتباط هستند و سعی در راضی نگه داشتن آنها داشته و دارند. از طرفی برخی خواسته ها مبنی بر تغییر در سایز وسایلی چون تختخواب، میز ناهارخوری، انواع صندلی بایستی امکان پذیر باشند به طوری که توانایی انجام این تغییر در یک محصول برای فروشگاه اینترنتی ایران میز وجود داشته باشد.

ایران میز

رنگ دلخواه

برخی وسایل مانند صندلی اوپن، صندلی راحتی و دیگر وسایل مانند میز ناهارخوری را می توان با توجه به سلیقه ی هر فرد تغییر داد. حتی می توانید برخی موارد مانند رویه چرمی، پارچه ای و پوشش رنگ را نیز با توجه به سلیقه تان تغییر دهید، برای این کار قبل از ثبت سفارش تان می توانید با همکاران بخش فروش تماس حاصل فرمایید و تغییرات خود را به دقت توضیح دهید.

ایران میز

تغییرات خاص

برخی تغییرات را می توانید به راحتی انجام داده و محصول مورد نظرتان را مانند حالت عادی تحویل بگیرید. برای مثال ممکن است بجای یک میز ناهارخوری چهار نفره، به میز ناهارخوری شش نفره نیاز داشته باشید و یا بخواهید صندلی مورد نظرتان از یک مدل میز ناهارخوری دیگر را با میز منتخب تان از مدل دیگر با یکدیگر همراه کنید؛ در این صورت تنها با تماس با بخش فروش ایران میز می توانید این تغییر را به راحتی انجام دهید.

ایران میز

همچنین پیشنهادات،انتقادات و نظرات خود را می توانید با ما در میان بگذارید تا همواره بتوانیم سطح خدماتمان را ارتقاء ببخشیم. به علاوه با عضویت در کانال تلگرام ایران میز می توانید از تخفیف ها و جشنواره های فراوان و همینطور جوایز ارزنده ی این فروشگاه بزرگ با خبر شوید و کالاهای مورد نیازتان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. آشپزی در آشپزخانه ی مدرن مینواند تجربه جالی باشد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز