فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2556 روز پیش
بازدید 501 بدون دیدگاه

رنگ مناسب اتاق پذیرایی

پذیرایی

اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از دغدغه های اصلی هر خانه دار برای تزیین و زیبا سازی منزل است. اتاق پذیرایی و نشیمن مهم ترین اتاق های خانه هستند نه فقط بخاطر اینکه فعالیت زیادی در آنها صورت می گیرد بلکه تعداد وسایلی قرار داده شده در این فضاها نیز بسیار زیادتر از جاهای دیگر خانه است. به همین دلیل ممکن است خیلی سریع همه چیز از کنترل خارج شده و دکوراسیونی بهم ریخته و شلوغ داشته باشید. در چنین شرایطی داشتن یک تم و ترکیب رنگی مشخص در ذهن می تواند راهنمایی بسیار خوبی برای انتخاب چیدمان و همینطور وسایل باشد. در این مطلب به بررسی ترکیب های رنگی جالب و جدیدی خواهم پرداخت که در بیشتر خانه های امروزی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها بر طبق نظر سنجی سایت های معتبر طراحی داخلی در سال ۲۰۱۷ و همینطور مطابق نظر طراحان دکوراسیون انتخاب شده اند، در نتیجه نشان دهنده مد و روشی هستند که در حال حاضر بین مردم رواج داشته و محبوب است. برای آشنایی بیشتر با نحوه رنگ آمیزی اتاق پذیرایی با مدل های جدید لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای دکوراسیون خود حتما یک میز تلویزیون زیبا تهیه فرمایید.

پذیرایی

دیوار و سقف سفید + مبلمان رنگی + جزئیات مشکی

یکی از محبوب ترین و ساده ترین ترکیب های رنگی برای اتاق پذیرایی خانه، دیوارهای سفید در کنار جزئیات مشکی و مبلمان به رنگ های قوی و جیغ است. اگر مبل هایی دارید که هزینه زیادی برای آنها پرداخت کرده و دوست دارید آنها را به نمایش بگذارید، بهتر است تمام زمینه و ذیوارها را به رنگ سفید ملایم و لطیف در آورید. سپس برخی جزئیات اندک مشکی رنگ مانند پرده هایی با نوار حاشیه سیاه و یا جلو مبلی و میز عسلی با رنگ تیره به محیط اضافه کنید. مبلمان پذیرایی خانه را نیز به رنگ های قوی مانند آبی، قهوه ای و طلایی انتخاب کنید.

پذیرایی

دیوار خاکستری، سقف سفید + مبلمان خاکستری + لوازم چوبی

اگر فضایی کوچکی داشته و از طرفی خواستار چیدمان به سبک اروپایی هستید، ترکیب رنگ خاکستری و رنگ طبیعی چوب بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای ایجاد این ترکیب عالی، باید دیوارها را به رنگ خاکستری سرد درآورده و در عوض مبلمان و میز ناهارخوری را به رنگ خاکستری تیره و ملایم تر انتخاب کنید. حال برای اینکه رنگ آمیزی اتاق پذیرایی خیلی سرد و بی روح جلوه نکند، از لوازم چوب طبیعی یا لوازمی که رنگ قهوه ای چوب را نشان می دهند استفاده کنید. مثلا میز جلو مبلی تمام چوبی باشد یا میز تلویزیون چوبی.

پذیرایی

دیوار و سقف خاکستری، نوار ابزار سفید + مبلمان سیاه و سفید

برای آنهایی که نهایت مدرنیسم در دکوراسیون منزل شان را می خواهند فقط باید از سه ترکیب خاکستری، سفید و مشکی استفاده کنند. سطوح بزرگ خانه مانند دیوارها، سقف و کف خانه باید به رنگ خاکستری دربیایند، سپس مبلمان خانه و به طور کلی هر وسیله ای با اندازه نرمال و متوسط مانند مبل راحتی و مبلمان تختخوابشو، کتابخانه ی مدرن میز باید سفید انتخاب شوند. در نهایت رگه های از رنگ سیاه به چیدمان اضافه می شود. برای اینکه دکوراسیون گرم تر دیده شود، یک یا دو عدد وسایل دکوری کوچک به رنگ قهوه ای یا چوبی را در دکوراسیون پذیرایی قرار دهید. دکوراسیون رنگی آپارتمان امروزه بسیار مورد توجه قرار میگیرید.

پذیرایی

دیوارهای سفید و قهوه ای مایل به زرد + مبلمان بژ رنگ چوبی

همه طرفدار سبک مدرن و سرد برای رنگ آمیزی اتاق پذیرایی خود نیستند، خیلی ها همچنان خواستار رنگ های گرم و دکوراسیونی سنتی و کلاسیک اند. خوب باید بگویم با این ترکیب کلاسیک و آرامش بخش دقیقا همین شرایط در فضا پذیرایی برقرار خواهد شد. تمام دیوارها و سقف را به رنگ بژ درآورید و سپس نوار ابزارها و فریم پنجره ها و پرده ها را به رنگ سفید انتخاب کنید. برای مبلمان و صندلی راحتی و پذیرای هم رنگ بژ یا سفید تیره (سفید مایل به خاکستری) شیک ترین ترکیب را بوجود می آورد. برای قفسه و میزهای اتاق نیز بهتر است از لوازم چوبی با رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید.

پذیرایی

دیوار آبی، سقف سفید + لوازم طلایی

و در نهایت می رسیم به یکی از جالب ترین و سنتی ترین طرح های موجود برای رنگ آمیزی اتاق پذیرایی. شاید فکر کنید رنگ آبی و طلایی ترکیب چندان درخوری برای اتاق پذیرایی نباشد، اما باید بگویم اشتباه می کنید، این ترکیب خیلی خوب در اتاق های اجتماعی خانه جواب می دهد. در این ترکیب ابتدا باید دیوارهای خود را به رنگ آبی روشن رنگ آمیزی کنید سپس سقف و نوار ابزارها را به رنگ سفید درآورید. در نهایت باید به مقدار زیادی از لوازم طلایی مانند لوسترها، آباژور، ساعت دیواری و ساعت ایستاده و آینه های دکوری طلایی رنگ استفاده کنید. مبلمان و لوازم دیگر را نیز چوبی انتخاب کرده و مقداری هم از وسایل دکوری آبی در گوشه و کنار بهره ببرید.

پذیرایی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز