فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2452 روز پیش
بازدید 907 بدون دیدگاه

دکوراسیون خانه با نقشه ال شکل

ال

طرح و نقشه خانه تاثیر بسیار زیادی بر روی حالت دکوراسیون و چیدمان داخلی خواهد داشت. چیدمان منزل ال، از جمله طرح هایی است که انجام درست و دقیق آن نتیجه ایی بسیار زیبا و عالی در پی خواهد داشت طوری که خانه های معمولی حسرت داشتن چنین ویژگی ای را خواهند خورد. هر گوشه ای که در پلان خانه وجود داشته باشد، در انتخاب مکان نهایی برای قرار دادن تمام وسایل از مبلمان راحتی گرفته تا میز ناهارخوری، تاثیر گذار خواهد بود. در این مقاله با دو مدل جالب روبرو خواهید شد که پلانی ال شکل داشته و بسیار زیبا چیده و تزیین شده اند. خانه های ال شکل این مقاله غالبا دو خوابه بوده و از پلان خاصشان به بهترین شکل بهره برده اند. نور طبیعی روز به نحو احسن قسمت های مختلف خانه را روشن می کند، رنگ های تیره که باعث کوچکتر دیده شدن فضا می شوند نیز به کمترین میزان استفاده شده اند و رفت و آمد بین تمامی اتاق ها به سهولت انجام می گیرد. برای فهم بیشتر موضوع بهتر است خودتان به دقت عکس ها را بررسی کرده تا اگر به دنبال روشی برای چیدمان منزل ال خود می گردید ایده های جدید و جالبی در این باره بدست بیاورید. در خانه خود از محصولات ایران میز میتوانید استفاده کنید مانند سرویس خواب , مبلمان , تخت خواب , میز ناهار خوری و غیره .

ال

انواع دکوراسیون خانه ال شکل

به شکل های زیر که نگاه کنید سریعا متوجه می شوید اتاق اصلی و مرکزی خانه، ساده و باز طراحی شده است.در اتاق نشیمن مبلمان به رنگ شاد دارد که بایستی توسط آباژور بلند همراهی شود. اگرچه اتاق اصلی خانه فقط توسط دو درب منتهی به تراس روشن می شوند اما بخاطر رنگ سفید دیوار های اطراف، نور خورشید به داخل خانه پخش شده و همه جا را روشن می کند. چیدمان داخلی خانه به صورت پلان باز انجام گرفته ولی بهتر است دیواری پارتیشن مانند، قسمت کوچکی از فضای آشپزخانه را از راهرو جدا کند. سیستم نورپردازی در این خانه خیلی ساده اما بسیار تاثیر گذار انجام شده. در بالای میز ناهارخوری وجود یک لامپ آویز بسیار زیبا با سیم قرمز رنگ توجهات را به خود جلب می کند. در تمام قسمت نشیمن و آشپزخانه، بهتر است فقط همین یک عدد لامپ آویز حضور داشته باشد. باقی لامپ ها به صورت توکار داخل سقف قرار بگیرند و نوری بسیار لطیف و نرم در فضا پخش کنند.

ال

اتاق خواب اصلی خانه از چوب طبیعی در قسمت کفپوش و همچنین تاج تختخواب بهره می برد. دو شلف و کتابخانه ی طبقه ای سفید رنگ و ساده نیز در ادامه تاج تختخواب می توانند جای بگیرند و ظاهری ساده و مدرن اما بسیار لوکس به اتاق بدهند. حمام و سرویس بهداشتی نیز با رنگ سفید و روشن سرامیک ها و رنگ قهوه ای کفپوش و کابینت روشویی، به زیبایی تزیین خواهند شد. پلان نیز به خوبی چیدمان منزل ال و قسمت های مختلف آن اعم از اتاق نشیمن، آشپزخانه، تراس، اتاق خواب ها ، راهروی ورودی، حمام و دستشویی و کمد های لباس را نشان می دهد. چیدمان منزل ال شکل بعدی از جهاتی شبیه به منزل اول است، مثلا مبل راحتی بزرگ آبی رنگ در اتاق نشیمن با پلان باز همانند مدل اول طراحی شده است. کفپوش قسمتی که مبل راحتی قرار گرفته طرحی سه بعدی دارد که با سایر قسمت های خانه متفاوت است. دیوار پشت تلویزیون نیز آجری بوده و به همین خاطر این قسمت، کمی حالتی سنتی و قدیمی به خود گرفته است. دیوار ها و سقف خانه کاملا سفید و خنثی است که به روشن شدن بیشتر خانه کمک می کند.

ال

آشپزخانه و میز ناهارخوری نیز به زیبایی تمام با یکدیگر ترکیب شده و در طراحی آنها لوازم چوبی رنگ روشن و براق قرار گرفته است. ناهارخوری یک میز چوبی صد در صد طبیعی با صندلی های مشکی رنگ ساده است و آشپزخانه نیز فقط روی یک دیوار قرار گرفته و کابینت های پشت و بالای ظرفشویی رنگی تیره و متفاوت با کابینت های سفید رنگ اطراف دارد. اتاق خواب والدین بسیار زیبا و آرامش بخش دیده می شود، دلیل این امر تا حد زیادی به ترکیب رنگی آبی، سفید و خاکستری بر می گردد که فوق العاده فضا را شیک، باکلاس و آرامش دهنده نشان می دهد. در اتاق خواب کودک هم از رنگ آبی استفاده شده اما برای جذابیت و انرژیک بودن فضای اتاق، رنگ قرمز حضوری پر رنگ و بسیار بجا و دقیق دارد. اتاق خواب کوچک است و به همین خاطر تقریبا در تمام دیوارهای اتاق، فضایی برای ذخیره سازی لوازم تعبیه شده. مساحت کل خانه برابر با ۶۵ متر است که در پلان به صورت جزء به جزء برای هر اتاق مشخص شده است. اتاق کودک پسرانه از جمله های مختلف دکوراسیون است.

ال

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز