فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2445 روز پیش
بازدید 431 بدون دیدگاه

چیدمان ساده با وسایل ساده

ساده

وقتی صحبت از چیدمان خانه های ساده می کنیم منظورمان حتما این نیست که وسایل و لوازم خانه معمولی است. در وبلاگ ایران میز با هر نوع دکوراسیونی سروکار داریم به غیر از دکوراسیون های معمولی! آنهایی که خواستار چیدمانی ساده و به دور از هر گونه شلوغی و وسایل غیر ضروری هستند مسلما بهترین گزینه پیش روی آنها انتخاب سبک مدرن است. برای آشنایی بیشتر با این سبک فوق العاده زیبا و مفید حتما عکس ها و نکات آورده شده در این پست را به دقت بررسی کنید که ایده هایی ناب بین آنها یافت می شود. وسایل دکورذاسیون خود را از ایران میز تهییه فرمایید. محصولاتی مانند سرویس خواب , تخت خواب و میز ناهار خوری که در ایران میز تنوع بسیاری داردند.

ساده

دکوراسیون مدرن همانطور که حتما می دانید تاکید به روی مبلمان و لوازم بسیار ساده در منزل دارد. طوریکه حتی در قرار گیری لوازم داخل منزل نیز به کمترین تعداد بسنده می شود. در این نوع چیدمان، هر وسیله اضافی از چیدمان داخلی خانه حذف شده و تمرکز بروی سادگی، تمیزی، کیفیت و کارایی محیط است. وقتی به پایان کار چیدمان اتاقی از منزل نزدیک می شوید، قبل از اینکه کار تمام شود، یک عدد از لوازم اتاق را از دکوراسیون حذف کنید. این شیوه ایست که طراحان سبک مدرن به همه علاقمندان چیدمان خانه های ساده توصیه می کنند. وقتی به عکس های زیر نگاه می کنیم سریعا متوجه حضور رنگ های خنثی در اتاق نشیمن می شویم که تمام فضا را پر کرده اند. در حقیقت تنها رنگی که خنثی نبوده و دکور را کمی متفاوت نشان می دهد می تواند رنگ سبز گیاهان قرار گرفته کنار مبل راحتی باشد. سیستم نورپردازی نیز تا جای ممکن ساده انتخاب شده و خبری از لوسترها و لامپ های آویز کریستالی و گران قیمت نیست. نشیمن روشنایی توکار دارد و فقط یک آباژور در فضای نشیمن قرار می گیرد و بالای میز ناهارخوری یک لوستر مدرن فلزی نصب شده است.

ساده

میز ناهارخوری چهار نفره طرحی بسیار ساده دارد. صندلی ها طرحی فلزی داشته و به رنگ مشکی هستند و فقط رویه میز از جنس سنگ مرمر است. آشپزخانه نیز خیلی جمع و جور و ساده اما بسیار شیک تزیین شده است. تمام دیواری که کابینت های آشپزخانه روی آن قرار می گیرد بهتر است با سنگ مرمر پوشیده شود و باقی لوازم همگی به رنگ سفید باشند. همانطور که مشاهده می کنید چیدمان خانه های ساده خصوصا برای خانه هایی که با محدودیت فضا روبرو هستند چقدر می تواند مشکل گشا بوده و فضایی شیک و لوکس در عین سادگی خلق کند. اتاق خواب بهتر است فضای خیلی دنجی داشته باشد دلیل آن هم به خاطر حضور دیوار آجری باشد. در این بخش هم خبری از لوستر و لامپ آویز نیست و لامپ ها همگی توکار هستند. سرویس خواب و چراغ خواب نیز ساده اما بسیار شیک هستند. اتاق خواب والدین قاعدتا بایستی تزیینات بیشتری نسبت به اتاق های دیگر داشته باشد. رنگ ها گرم تر باشند و سه عدد چراغ آویز سقفی و آباژور به رنگ طلایی تا کنار تاج تختخواب قرار داده شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ بنفش با چه رنگی هارمونی دارد؟

ساده

در مدل بعدی یک بار دیگر شاهد حضور تضاد بین رنگ های خنثی و رنگ سبز گیاهان طبیعی هستیم. مساحت این آپارتمان کمتر از ۵۰ متر مربع است اما وقتی به عکس ها نگاه می کنیم فضای خانه خیلی بزرگ تر دیده می شود. چیدمان خانه های ساده اینگونه می تواند فضای کوچک را کارا و بزرگ تر از آن چیزی که هست نشان دهد. طراحی داخلی خانه به صورت پلان باز انجام شده و همین عامل در کنار رنگ سفید و وسایل کم، باعث شده فضا کاملا ساده دیده شود. نکته جالب می تواند کفپوش های خانه باشد که زیر مبل راحتی از جنس سنگ مرمر باشد و قسمت جلوی آن کفپوش چوبی نصب شود. در سبک دکوراسیون ساده غالبا سعی می شود درست پشت میز تلویزیون و نقطه ی تمرکز خانه، اتاق خواب قرار می گیرد.

ساده

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز