فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2389 روز پیش
بازدید 443 بدون دیدگاه

اتاق خواب دو نفره بزرگ

ساده

اتاق خواب دو نفره به منزله مکانی مقدس برای آرامش، استراحت و بازیابی انرژی شناخته می شود و باید در طراحی آن دقت و حوصله زیادی به خرج دهید. زمانی که به پاهای خود بعد از یک روز سخت و طولانی استراحت می دهید و با مطالعه کتاب یا مشاهده تلویزیون به خواب می روید، متوجه خواهید شد که این مکان چیزی بیشتر از یک تختخواب است. اتاق خواب مکانی است که دقیقا شخصیت شما را نشان می دهد، در نتیجه برای اینکه دکوراسیونی کاملا مطابق با سلیقه و نظر خود داشته باشید باید به تمامی جزئیات قرار گرفته در اتاق از مبلمان گرفته تا رنگ های تاکیدی و دکوری های کوچک توجه کنید. همچنین میتوانید به راحتی مشخصات و قیمت سرویس خواب را به راحتی در ایران میز پیدا و مطالعه کنید.

ساده

در این مقاله با مدل های اتاق خواب آشنا خواهید شد که نسبت به یکدیگر طراحی بسیار متفاوتی دارند اما همگی به یک اندازه زیبا و شگفت انگیز هستند. طراحی این اتاق ها به قدری دقیق و زیبا انجام شده که حتی کوچکترین جزئیات نیز برای هدف مشخصی قرار گرفته اند. مسلما با نگاه به مدل های زیر ایده های بسیار زیادی برای تزیین دکوراسیون اتاق خودتان به دست خواهید آورد که با اندکی تغییر و توسعه می توانید آنها را در اتاق خواب خود پیاده کنید. لازم به ذکر است که دکوراسیون تمامی این اتاق ها سبکی مدرن و مینیمال دارند. اولین اتاقی که به معرفی آن می پردازیم طرحی مینیمال دارد اما جزئیات به کار رفته در آن به قدری دقیق و زیبا هستند که هر کدام به توصیفی چندین سطری نیاز دارند. اولین مورد کفپوش چوبی اتاق است. کفپوش ها الگویی دارند که شبیه استخوان ماهی است. دیوار پشت تختخواب نیز رنگ کرم بسیار کم رنگ دارد که حسی زنانه و بسیار لطیف در فضا ایجاد کرده است. این رنگ کاملا با کفپوش های چوبی اتاق همخوانی دارد. میز تلویزیون قرار گرفته روبروی تختخواب و آباژور کنار آن نیز کاملا ساده بوده تا توجهات بیشتر به سمت دیوار و کفپوش های چوبی اتاق جلب شود. چیدمان و انواع سرویس خواب عروس را در این مقاله بیابید.

ساده

اتاق بعد از همان لحظه ای که واردش می شوید به شما آرامش می دهد، نورپردازی لطیف، دلباز بودن فضا و جزئیات زیبای این اتاق در بدو ورود نگاه هر بیننده ای را مجذوب خواهد کرد. اما جالب ترین قسمت این اتاق، دیوارهای آن است. دیوارها بافتی دارند که شبیه یک رنگ ناتمام به نظر می آیند، لامپ های اتاق نیز به زیبایی بافت زیبای دیوار را نمایش می دهند. همچنین رنگ سفید تختخواب و فرش رنگ روشن زیر آن تضاد بسیار زیبایی با رنگ خاکستری دیوارها ایجاد کرده است. اما این اتاق به معنای واقعی کلمه اغوا کننده است. از مبلمان مخملی فوق العاده با کیفیت گرفته تا حاشیه طلا کاری و همچنین آینه طلایی منبت کاری به شکل گل و برگ، همگی می توانند نمادی از دکوراسیون لوکس و خاص باشند. شاید تاج تختخواب بسیار بلند در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد اما با دقت بیشتر متوجه خواهید شد که خود این تاج به گونه ای نقش دیوار تاکیدی پشت تختخواب را نیز ایفا می کند. تاج تختخواب با الگوهای هندسی تزیین و خطی طلایی به دور حاشیه آن کشیده می شود، کنار تختخواب نیز پاتختی های کاملا ساده و شیک قرار خواهند گرفت تا فضای اتاق اندکی حس مدرن نیز به خود بگیرد.

ساده

اتاق خواب بعد را می شود ساده ترین و مدرن ترین اتاق این مقاله دانست، اتاقی که به سبکی ساده اما بسیار دوست داشتنی طراحی شده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید حتی کمد لباس و قفسه های نگهداری در این اتاق وجود ندارند تا به ظاهر ساده اتاق صدمه ای وارد نکنند و از طرفی به ویژگی های جالب دیگر طراحی اتاق نیز اجازه دیده شدن بدهند. برای مثال گلدان می تواندبسیار جالب در کنار سرویس خواب یا لامپ های حبابی نارنجی رنگ و تابلوی نقاشی آبرنگی بالای تختخواب باشد و هر کدام جادوی خود را در تزیین و زیباسازی دکوراسیون اتاق انجام می دهند. مانند تمامی مدل های بالا، دیوار پشت تختخواب این اتاق نیز از بافتی بسیار ویژه و منحصر به فرد سود می برد. دیوار چوبی برجسته این اتاق رنگ بسیار گرمی دارد که در مقابل سایر عناصر سرد و خنک دکوراسیون قرار می گیرد و همین عامل باعث شده فضای اتاق کاملا دنج، متعادل و آرامش بخش بنظر برسد. البته نور طبیعی که از طریق پنجره به اتاق وارد می شود در ایجاد حس دلپذیری و دلبازی اتاق نقش بسیار مهمی ایفا می کند. نور آفتاب در طول روز تمام فضای اتاق را روشن می کند به طوری که نمای اتاق به کل تغییر می کند. بنابراین شب ها این اتاق خواب یک ظاهر دارد و روزها نیز ظاهری کاملا متفاوت به خود می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چگونه بوی بد را از بین ببریم؟

ساده

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز