فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2333 روز پیش
بازدید 1617 بدون دیدگاه

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن اتاق خواب از خصوصی ترین و مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است و شما می توانید فضای این بخش خصوصی از منزل را با توجه به سلیقه شخصی خود طراحی کنید. برای طراحی موفق دکوراسیون اتاق خواب یک نفره و یا دو نفره، می توانید از فنگ شویی در اتاق خواب و ایده هایی که طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می کنند، استفاده کنید تا فضای اتاق خواب تان در عین زیبایی و جذابیت آرامش خاصی نیز داشته باشد. فضا و دکوراسیون، رنگ و وسایل موجود در مجموعه ای از فضای یک اتاق خواب، بسیار مهم و با اهمیت بوده لذا در انتخاب هر یک از این موارد مانند تخت خواب ، کمد و دراور، روتختی و… باید توجه لازم را داشته باشید. تا بتوانید فضایی جذاب و شیک را در دکوراسیون اتاق خواب کوچک و یا بزرگ منزل خود ایجاد کنید.

اتاق خواب مدرن

بهتر است قبل از هر چیز سبک دکوراسیون اتاق خواب را مشخص کنید. امروزه اغلب افراد برای طراحی داخلی اتاق خواب از دکوراسیون های مدرن استفاده می کنند. بعد از انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب از قبیل سرویس خواب و پرده و فرش و وسایل تزیینی مانند آباژور و … را باید تهیه کنید که رنگ و طرح این نوع وسایل می تواند در زیبایی و جذابیت طراحی اتاق خواب مدرن تاثیرگذار باشد. توجه داشته باشید که اگر شما از ترکیب رنگی مناسب برای دیوار ها و سایر وسایل اتاق خواب استفاده کنید می توانید دکوراسیونی ایده آل و آرامش بخش را برای فضای اتاق خواب خود طراحی کنید. علاوه بر انتخاب رنگ و طرح، چیدمان وسایل در فضای اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه شما قرار بگیرد. چیدمان وسایل ضروری و غیر ضروری در فضای اتاق خواب ها باید به صورتی انجام شود که دکوراسیون اتاق خواب مدرن منزل مرتب و منظم به نظر برسد.

در این مقاله بخوانید: انتخاب مناسب ترین مبل برای اتاق خواب

اتاق خواب مدرن

در طراحی اتاق خواب هیچ گاه از قاب عکس های متعدد و کوچک استفاده نکنید . چرا که این عمل موجب شلوغی و آشفتگی دکوراسیون اتاق خواب خواهد شد. نورپردازی اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین مسائلی است که باید در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است از نور های ملایم و آرامش بخش برای طراحی نورپردازی اتاق خواب استفاده شود تا فضای اتاق خواب آرامش بخش تر به نظر برسد. اصول طراحی چیدمان اتاق خواب بر اساس فنگ شویی، بخشی مهم از راهبرد ایجاد ثروت و عشق برای ماست زیرا ما حدود یک سوم عمر خود را در آن اتاق سپری می کنیم ، در این اتاق بدنمان استراحت می کند و تجدید قوا می کنیم و همزمان با آن مغز هم رویدادهای روزمره را مرور می کند و البته فرایندهای مختلف ناخودآگاهی که اطلاع زیادی از آنها نداریم را از طریق خواب دیدن تجربه می نماییم. دکوراسیون اتاق دوقلوها از جمله دکوراسیون های جالب نیز میباشد.

اتاق خواب مدرن

قسمت بالای تخت خواب (قسمتی که بالای سرمان قرار میگیرد) باید ۳ تا ۵ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد ، هدف اصلی از این مساله، جریان آزاد هوا یا انرژی است ، اگر کناره تخت خوابتان هم در کنار دیوار است ، باید فاصله مشابه ۳ تا ۵ سانتیمتر را بین تخت و دیوار قرار دهیم. هرگز آینه یا میز آینه دار را (در صورتیکه که در هنگام دراز کشیدن روی تختخواب بتوانید تصویر خود را در آن ببینید) روبروی تختخواب قرار ندهید اما اگر آینه خیلی بالا قرار گرفته باشد مشکلی ایجاد نمی کند ، میتوانید آینه را به جای دیگری منتقل کنید یا هر شب قبل از خوابیدن آن را با پارچه ای بپوشانید. اگر قطعه ای از مبلمان موجود در اتاق خواب بصورت اریب در گوشه اتاق قرار گرفته باشد، قسمت گوشه اتاق را با موجودی زنده پر کنید تا از انباشت انرژی مرده جلوگیری شود.

اتاق خواب مدرن

اکثر اتاق ها در ساختمان های مدرن درهای بلندی دارند و لذا جریان انرژی مثبت را خنثی میکنند ، ساده ترین راه برای اصلاح آن عبارت است از :اندازه گیری ارتفاع در و کم کردن ارتفاع ایده آل ؛ یک قطعه چوب با همین ابعاد تهیه کنید و با چسب به قسمت بالای چهارچوب متصل کنید و آنرا رنگ کنید تا همرنگ محیط اطرافش شود ، ترکیب حاصل شبیه چارچوب اصلی در خواهد بود. بین انباشتگی بی نظم و جمع و جور انبار کردن میبایست تمایز قائل شویم ، وقتی را برای خلاص شدن از دست چیزهایی که دیگر نیازی به آنها ندارید و مرتب کردن چیزهایی که میبایست نگه دارید اختصاص دهید ، فضایی که چیزها را در آن انبار می کنید را تمیز و منظم نگه دارید. برای ایجاد نظم و ترتیب برای نگه داری وسایلی همچون کتاب و مجسمه های کوچک و تزیینی می توانید از انواع مختلف کتابخانه و قفسه استفاده کنید.

اتاق خواب مدرن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز