فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2328 روز پیش
بازدید 3219 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق دوقلوها

دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها

یکی از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین کارها بعد از تهیه سیسمونی دو قلوها طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دوقلو است که اگر نوزادان شما همجنس باشند کار طراحی دکوراسیون اتاق آن ها کمی راحت تر می شود و اگر نوزادان همجنس نباشند ممکن است برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آن ها کمی به مشکل بخورید. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد از لذت بخش ترین کارها برای پدر و مادر های جوان است که معمولا چند ماه قبل از به دنیا آمدن نوزادان پدر و مادرها اتاق آن ها را تزیین و طراحی می کنند. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات و متدهای مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها بپردازیم. با یادگیری نکات مفید و کاربردی می توانید فضای مورد نظرتان را به خوبی تغییر دهید، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن نکات فراوانی را به شما آموزش بدهیم. سرویس خواب زیبا در اولویت یک اتاق خواب زیباست.

دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دوقلو باید به آن توجه داشته باشید انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نوزاد است. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دوقلوهای دختر و پسر بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید. استفاده از رنگ های بنفش و نارنجی و سبز و ترکیبی از رنگ های کرم و قهوه ای برای دکوراسیون اتاق نوزادان دوقلو با جنسیت های مختلف نیز می تواند ایده مناسبی باشد. اگر نوزادان شما همجنس هستند می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دختر از رنگ صورتی و قرمز و زرد و سفید و برای نوزادان دوقلو پسر از رنگ های آبی و قرمز و قهوه ای و سفید استفاده کنید. بعد از انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق نوزاد خود بهتر است سرویس خواب مناسبی برای اتاق آنها تهیه کنید. سرویس خواب نوزاد از مهمترین وسایل در دکوراسیون اتاق نوزاد است که می تواند روی زیبایی و جذابیت اتاق نوزادان تاثیرگذار باشد. بهتر است برای زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دوقلو رنگ سرویس خواب با سایر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق مانند کمد و دراور و… همخوانی داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها

دکوراسیون اتاق کودک دوقلو با اتاق نوزادی که قل ندارد کمی متفاوت است. در اتاق خواب کودکان دوقلو همه چیز به توان دو در یک اتاق جای می گیرد. زمانی که کودکان دوقلو هم جنس باشند کار تزیین و انتخاب مدل تخت خواب و مبل کودک کمی راحت تر است اما هنگامی که یکی از دوقلوها پسر و دیگری دختر باشد باید رنگهای مورد علاقه هر دو را به نوعی در تزیین اتاق کودک و طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد ترکیب کرد. دو قلوها همیشه یک پدیده زیستی جالب و بحث برانگیز بوده اند و دیدن دو نفر کاملا شبیه به هم جالب است. طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترهای دو قلو، نیاز به رعایت نکات مهمی دارد. این دونفر مشابه هم، نیاز به رفتاری یکسان دارند و این، یک نکته برای والدین خواهد بود. وقتی که اتاق خواب دوقلو های دختر را دکوراسیون می کنید، باید به فکر دو تختخواب، دو کمد و دو فرش باشید. داشتن یک اتاق خواب مدرن برای همگان مورد توجه هست.

دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها

هر چه جلوتر میرویم و زمان میگذرد متراژ منازل مسکونی کوچکتر و تعداد اتاق خواب ها کمتر می شود. این معضل باعث شده تا والدین همیشه به دنبال راه حلی برای صرفه جویی در فضای اتاق کودک یا کودکان خود باشند. استفاده از سرویس خواب تاشو یا کشویی کمجا یا تختخواب دو طبقه برای اتاق های مشترک می توانند یک مسکن قوی برای کمبود فضای اتاق خواب کودکان و نوجوانان باشند. در مورد دیوارهای اتاق خواب دوقلوهای پسر از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ های کرم و شکلاتی روشن هم مناسبند. در صورت بزرگ بودن اتاق خواب و مخالف بودن جنسیت بچه ها، با یک دکور یا پارتیشن نصفه دو قسمت را از هم جدا کنید. برای قسمت دخترانه، از رنگ های صورتی یا بنفش و برای قسمت پسرانه، از آبی یا بادمجانی بسیار روشن استفاده کنید.

در این مقاله بخوانید: ویژگی های یک تخت خواب مناسب برای کودک

دکوراسیون اتاق خواب دوقلوها

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز