فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2268 روز پیش
بازدید 761 بدون دیدگاه

خطوط و دکوراسیون

خطوط و دکوراسیون

در هر فضایی، اتاق نشیمن مکانی برای ایجاد آرامش افراد ساخته می شود. از این رو دکوراسیون مناسب این بخش تاثیر گذار، همواره با حس آرامش و راحتی همراه بوده است و در نظر طراحان دکوراسیون حائز اهمیت است. طرح های ساده همراه با خطوط موازی و راه راه عمودی یا افقی برای اتاق نشیمن بسیار مناسب خواهد بود و احساس آرامش نسبی را به محیط و افراد حاضر در اتاق نشیمن منتقل می کند مخصوصا در حالتی که رنگ غالب فضا را رنگ های خنثی و یا طیف خاکستری پوشش بدهند. استفاده از جلومبلی و عسلی و میز تلفن و کنسول با رنگ قهوه ای تیره می تواند این فضای نشیمن زیبا را تکمیل کند. به خاطر داشته باشید که از رنگ های متنوع و جذاب در کنار طیف رنگی خنثی استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت فضایتان حفظ شود. مثلا وسایل دکوراسیون تان را می توانید از طیف رنگ های آبی انتخاب کنید و کوسن های مبلمان تان را هم از طیف رنگ های گرم انتخاب کنید. اگر به فکر مدرن کردن و تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن تان هستید و می خواهید تغییرات مهم و زیبایی در فضایتان ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.

خطوط و دکوراسیون

اگر غالب وسایل فضای نشیمن تان از جنس چوب هستند، بهتر است مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک و حتی مبلمان تختخوابشو، کفپوش اتاق و دیوارها نیز رنگ های بیسیک و خنثی داشته باشند. اگر پارچه های مبل ها را هم از طیف آبی انتخاب کنید، هارمونی مناسبی با دیگر اجزا برقرار می شود. البته بهتر است بدانید که قرار دادن رنگ آبی کمرنگ و طیف زرد، ترکیب جوان پسند و زیبایی خلق می کند. پس از این ترکیب بی نظیر که می تواند فضای خانه تان را تغییر دهد غافل نشوید. طرح های گل دار هم یکی دیگر از روش هایی است که می توانید برای اتاق نشیمن تان در نظر بگیرید. بکار گیری کاغذ دیواری گلدار، محیط را سرشار از انرژی و زدنگی جلوه می دهد. البته اگررنگ غالب کاغذ دیواری روشن باشد برای اتاق نشیمن مناسب تر است و جلوه بهتری دارد. در این حالت مبلمان، میز تلویزیون و وسایل دیگر اتاق نیز باید متناسب با دیگر اجزای اتاق انتخاب شوند.

خطوط و دکوراسیون

چیدمان داخلی مدرن و معاصر، بدون ایجاد آشفتگی یا تاریکی، بخش های راحت تر و دلنشین تری ایجاد می کند و متدی است که علاوه بر فضای خانگی، می تواند در فضای اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. فضاهای مدرن می توانند جوی آرام و خاص داشته باشند. عنصری که بیش از هر چیز به این متد وجود می بخشد، طراحی خطوط است. خط می تواند در طراحی سقف، لبه میزناهارخوری و مبلمان، کفپوش، راهرو و دیگر بخش های اتاق خود را نشان بدهد. در این روش فضای منفی و فضای خالی دیوار درست به اندازه فضایی که بوسیله وسایلی چون بوفه و استند و ساعت ایستاده اشغال می شوند اهمیت دارد. در مبلمان مدرن، استفاده از شکل های هندسی و تند و تیز بسیار مرسوم است. روکش مبلمان معمولا از رنگ های خنثی انتخاب می شود و غالبا ساده و بدون پیچ و تاب هستند. در نهایت می توان گفت که، در طراحی مدرن، فضای داخلیدر نهایت سادگی، مختصر مفید و کارآمد نیز هست. چوب گردو و دکوراسیون از ترکیب های جالبی است که در این مقاله میتوانید اطلاعاتی از آن کسب کنید.

خطوط و دکوراسیون

آدم ها ذاتاً به تقارن علاقه مندند؛ این علاقه آغاز حیات انسان و توسط یک فرآیند ساده مغزی بوجود می آید. یکی از عمده دلایل آن را می‌ توان ثبات و میل به عدم تغییر در انسان دانست و این میل به ثبات منجر به تقارن می گردد که نسبتا ثبات بیشتری را به دنبال خواهد داشت. هنگامی که مبلمان جدیدتان را خریداری می کنید، ساده ترین و ابتدایی ترین روشی که به صورت اتوماتیک به دنبال آن خواهید رفت سبک متقارن خواهد بود. قرار گیری تعداد زوج مبلمان در اطراف جلومبلی و عسلی یا قرار گیری مبل ها مقابل یکدیگر، می تواند روشی منطقی و بی دردسر برای تغییر دادن فضای نشیمن باشد. به غیر از مبلمان، توجه به وسایلی همچون میز ناهارخوری و کتابخانه نیز یکی دیگر از موارد مهم و اثرگذار در چیدمان متقارن است. اگر شومینه ای بزرگ در اتاق نشیمن تان وجود دارد، می توانید از آن به عنوان یک نقطه تمرکز فضا استفاده کنید و دیگر اجزا را با توجه به آن در جای خود قرار دهید. اگر به دکوراسیون هیجان انگیز و متفاوت علاقه دارید بهتر است سبک دکوراسیون غیرمتقارن را انتخاب کنید چرا که این سبک با توجه به خواسته شما بهترین و مناسب ترین گزینه موجود خواهد بود. این سبک دکوراسیون به میزان استفاده شما از وسایل در فضا وابسته است.

خطوط و دکوراسیون

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز