فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2232 روز پیش
بازدید 838 بدون دیدگاه

چوب گردو و دکوراسیون

چوب گردو و دکوراسیون

شاید در فضاهای امروزی هیچ عنصری مانند چوب، طبیعت را در ذهن ما جاری نسازد. با وجود اتفاقات بزرگی که در دنیای مصالح رخ داده و در کنار مصالح کاملا نوین، برخی از مصالح طبیعی از جمله چوب با مصالح مصنوعی شبه خودشان جایگزین شده اند، اما هنوز هم چوب های طبیعی جایگاه ویژه و ارزنده ی خود را به خصوص در طراحی داخلی حفظ کرده اند. محصولات چوبی دیگر نیز مانند تخت یک نفره را نیز میتوانید در سایت ایران میز مشاهده کنید .چوب گردو به علت قدمت زیادش گزینه ای با ارزش برای مبلمان سنتی و جزییات چوبی معماری است. اکنون که این چوب حیات دوباره ای یافته، انتخاب آن ظاهری مدرن در فضاهای داخلی خانه ایجاد می کند. در حالی که چندین نوع درخت گردو وجود دارد، ولی گردوی سیاه گونه ای است که در خانه ها بیشتر استفاده می شود. غلظت رنگ قهوه ای در آن ها متفاوت است و ممکن است قالبی قرمز، بنفش یا خاکستری داشته باشند. گردوی سیاه معمولا یک الگوی رگه ای تقریبا مستقیم دارد و به دلیل استحکام قابل اعتمادش شناخته شده است. خطوط و دکوراسیون ترکیبی جدا نشدنی از هم هستند که در این مقاله اطلاعاتی در باره آن میتوامید کسب کنید.

چوب گردو و دکوراسیون

تخته های ضخیم گردو با لبه ی طبیعی برای سطح کانتر ها و میز ها پر طرفدار اند و تقریبا به آسانی یافت می شوند. تخته های چوب در دکوراسیون مدرن بر روی پایه ی فلزی میز، ترکیب زیبایی ایجاد می کنند و در فضاهای روستیک نیز به همین اندازه جذاب هستند. برای تعیین میزان پایداری، باید مقاومت چوب را در برابر ضربه و فرورفتگی سنجید. چوب ها از ترد ترین تا سخت ترین درجه بندی می شوند. برای مثال ترمووود، مقاوم ترین چوب برای محوطه و نمای ساختمان است. گردوی سیاه تا حدودی سخت است – اندکی کمتر از افرای قندی و بلوط سفید. چوب گردو به خوبی پذیرای پرداخت است. این چوب تا حد بالایی از درخشش، قابل جلا خوردن است و هر نوع پوششی را بدون دردسر می پذیرد. بزرگ ترین مشکل مربوط به برنچوب نرم و زنده ی پوست درخت گردو است که چوبی بسیار روشن در خارجی ترین قسمت درخت است. برخی تنوع طبیعی بین برنچوب روشن و درون تیره ی چوب را دوست دارند. اگر این ترکیب مطابق میل تان نیست، می توانید آن را رنگ کنید تا یک دست شود.

چوب گردو و دکوراسیون

چوب گردو استحکام و دوام بسیار بالایی دارد، به همین خاطر است که مبلمان ساخته شده با این چوب اغلب در مکان های قصر مانند بکار می رفته و همانند یک میراث، نسل به نسل منتقل می شدند. رنگ چوب گردو، شکلاتی تیره است و برخی مواقع به رنگ بنفش نیز متمایل می باشد، همچنین در قسمت های خارجی که نزدیک به پوسته درخت است، چوب رنگی زرد دارد. اما چوبی که بیشتر در ساخت مبلمان چوب گردو به کار می رود همان قسمت تیره و شکلاتی رنگ است. جالب است بدانید که چوب گردوی ایرانی از مرغوب ترین چوب های جهان است. از چوب گردو باید طوری استفاده شود که گره و بافت های طبیعی آن به زیبایی نشان داده شود. بنابراین استفاده درست از چوب گردو هنری می خواهد که هر کسی آنرا ندارد. مدل های مدرن مبلمان چوب گردو وقتی در دکوراسیون قرار می گیرند در عین سادگی گرمی و کلاس خاصی به فضا می دهند. همین عامل است که چنین مبلمانی را بسیار دوست داشتنی و دلپذیر می کند. میز ناهارخوری می تواند قطعه مناسبی برای آوردن چوب گردو به دکوراسیون باشد.

چوب گردو و دکوراسیون

وقتی از مبلمان چوب گردو صحبت می کنیم منظورمان حتما مبل راحتی یا مبل استیل و میز نیست، به طور کلی وسایل و اکسسوری های دیگر مثل میز کنسول و آینه هم جز مبلمان خانه بحساب می آیند. آپارتمان های کوچک هم می توانند دکوراسیونی لوکس در عین سادگی و مرتبی فضا داشته باشند. چاره این کار استفاده از مبلمان کوچک و جمع جور با فریم تمام چوبی است. مبلمان چوب گردو فقط برای منازل مسکونی نستند، در حقیقت یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از چوب گردو در اتاق های کار و شرکت های تجاری و مهم است. حضور چنین مبلمانی در یک شرکت یا اداره، به ارباب رجوع نشان خواهد داد که شرکت اهمیت زیادی برای جزئیات قائل است. میز مدیریت یا میز کنفرانس ساخته شده با چوب گردو علاوه بر کارایی، طول عمر بالا و راحتی، کلاس بالا و شکوه خاصی به دکوراسیون اتاق های مهم مثل اتاق مدیر می دهد.

چوب گردو و دکوراسیون

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز