فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2259 روز پیش
بازدید 3166 بدون دیدگاه

صندلی اوپن کلاسیک

صندلی اوپن کلاسیک

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که قصد خرید صندلی اپن برای آشپزخانه های خود را دارید و مدام در فضای مجازی مدل صندلی اپن و یا قیمت صندلی اپن آشپزخانه را جست و جو می کنید تا بهترین گزینه را برای دکوراسیون خود انتخاب نمایید اما مطمئنا چالش های خرید شما محدود به قیمت و مدل نمی شود! این موضوع که صندلی اپن چوبی بهتر است یا استیل چالش بزرگ تری نسبت به مدل و یا قیمت صندلی اپن است چرا که با دانستن جنس صندلی اپن خود حتی می توانید به سراغ خرید و یا فروش صندلی اپن دست دوم بروید! پیش از هر نوع انتخابی باید به انتخاب جنس صندلی اپن خود مطابق با سبک دکوراسیون منزل خود بپردازید، ابتدا مشخص کنید که سبک دکوراسیون شما چیست؟ مدرن یا کلاسیک! مینیمال یا روستیک! به طور مثال صندلی اپن چوبی برای سبک کلاسیک گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود و صندلی اپن های فلزی جک دار در یک فضای مدرن به خوبی می درخشد! اگر فضایی به سبک تلفیقی دارید به خوبی می توانید از “مدل صندلی اپن” ترکیبی استفاده کنید. در این مقاله میتوانید اطلاعاتی در زمینه صندلی اپن مدرن کسب کنید.

صندلی اوپن کلاسیک

یکی از ملزوماتی که امروزه در هر دکوراسیون آشپزخانه ای به چشم می خورد صندلی اپن آشپزخانه یا همان صندلی بار است.صندلی اپن

این روزها با توجه به متراژ کم آشپزخانه ها صندلی های اپن، جایگزین صندلی های میز ناهارخوری در آشپزخانه ها شده اند. با توجه به فضای داخلی خانه ها، اپن های مختلفی طراحی می شوند که هر یک از آنها را با صندلی های منحصربه فردی می توان تبدیل به میز ناهارخوری کرد. با توجه به تنوع ایده در صندلی های مخصوص اپن برای انتخاب این صندلی ها باید فاکتورهای مهمی نظیر جنس چوب و فلز، راحتی آن، تناسب با اپن و… را در نظر گرفت. ازآنجایی که در طراحی اپن ها، ارتفاع های مختلفی در نظر گرفته می شود، یکی از مسائلی که در هنگام خرید صندلی اپن باید به آن توجه داشت، ارتفاع صندلی است. ارتفاع صندلی باید طوری باشد که فرد در هنگام سرو غذا، احساس ناراحتی نکند. صندلی های جک دار نمونه هایی از صندلی اپن هستند که در انواع اپن ها با ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

صندلی اوپن کلاسیک

معمولاً اختلاف ارتفاع صندلی با اپن حدود ۳۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. مدل جک دار صندلی اپن چوبی نیز وجود دارد که می توان ارتفاع آن را بر اساس ارتفاع اپن تنظیم کرد. این مدل صندلی اپن چوبی گران تر از نوع معمولی آن است. بعضی از مدل های صندلی اپن چوبی، بدون روکش می باشند و نشیمن گاه آن از جنس چوب است. اما بعضی دیگر روکش های پارچه ای یا چرمی دارند. روکش های چرمی معمولاً در هنگام نشستن های طولانی مدت روی آن، باعث عرق کردن فرد می شود. روکش های پارچه ای نیز بسته به نوع پارچه آن مدل های متفاوتی دارند. همچنین مدل و رنگ پارچه نیز باید با دکوراسیون خانه و آشپزخانه همخوانی داشته باشد. در کل باید هنگام خرید صندلی اپن چوبی، روی آن نشست و راحتی آن را بررسی کرد. صندلی اپن چوبی بهتر است که دارای دسته باشد ولی دسته های آن نباید خیلی بلند باشند تا در هنگام جا دادن آن زیر اپن با مشکل مواجه نشویم. همچنین تکیه گاه آن نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد تا فرد هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند.

صندلی اوپن کلاسیک

صندلی اپن چوبی باید به گونه ای انتخاب شود که از نظر استحکام و قوی بودن، استانداردهای لازم را داشته باشند. هنگامی که فردی روی آن می نشیند، قدرت کافی برای تحمل وزن او را داشته و لق نخورد. بعضی از مدل های صندلی اپن این استاندارد را ندارند و فرد هنگام نشستن روی آن مدام استرس افتادن را دارد و در نتیجه احساس راحتی نمی کند. صندلی های اپن چوبی باید متناسب با میز اپن و میزان فضای اطراف آن باشد. نه خیلی کوچک باشد که هنگام نشستن روی آن احساس راحتی نکنیم و نه خیلی بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند. در هنگام خرید صندلی اپن چوبی باید به داشتن جای پا دقت شود. به دلیل اینکه نداشتن جای پا برای صندلی اپن و نشستن های طولانی مدت روی آن و آویزان بودن پا، احساس خوشایندی برای فرد ندارد.

صندلی اوپن کلاسیک

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز