فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2223 روز پیش
بازدید 1997 بدون دیدگاه

صندلی اوپن مدرن

صندلی اوپن مدرن

آنچه این روزها تقریبا در هر آشپزخانه ای دیده می شود، صندلی اوپن می باشد. این صندلی های کاربردی به اعضای خانواده و مهمانان فرصت می دهند که در آشپزخانه حضور داشته باشند. گاها فرزندان تان بر روی این صندلی ها می نشینند و تکالیف خود را روی کانتر انجام می دهند. صندلی های اوپن برای کانترهایی با ارتفاع استاندارد طراحی می شوند. صندلی های چرخان نیز در این میان بسیار پرطرفدارند. صندلی های مرغوب ممکن است سنگین باشند، بنابراین با انتخاب نمونه های چرخان، شما دیگر مجبور نیستید آن ها را از زیر اوپن بیرون بکشید و بعد به داخل هل دهید، فرآیندی که هم به کمر شما و هم کفپوش تان آسیب می رساند. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه انتخاب و خرید صندلی اوپن مدرن بپردازیم، از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همرا باشید.

صندلی اوپن مدرن

در خانه های امروزی به دلیل کم بودن فضا و همچنین به دلیل زیبایی بیشتر و استفاده از حداکثر فضای موجود، استفاده از صندلی های اوپن می تواند بسیار مفید باشد. دکوراسیون آشپزخانه اوپن مانند دکوراسیون داخلی پذیرایی قابل رویت است از این رو چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اوپن پلان از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین طراحی دکوراسیون آشپزخانه اوپن پلان و تزیین اوپن آشپزخانه، میز ناهارخوری و … می تواند روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد. اگر تمایل دارید که در اطراف اوپن از صندلی اپن آشپزخانه استفاده کنید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ صندلی اوپن حساسیت لازم را به خرج دهید تا زیبایی و جذابیت اوپن آشپزخانه شما چندین برابر شود. علاوه بر کیفیت صندلی های اوپن باید به ارتفاع آن ها نیز توجه کنید ارتفاع صندلی اوپن باید با سطح کانتر اوپن آشپزخانه مطابقت داشته باشد تا افراد آرامش بیشتری را در هنگام سرو غذا داشته باشند. تعداد صندلی های دور کانتر اوپن هم به تعداد اعضای خانواده شما بستگی دارد. اگر با محدودیت فضا در آشپزخانه مواجه هستید بهتر است برای انتخاب صندلی اوپن هوشمندانه تر تصمیم گیری کنید تا فضای آشپزخانه شما برای رفت و آمد تنگ نشود. صندلی اپن کلاسیک نیز در زمره صندلی های اپن قرار دارد.

صندلی اوپن مدرن

اما اگر می خواهید از صندلی های اوپن بدون پشتی در فضای منزلتان استفاده کنید ، بهتر است آنها در جایی به کار ببرید که نمی خواهید مدت زمان زیادی را آنجا صرف کنید. این صندلی ها چون فاقد فضایی برای تکیه دادن هستند به سرعت باعث ایجاد خستگی در انسان می شوند و به همین دلیل این حس درون آدم ایجاد می شود که باید آنجا را ترک کند. پس حتما موقع انتخاب صندلی اوپن فاقد پشتی به این نکته توجه کنید. برای تغییر دادن چهره صندلی های اوپن فاقد پشتی می توانید رویه نشیمن آن را مطابق با رنگ هایی که در فضای داخلی منزل تان مانند مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک و … استفاده کرده اید عوض کنید. اگر از تعداد زیادی صندلی استفاده می کنید، می توانید از رویه هایی با رنگ های متفاوت و گرم استفاده کنید. صندلی های اوپن که ساختاری فلزی دارند، می توانند چهره صنعتی و مدرن به آشپزخانه تان ببخشد. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که رنگ آنها حتما باید در هماهنگی کامل با رنگ غالب آشپزخانه شما باشد. صندلی اوپن از دو بخش اسکلت و نشیمن گاه تشکیل شده است. بخش اسکلت صندلی در دو جنس فلزی و چوبی ارائه می شود. اینکه کدام جنس برای اسکلت صندلی بهتر است بیشتر به شکل دکوراسیون و سلیقه شما برمی گردد. صندلی های فلزی بخاطر شکل سیلور و براقی که دارند به عنوان طرح مدرن شناخته می شوند و طرح های چوبی به عنوان طرح های کلاسیک. ولی مهم تر از چهارچوب صندلی بخش نشیمنگاه است که حتما باید هم فوم داخل آن از یک جنس مرغوب و ترجیحا فوم سرد باشد تا براحتی فرو نرود و فرد هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشد و رویه آن نیز باید کیفیت لازم و ایده آل را داشته باشد تا بعد از چند بار استفاده رنگ و رو رفته و پوسیده جلوه نکند.

صندلی اوپن مدرن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز