فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2224 روز پیش
بازدید 729 بدون دیدگاه

دکوراسیون با شیشه و آینه

دکوراسیون با شیشه و آینه

قدمت آینه در گذشته به زمانی بر می گردد که از فلزات براق و صیقل داده شده و یا سطح آب برای دیدن تصویر خود استفاده می کردند. با این حال طبیعتا آینه حتی از تکه های شکسته شده شیشه ها هم بیشتر توانایی بازتاب تصاویر را دارند. طراحان دکوراسیون در گذشته به ویژگی های آینه پی برده و برای مصارف مختلفی مثل بازتاب تصاویر و پوشش دهی استفاده می کردند. در دکوراسیون مدرن، می توان با کمک آینه هایی با سایز بزرگ در کناره درها منظره ای بسیار هیجان انگیز از فضای موجود ساخت. زمانی که کسی در را باز می کند و وارد فضا می شود با یک آبدارخانه رو به رو می شود ولی وقتی در را می بندد فضای مورد نظر ناپدید می شود و فقط شاهد یک آینه جادویی خواهد بود. آینه ها بهترین راه برای بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک به حساب می آیند. همچنین شما میتوانید بهترین مدل های سرویس خواب را در سایت ایران میز به راحتی مشاهده و خریداری کنید. در این میان روش های متفاوتی برای دکوراسیون با شیشه و آینه وجود دارد. اول اینکه اتاق را از شلوغی و در هم برهم بودن رها کنیم. در این هنگام معمولا وسایل را پشت درهای آینه شده پنهان می کنند. در این حالت آینه ها از زمین تا سقف به شکل تابلویی ظریف نصب می شوند. با استفاده از این تکنیک مهم چنین تصوری در ذهن افراد ایجاد می شود که فضا از آنچه که واقعا هست بزرگ تر به نظر آید. 

دکوراسیون با شیشه و آینه

شاید کمی عجیب به نظر برسد که حتی قرار دادن دو آینه در رو به روی یکدیگر هم از نظر معماری بسیار زیبا و هیجان انگیز به نظر آید. بعضی از مشتریان به دنبال فضایی هستند که دور تا دور آن را آینه نصب کنند تا برای زمانی که مهمانی وارد خانه شود حس خوبی به او منتقل کند. این را هم توجه داشته باشید که معمولا پشت و زمینه هر آینه ای از رنگ های تیره استفاده می شود که با رنگ های خنثی هماهنگ گردد. زمانی که تصمیم ما بر مدرن کردن خانه با حفظ بعضی ویژگی های قدیمی باشد، معمولا مشتریان کمی نگران و آشفته می شوند. باید به این نکته توجه داشته باشید که لزوما جدا کردن دیوارها برای بیشتر کردن فضا صحیح نخواهد بود. روشی که می توان برای این هدف به کار برد استفاده از آینه های بزرگ در کنار و پشت شومینه است که چنین تصوری را ایجاد کند که شومینه شما به شکل مستقل و ایستاده و بین دو اتاق قرار گرفته است. همچنین به فضای اتاق جدید شما نور بخشیده و آن را شفاف تر و روشن تر خواهد کرد. شما میتوانید

دکوراسیون با شیشه و آینه

معمولا از آینه ها با ویژگی بازتاب شان یاد می شود ولی با این حال فقط به رنگ نقره ای محدود نمی شوند بلکه با تنوع رنگ هایی اعم از خاکستری، برنز، مشکی و رنگ های آنتیک تولید می شوند. نشیمن های سابق معمولا دکوراسیون شما را تبدیل به یک سالن بسیار رسمی می کردند؛ اما چیزی که مشتریان می خواهند این است که حفظ ویژگی های قدیمی فقط به این مقدار محدود نشود بلکه ویژگی ها و اصول معماری نیز در آنها دخیل گردد. طبق نظر طراحان دکوراسیون، معمولا یک شومینه مجلل زینت داده شده در وسط سالن قرار می گرفت اما در دکوراسیون مدرن یک نمونه آینه شده نقره ای در فضا قرار می گیرد. معمولا آینه ها برای پوشش دادن به دیوارهایی که در درجه اول به چشم می آیند و معرض دید و تاثیرگذار هستند بسیار مناسب است. برای یک آینه هیچ وظیفه ای مهم تر از این نیست که زمانی که مقابل آن قرار می گیرید به شما کمک کند که تامل کرده و خودتان را تحسین کنید پس این را هم بدانید که این مهم است که هر آینه ای شما را دقیقا همانگونه که هستید نمایان سازد.

همچنین در قسمت دکوراسیون مصری – افریقایی ویژگی های دکوراسیون های آن قسمت ها در جهان را مشاهده کنید.

دکوراسیون با شیشه و آینه

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز