فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1938 روز پیش
بازدید 3326 بدون دیدگاه

مدل میز ناهار خوری سلطنتی و انواع آن

استفاده از سبک مدل میز ناهار خوری سلطنتی و زیبا در خانه های اعیانی روز به روز افزایش می یابد. مدل سلطنتی در منازلی که میز ناهار خوری آن ها نزدیک سالن پذیرایی چیده می شود، کاربرد بیشتری دارد. انتخاب مدل و نوع مدل میز ناهار خوری سلطنتی به اندازه انتخاب مبلمان سلطنتی، مهم بوده و باید در انتخاب آن دقت نمود. باید در انتخاب میز ناهار خوری سلطنتی بسیاری از نکاتی را مانند رنگ اتاق ناهار خوری، تعداد مهمان ها، اندازه فضای اتاق ناهار خوری را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله با مدل میز ناهار خوری سلطنتی بیشتر آشنا شوید. مشخات و قیمت میز ناهار خوری را در سایت ما میتوانید مشاهده کنید. میز های ناهار خوری مختلف در سایت ما قابل مشاهده است توضیحات و قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره نیز در سایت ایران میز درج شده است.

اهمیت انتخاب مدل میز ناهار خوری

انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی ، همیشه اهمیت داشته است زیرا بخشی از فضای خانه و دکوراسیون آن را تشکیل می دهد. اینکه چه سبکی را انتخاب می کنید، آن را کجای خانه قرار می دهید، با چه وسایلی قرار است ست شود، بسیار مهم است.  برخی افراد گاهی میز  را در آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری قرار نمی دهند، در این حالت ممکن است این میز کاربردهای دیگری هم داشته باشد که در انتخاب آن تاثیر می گذارد. اندازه و شکل میز هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی است. برای دانستن  معرفی مدل های مختلف میز ناهار خوری کلاسیک و قیمت آنها این مقاله را مطالعه کنید.

مدل میز ناهار خوری سلطنتی

مدل میز ناهار خوری سلطنتی به سبک باروک

سبک باروک، بهترین سبک برای انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی است که حالتی شاهانه به اتاق ناهارخوری می دهد. اگر میخواهید مدل های مختلف میز ناهار خوری چوبی را مشاهده کنید , این مقاله را بخوانید. . از ویژگی های این سبک می توان به کنده کاری ها بر روی بدنه، استفاده از رنگ طلایی در قسمت هایی از میز، پایه های منحنی میز و روکش ابریشم در صندلی ها، اشاره نمود. برای خواندن همه چیز درباره ی  مطالبی در مورد انواع میز های ناهار خوری این مقاله را مطالعه کنید.

استفاده از رنگ طلایی در کنار رنگ قهوه ای می تواند نما و زیبایی این طرح را بیشتر نماید. در گذشته در این طرح بیشتر از رنگ های قرمز، قهوه ای و سبز بسیار استفاده می شده است. می توانید برای اینکه حالتی مدرن به این سبک بدهید، از روکش چرم برای صندلی های آن استفاده نمایید و در اتاق ناهار خوری از مجسمه های قدیمی، آینه های بزرگ ، تابلوهای نقاشی معروف و فرش های نفیس استفاده نمایید تا زیبایی این سبک هر چه بیشتر نمادین شود. برای دانستن  ویژگی مدل میزهای ناهار خوری سلطنتی این مقاله را بخوانید.

این سبک قدیمی ترین سبک در مدل میزهای ناهار خوری بوده و بسیار زیبا و چشمگیر است. میزهای باروک برخلاف سایر مدل میز ناهار خوری سلطنتی که بزرگ هستند و فضای زیادی را احتیاج دارند،این مدل در طرح های مختلف ۶ نفره تا ۲۸ نفره طراحی و به بازار عرضه شده است. با طراحی مدل های دایره ای کوچکتر، برای کسانی که فضای کمتری دارند نیز انتخاب مناسبی است.  این مدل به دلیل استفاده از پارچه های گرانقیمت، قیمت بالایی دارد و افرادی که قشر مرفه جامعه هستند معمولا از این سبک مدل میز ناهار خوری سلطنتی استفاده می کنند.

 میز ناهار خوری سلطنتی به سبک ویکتوریایی

این مدل یکی از شاخص ترین سبک ها در بین سبک های سلطنتی غربی است. البته بسیاری از کشورهای خاورمیانه نیز به دلیل زیبایی و شیک بودن این مدل،  به وفور از آن استفاده می کنند. از شاخص ترین ویژگی این سبک، استفاده زیاد از رنگ طلایی  و طلا در آن است که باعث زرق و برق زیادی می شود و حالت باشکوهی به اتاق ناهارخوری می دهد. رنگ طلایی با فلزات استفاده شده در این مدل ترکیب شده و تلالو و زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

در این مقاله بخوانید: چیدمان به سبک آسیای شرقی

در کنار رنگ طلایی معمولا از رنگ قرمز نیز در انتخاب رنگ پارچه برای صندلی ها استفاده می شود. اگر دیوارهای اطراف میز  سفید یا سیاه باشند، ترکیب این رنگ ها و رنگ سفید زیبایی خاصی را بوجود می آورد. این مدل به دلیل اینکه فضای زیادی را نیاز دارد معمولا برای افرادی که اتاق کلاسیک و رسمی دارند و تعداد مهمان های آن ها کم است، گزینه مناسبی است.

میز ناهار خوری

 میز ناهار خوری سلطنتی به سبک کلاسیک

این سبک یکی از پرطرفدارترین سبک های استفاده شده در انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی است. انتخاب این مدل میز ، شکوه خاصی به منزلتان می دهد که این ویژگی را سایر مدل ها ندارند. در سبک کلاسیک از چوب های تراش خورده و ظریف کاری شده استفاده می شود. رنگ طلایی نیز از رنگ هایی است که معمولا در این سبک بسیار استفاده می شود. معمولا سطح میز این طرح، بسیار براق است که از ویژگی های بارز در این سبک است.

در این سبک فضای زیادی نیاز نیست و بدلیل طراحی میزها در سایزها و طرح های مختلف ، این مدل میز ناهار خوری سلطنتی در فضاهای کوچک بسیار کاربرد دارد. در طراحی این مدل معمولا ترکیب چوب و چرم هم استفاده می شود. اگر در فضایی که این مدل میز ناهار خوری سلطنتی قرار گرفته است، از تزئینات کلاسیک استفاده شود، زیبایی این مدل چشمگیرتر می شود.

مدل میز ناهار خوری سلطنتی سلطنتی به سبک کلاسیک-مدرن

این مدل ممکن است جلال و شکوه مدل های قدیمی و سلطنتی را نداشته باشد اما مانند مدل های قدیمی که فضای زیادی را اشغال می کنند، اینگونه نیست . اضافه کردن ویژگی ها و رگه های مدرن به سبک کلاسیک، این مدل میز ناهار خوری سلطنتی را امروزه بسیار پرطرفدار نموده است. با تلفیق طرح مدرن و کلاسیک، همان شاخصه های اصلی طرح کلاسیک که رنگ ها و درخشندگی آن است، حفظ شده و در عین حال ظاهری مدرن پیدا می کند.

در این مقاله بخوانید: دکوراسیون لوکس اما ساده!

قیمت میز ناهار خوری

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز