فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1968 روز پیش
بازدید 9105 بدون دیدگاه

ویژگی مدل میزهای ناهار خوری سلطنتی

میز ناهار خوری و میزهای ناهار خوری کلاسیک همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند و معمولاً آن ها را در خانه های لوکس و اعیانی بیشتر می یابید. سبک  میز ناهار خوری سلطنتی دارای طرح ها و نقش های زیبا و چشم گیر هستند که با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا کرده و علاقه مندان به سبک کلاسیک بیشتر خواهان این دسته از میز ناهار خوری هستند.

میز ناهار خوری سلطنتی

مدل میز ناهار خوری سلطنتی مملو از طرح های کلاسیک، زیبا و لوکس هستند که هر چه زمان بیشتری می گذرد مفهوم خاص تری پیدا می کنند. میزهای ناهار خوری سلطنتی در دسته ی مبلمان سلطنتی قرار می گیرند که از نظر زیبایی و جلوه گر بودن به همان اندازه حائز اهمیت هستند. برای دیدن انواع  مدل میز ناهار خوری سلطنتی و انواع آن این مقاله را بخوانید.

اگر به دنبال طراحی دکوراسیونی لوکس و چشم گیر هستید، سبک مبلمان و مدل میز ناهار خوری سلطنتی گزینه ی مناسبی برای شماست. امروزه با ترکیب سبک کلاسیک و مدرن طرح های زیباتری نیز خلق می شوند که طرفداران خاص خود را دارد. به عنوان مثال فرض کنید مدل میز ناهارخوری سلطنتی با مقداری ترکیب سبک مدرن و استفاده از لوستری کلاسیک و کریستال بالای میز ناهار خوری به همراه فرش و پرده های کلاسیک و سلطنتی ترکیبی متفاوت و چشمگیر خواهد شد. همچنین می توانید انواع میز ناهارخوری گرد را نیز در سایت ایران میز مشاهده کنید.

به دلیل این که فضای میز ناهارخوری به طور کلی فضایی گرم و صمیمی است و افراد خانواده عموماً در زمانی مشخص دور مدل میز ناهار خوری سلطنتی جمع می شوند، به همین دلیل است که انتخاب میز سلطنتی و کلاسیک می تواند محیط را گرم تر کند. بعلاوه استفاده از رنگ های گرم و شاخص کلاسیکی و ست مناسب صندلی های دور میز بر زیبایی و صمیمیت فضای آن می افزاید. برای دانستن  مطالبی در مورد انواع میز های ناهار خوری این مقاله را بخوانید.

مدل میز ناهار خوری سلطنتی

میز ناهار خوری سلطنتی به سبک ویکتوریایی

میز ناهارخوری سلطنتی در گروه مبلمان سلطنتی است و بخاطر همین موضوع اهمیتی به همان اندازه بالا دارد. سبک ویکتوریایی در انواع سبک های سلطنتی اروپایی بیشتر مورد توجه افرادی است که علاقه مند به فضای کلاسیک هستند. این سبک تنها متعلق به کشورهای غربی نمی باشد بلکه بسیاری از کشورها حتی کشورهای شرقی نیز از سبک معروف ویکتوریایی در انتخاب میز ناهارخوری سلطنتی خود بهره می برند.

دلیل آن زیبایی و شکوه این دسته از مبلمان و مدل میز ناهار خوری سلطنتی است، امروزه نیز با ترکیب سبک های مدرن و کلاسیک روح تازه ای در ایده های مبلمان در کوراسیون داخلی به وجود آمده است که زیبایی هر دو سبک را به شیوه ای متفاوت و زیباتر نشان می دهد به دلیل این که ترکیب این دو در میز  سلطنتی و فضای اطراف آن سبب شده است که سبک کلاسیک قدیمی و از مد افتاده جلوه نکند و زیبایی های سبک امروزی را نیز در خود جای داده باشد مانند طراحی متفاوت صندلی ها، لوستر و … .

مدل میز ناهار خوری سلطنتی در جذابیت بیشتر

تنوع در مدل های میز  سلطنتی این امکان را به مشتری می دهد تا با آگاهی و حق انتخاب بیشتری رو به رو باشد. به عنوان مثال مدل‌های شيشه‌ ای میز بسیار زيبا بوده و در عين حال ممکن است سنگین و پر خطر باشند. مدل های چوبی میز ن سلطنتی معمولاً طرفدار بیشتری دارند زیرا معرق کاری روی چوب و حس طبیعی آن را بیشتر می پسندند. اما مدل های دیگری از مدل میز ناهار خوری سلطنتی مانند گرد و مستطیلی شکل نیز هستند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند اما میز مستطیل شکل به دلیل هماهنگی بیشتر با فضا و جای گیری مناسب، طرفدار بیشتری دارد.

میز ناهار خوری

تفاوت میز چوبی و میز شیشه ای در مدل میز ناهار خوری سلطنتی

با توجه به این که میزهای چوبی طرفداران زیادی دارند و زیبایی خاص آن ها نیز چشمگیر است اما میزهای شیشه ای نیز به همان اندازه می توانند جالب توجه باشند به دلیل این که میزهای شیشه‌ای در ممدل میز ناهار خوری سلطنتی می‌تواند به راحتی با هر نوع دکوراسیون و ترکیب رنگی جور شود و تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن داشته باشد و چون سطح براق تری دارد باعث روشن تر شدن فضای اطراف آن می شود.

رنگ مناسب برای میز ناهار خوری سلطنتی

در انتخاب رنگ مدل میز ناهار خوری سلطنتی بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که به دور از مد گرایی باشد زیرا با گذشت زمان ممکن است از مد افتاده و دیگر جلوه و شکوه اولیه را برایتان نداشته باشد. رنگ‌های اصلی مانند قرمز، زرد و آبی معمولاً رنگ های ماندگارتری هستند که هر یک را با توجه به هماهنگی دکوراسیون داخلی محیط خود می توانید انتخاب کنید.

 بهتر است میزی که انتخاب می کنید به گونه ای باشد که در بیشتر اتاق ها جا بگیرد. مثلاً میزهای دایره ای شکل برای اتاق های مربعی و کوچک مناسب اند.

میز ناهار خوری 4 نفره

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز