فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2944 روز پیش
بازدید 2775 بدون دیدگاه

۶ روش استفاده از شاخه درختان در دکوراسیون منزل

استفاده از شاخه درختان در دکوراسیون

شاخه درخت در دکوراسیون

استفاده از طبیعت می تواند احساس ما از خانه مان را بهتر کند. فرقی نمیکند از آنها به عنوان آویز آشپزخانه یا لوستر استفاده کنیم.
زمانیکه دکوراسیون شما تمیز و مدرن است هیچ چیزی بهتر از یک یا دو شاخه درخت نمیتواند تمایز ایجاد کند، یک شاخه درخت می تواند به اتاق ما حس تازگی، طبیعت و رنگهای عاشقانه بدهد و فضا را بسیار گرم و چشم نواز کند. همچنین در این نوع دکوراسیون میتوانید سرویس خواب خود را ست کنید و مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز میتوانید بیابید.
البته قبل از استفاده بهتر است کمی آنها را بریده ،سیقل داده و آماده کنیم. در این مطلب چند ایده برای استفاده از شاخ و برگ درختان در منزل برایتان آماده کرده ایم:


number-one-in-a-circleاثر هنری برای دیوار
شما می توانید با نصب یک درختچه خشک شده بر روی دیوار سالن خود و نور پردازی آن ،جلوه چشم نوازی را ایجاد کنید و دکوراسیونی متفاوت خلق کنید. میتوانید آن را با زنجیرهای تزئینی به دیوار وصل کنید و از نخ های ظریف و محکم (مثل نخ ماهیگیری) برای منظم نگه داشتن شاخه ها استفاده کنید. با آویزان کردن آن بر روی دیوارهای تیره و نورپردازی آن نمای بسیار زیبایی از شاخه ، نور و سایه آن ایجاد کنید.

شاخه در آشپزخانه

number-two-in-a-circleآویز لوازم آشپزخانه
یک شاخه بلند و نسبتا صاف پیدا کنید و آن را در قسمتی از آشپزخانه که فضای بیشتری دارید روی دیوار نصب نمایید.
میتوانید از این شاخه برای آویزان کردن قابلمه ها ، ماهیتابه ها و سایر لوازم آشپزخانه استفاده کنید ، با این کار هم زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه میدهیدو دکوراسیون متمایز خواهید داشت و هم در استفاده بهتر از فضا صرفه جویی میکنید.
وسایل را با قلاب به شاخه آویزان کنید ، این قلاب ها به راحتی در فروشگاه هایی که لوازم آشپزخانه می فروشند یافت می شود.

استفاده از شاخه بالای میز ناهار خوری
number-three-in-a-circleبالای میز ناهارخوری
آویزان کردن یک درختچه زیبا بالای میز ناهارخوری احساس بسیار خوبی را ایجاد کرده و فضای نا مناسب میان میز و سقف را پر می کند. سعی کنید از درختچه هایی که رنگ تیره تری دارند استفاده کنید چرا که با تمایزی که با سقف روشن ایجاد میکنند جلوه ای بی نظیر به وجود می آورد.
با ترکیب این شاخه ها با زوشنایی بالای میز از سایه های رویایی ایجاد شده لذت ببرید. میتوانید به جای درختچه از تک شاخه های ضخیم تر استفاده کنید و آنها را با نخ های محکم و ظریف به هم وصل نمایید.
استفاده از شاخه بالای میز ناهار خوری
استفاده از شاخه بالای میز ناهار خوری

شاخه-برای-آویز-لوازم-تزیینی

number-four-in-circular-buttonآویز لوازم تزئینی و جواهرات
این ایده شبیه به آویز قابلمه در آشپزخانه است. البته در این طرح باید از شاخه ظریف تر و کوچک تر استفاده کنید و لوازم تزئینی خود مثل ساعت ، گردنبند و دیگر لوازم را به آن آویزان کنید. در ضمن می توانید شاخه ها را رنگ آمیزی کنید و جلوه زیباتری برای اتاق خود ایجاد کنید.

شاخه-برای-آویز-لوازم

شاخه-درخت-برای-آویز-لباس
number-five-in-circular-buttonمیله لباس
یک شاخه زیبابا قطر مناسب با رخت آویزهای شما حس خوبی از طبیعت در اتاق شما ایجاد می کند، به خصوص اگر آن شاخه را با طناب های طبیعی و زیبا آویزان کرده باشد.
می توانید با استفاده از صندوق های قدیمی نمای چشم نوازی به قسمت پایین این رخت آویز داده و از فضا هم به خوبی استفاده کنید.شاخه های بریده شده کوچک نیز برای آویزان کردن شال و حتی گردنبند مناسب هستند.

شاخه-در-بالای-سرویس-خواب

number-six-in-a-circleاتاق خواب
با آویزان کردن یک شاخه به رنگ تیره در قسمت بالای سرویس خواب خود و پوشش آن با چراغ های تزئینی تابش نوری گرم را به اتاق سفید و روشن خود بدهید.اگر سیم برقی که برای روشنایی استفاده کرده اید باعث خراب شدن دکوراسیون اتاقتان شده است، می توانید از بند های طبیعی و ضخیم برای تزئین شاخه استفاده کنید و سیم برق را به طور نامحسوسی از کناره آن رد کنید

آیا شما هم تا به حال از شاخ و برگ درختان برای تزئین خانه خود استفاده کرده اید؟ اگر پالسختان مثبت است تصاویر آن را با ما به اشتراک بگذارید تا آن ها را در این مقاله قرار دهیم. کار هایی که با مسواک میتوان کرد را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز