فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2198 روز پیش
بازدید 1702 بدون دیدگاه

خردلی و خاکستری

خردلی و خاکستری

انتخاب رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی بیشتر خانه‌های ما شایع‌ترین انتخاب است، اما این انتخاب به‌مرور، کمی خسته‌کننده و یکنواخت می‌شود. پس چطور است چیزی که کمی بیشتر قابل‌توجه باشد را امتحان کنید؟ وقت آن رسیده که تمام رنگ‌های محافظه‌کارانه و سنت‌های قدیمی را فراموش کرده و رنگ‌های برجسته و پر جنب‌وجوش را به کار بندید. خردلی، رنگی درخشان و شاداب است که از هم‌نشینی زرد درخشان با رگه‌هایی از قهوه‌ای و طلایی حاصل می‌شود. با توجه به فرا رسیدن ماه‌های سرد سال این رنگ‌ چاشنی با انرژی غیرقابل‌ وصف خود با کوله‌ باری از گرما و انرژی وارد فضاهای داخلی شده و به‌طور کامل ظاهر فضا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در دکوراسیون داخلی، رنگی که به مقدار و نسبت خیلی زیاد در فضا دیده می‌شود، رنگ اصلی آن دکوراسیون محسوب می‌شود و در مقابل رنگی که با نسبت کمتری شاهد حضور آن در فضا هستیم، رنگ جانبی نام می‌گیرد که به‌نوعی تکمیل‌کننده نقش رنگ اصلی در فضاست. شما می توانید این نوع ترکیب رنگ هارا در انواع میز های ناهار خوری مشاهده کنید و به راحتی خرید اینترنتی میز ناهار خوری را انجام دهید. در این میان گاهی رنگ‌های برجسته و جذابی در دکوراسیون دیده می‌شود که به‌نوعی مزه فضا محسوب می‌شوند و به‌صورت لکه‌های رنگی در جای‌جای فضا به چشم می‌خورند که عموما به آنها رنگ چاشنی می‌گویند.

همچنین رنگ هایی مانند قهوه ای سوخته و سایه های آن میتواند ترکیب های جالبی داشته باشد.

خردلی و خاکستری

استفاده از تضاد رنگی در دکوراسیون می‌تواند به راه‌های مختلف بر حال‌ و هوا و احساس حاکم بر فضا تأثیر بگذارد؛ برای مثال در اتاقی که رنگ اصلی آن بنفش ارغوانی است دکوراسیون خفه می‌شود که در این صورت هم اضافه کردن مقداری رنگ خردلی می‌تواند به‌کلی از این اتفاق جلوگیری کرده و روشنی‌بخش فضا باشد.  اگر تمایل دارید که رنگی جسورانه را روی دیوار‌های منزل خود داشته باشید، بهتر است که تمام یا بخشی از دیواری را که بیشتر در دید است و در اصل نقطه کانونی فضاست با رنگ خردلی پوشش دهید. با این کار، استرس را از فضا دور می‌کنید و احساس خوشایندی وجود شما را فرا می‌گیرد؛ برای مثال در اتاقی که رنگ اصلی آن آبی است، وجود عناصری به رنگ خردلی می‌تواند گرمابخش فضا بوده و سرمای رنگ آبی را به ‌مقدار زیادی تعدیل کند. پیشنهاد دیگر این است که از نسخه‌های کمرنگ خردلی که به میزانی رنگ خاکستری در خود دارد استفاده کنید. این کار کمی پیچیده است که باید به یک رنگ‌کار ماهر سپرد، اما درنهایت جوابگوی اشتیاق شما برای داشتن ترکیب رنگی موردعلاقه‌ در فضایتان است. شما آزادید که تقریبا هر رنگ برجسته‌ای را در فضایی با سقف بلند و نور طبیعی مناسب امتحان کنید، به‌خصوص دیوارهایی که در قسمت زیرین پنجره‌ها هستند همیشه مظلوم رها می‌شوند؛ بنابراین می‌توان با زدن رنگی جذاب مانند خردلی چهره زیبایی به آن دیوار بخشید. اگر انتخاب شما، رنگ کردن تمامی دیوارها با رنگ برجسته خردلی است برای ایجاد تعادل و حفظ قدرت رنگ دیوارها، تمامی مبلمان و لوازم تزئینی را خنثی نگه دارید تا فضایی دعوت‌کننده، گرم و صمیمی را تجربه کنید.

خردلی و خاکستری

فضایی با پلان باز، همیشه خواهان زیادی دارد، اما نکته چالش‌برانگیز در این فضاها استفاده چندگانه و کاربری‌های مختلفی است که در یک فضا گرد هم آمده‌اند. استراتژی پیشنهادی برای ایجاد نگاهی یکپارچه در این فضاها به این صورت است که بیشتر فضا را رنگ‌هایی خنثی مانند طوسی یا کرم در برگیرد و درنهایت از رنگ خردلی گرم و شاداب به‌صورت نقاطی پراکنده به‌عنوان چاشنی در فضا استفاده کنید. جالب است بدانید که خردلی، رنگی است که به زیبایی هرچه‌تمام‌تر با رنگ طوسی و ذغالی و کف‌پوش‌های چوبی که رگه‌هایی طلایی در بافت خود دارند، همراه می‌شود. بازی با تنوع طیف رنگ‌ها بر جلوه رنگ اصلی و تعادل آن تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ، رنگ چاشنی را در دکوراسیون خانه خود داشته باشید؛ برای مثال در فضایی که رنگ غالب دکوراسیون آن رنگ زرد بسیار ملایم است، رنگ برجسته خردلی می‌تواند در بیشتر تزئینات و جزئیاتی مانند رومیزی‌ها، شید آباژور، کوسن، روتختی، قالی و قالیچه‌ها به فضا جان بدهد. خردلی رنگی است که با رنگ‌های همسایه خود از زیتونی و سبز جنگلی تا نخودی و کرم به‌خوبی هماهنگ می‌شود و با ایجاد تضادی چشمگیر به فضا عمق می‌بخشد. رنگ‌های چاشنی به‌خصوص خردلی، بی‌قرار و تحریک‌کننده‌اند و بهترین جلوه خود را زمانی می‌یابند که در مقابل پس‌زمینه‌ای خنثی و در جوار پارچه‌های کتان، کنف، کرباس و حصیر برای مبل و صندلی قرار گیرند.

خردلی و خاکستری

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز