فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2235 روز پیش
بازدید 963 بدون دیدگاه

خانه سفید و بنفش

خانه سفید و بنفش
چیدمان بنفش و سفید یکی از زیباترین روش های مدرن برای اتاق های خانه است مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی آشپزخانه. با این متد بنفش را به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون تان انتخاب کرده اید. برای اینکه فضایی شیک، تقریبا و لوکس و آرمش بخش داشته باشید رنگ بنفش کمرنگ بهترین گزینه برای شما به حساب می آید. این رنگ را می توان بر روی دیوارهای بخش های مختلف منزل استفاده کرد و یا به عنوان رنگ ثانویه و بعد از رنگ غالب برای جلب توجه بیشتر در فضا بکار گرفت. همانطور که می دانید بنفش رنگی سرشار از ریسک است و غالب افراد این رنگ را با همین ویژگی می شناسند به همین دلیل بیشتر افراد اصلا از آن در دکوراسیون منزلشان استفاده نمی کنند و یا فضاهایی کوچک تر را با این رنگ چیدمان می کنند. البته گفتنی است که برخی افراد به دلیل علاقه به این رنگ، از طیف های مختلف بنفش برای اتاق خواب خود و وسایلی همچون سرویس خواب، کمد و دراور و حتی روتختی استفاده می کنند. برای هرچه کمتر کردن میزان ریسک پذیری رنگ بنفش، سایه روشن و اندکی مات بنفش، مناسب ترین راه حل موجود خواهد بود. این سایه زیبا از رنگ بنفش، آرامش منحصر بفردی دارد که در سایر طیف ها وجود ندارد. احتمالا تا به اینجا متوجه شده اید که موضوع این مقاله از سری مقاله های دکوراسیون وبلاگ ایران میز درباره ی کدام ویژگی دکوراسیون است، پس به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هرچه بیشتر شما را با ویژگی های رنگ بنفش و ترکیب آن با سفید و دیگر رنگ های خنثی آشنا کنیم.

خانه سفید و بنفش
 رنگ ثانویه ای که در کنار بنفش می توان به خوبی استفاده کرد بیشتر به نوع رنگ بنفشی که انتخاب می کنید بستگی دارد اما در کل تلفیق بنفش با سفید همیشه فضایی روشن و دلپذیر را خلق می کند. سایه های نسبتا روشن بنفش با زرد روشن یا نارنجی روشن نیز نتیجه ای دلنشین خواهند داشت اما برای اتاق خواب و راهرو ها مناسب هستند و بهتر است برای اتاق نشیمن از این ترکیب استفاده نکنید چرا که اندکی خسته کننده است و چشم را به سرعت اذیت می کند؛ اما برای اتاق خواب می توانید به خوبی در ابعاد متفاوت از این ترکیب استفاده کنید و برای وسایلی مانند تختخواب، روتختی، آباژور و… این طیف رنگی زیبا و جذاب بنظر می رسد. از این رو بیشتر طراحان و متخصصان صنعت دکوراسیون طیف سفید و بنفش را برای اتاق نشیمن و فضای پذیرایی و ترکیب رنگی نارنجی و بنفش را برای اتاق خواب انتخاب می کنند. آشپزخانه نیز یکی از بهترین فضاها برای بکاربردن رنگ بنفش است. به ویژه هنگامی که رنگ بنفش را با رنگ خنثی و زیبای سفید ترکیب می کنید. اگر می خواهید به میزان بیشتری از طیف رنگ بنفش در فضایتان استفاده کنید می توانید همه دیوارهای فضایتان را با رنگ بنفش کمرنگ بپوشانید و پس از آن وسایلی مانند مبلمان، میز تلویزیون، میز ناهارخوری و … را از طیف زیبای سفید انتخاب کنید. با این ترفند فضای خلوت تر می شود و در عین حال یکنواخت بنظر نمی رسد. بنفش فضا را لوکس نشان می دهد و شادابی و انرژی بیشتری در فضا پخش می کند. به همین دلیل برای اتاق نوجوانان بسیار ایده آل است.
خانه سفید و بنفش
گفتنی است که رنگ بنفش از جمله رنگ هایی است که از گذشته های دور در فضاهای لوکس و گران قیمت بکار می رفته است و با توجه به گرمای دلنشین و دلربایش برای اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار کاربردی بوده است. در فضاهای سانتی مانتال استفاده از رنگ بنفش بسیار رواج دارد حتی در برخی موارد ساعت ایستاده، آباژور و میز تلفن و کنسول نیز با استفاده از این رنگ انتخاب می شوند. رنگ بنفش برای چیدمان فضاهای مجلل زیبا و کاربردی است و فضا را به محیطی باشکوه و مجلل بدل می کند. بکار گیری رنگ بنفش در دکوراسیون مدرن، سادگی محیط را از بین می برد و گرمای چشم نوازی را تولید می کند. یکی از ویژگی های شایان توجه طیف بنفش، عم تفکیک جنسی آن است. بنفش نه دخترانه است و نه پسرانه؛ برای اتاقی که قرار است برای محل استراحت شبانه هم استفاده شود به جای بنفش تند از بنفش ملایم و کمرنگ استفاده کنید. حتی می‌توانید چند طیف بنفش را به طور همزمان بکار بگیرید. برای تختخواب می توانید از سرویس خواب ساده استفاده کنید ولی به جای آن صندلی بنفش در گوشه اتاق قرار دهید.
خانه سفید و بنفش
هماهنگی رنگ پرده و دیوار به زیبایی بیشتر اتاق تان کمک می کند. با قرار دادن تنها یک گلدان ساده، می توانید فضای اتاق خواب تان را روح نواز تر از قبل کنید. برای اتاق خواب ترکیب سفید و بنفش، خاص و زیباست. در چیدمان مدرن معمولا پرکاربرد ترین رنگ ها در کنار بنفش؛ خاکستری، سفید و مشکی هستند که همگی خنثی و اثر بخش هستند و نمادی از دکوراسیون مدرن به حساب می آیند. در سبک دکوراسیون کلاسیک، ترکیب رنگ جذاب طلایی و بنفش به یک مدل و سبک انتخاب بدل شده است اما اگر طرفدار فضاهای مدرن و به روز شده هستید بایستی بدانید که این ترکیب دیگر جایی در فضاهای امروزی نخواهند داشت. اگر برای اتاق نشیمن تان یک مبل راحتی سفید و ساده انتخاب کرده اید، به سادگی می توانید با تلفیق وسایلی با رنگ بنفش، اتاق نشیمن گرم و دلپذیری را خلق کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای ایجاد گرمای بیشتر در اتاق نشیمن به جای اضافه کردن وسایل مختلف، یک بخش از دیوار نه چندان بزرگ اتاق تان را بنفش کنید. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید اما پبهتر است برای راحتی فضا از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید چرا که طرح های شلوغ در درازمدت باعث خستگی چشم ها می شوند.
خانه سفید و بنفش
همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز