فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2236 روز پیش
بازدید 1470 بدون دیدگاه

پرده سفید و مبل مشکی

پرده سفید و مبل مشکی

پرده در هر چه زیباتر شدن فضای خانه و دکوراسیون نقش بسزایی دارد که در صورت انتخاب صحیح می تواند جلوه دکوراسیون تان را به زیبایی تغییر دهد. یک بخش پارچه ای که برای کنترل میزان ورود نور یا کم کردن میزان نور دریافتی فضای داخلی ساختمان و همینطور برای جدا سازی بخش های مختلف از یکدیگر و ایجاد حریم خصوصی ایجاد می شود و غالبا انتخاب آن تامل برانگیز است چرا که بر تمامی اجزای دکوراسیون مانند مبلمان، میز ناهارخوری و … اثر گذار است. در فرهنگ های مختلف نیز تقریبا وجود پرده با همین اوصاف شناخته می شود. اما بهتر است بدانید که انتخاب پرده مناسب به همینجا ختم نمی شود و مراحل مختلفی دارد. طراحان دکوراسیون داخلی به پرده به عنوان یکی از اساسی ترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل نگاه می کنند. بخشی که برای زیباتر شدن خانه بایستی در انتخاب مواردی چون نقشه و طرح، رنگ و ابعاد بایستی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. برای اینکه فضایی دلنشین و گرم داشته باشید بهتر است در انتخاب نوع، مدل، جنس و ابعاد پرده های فضای اطرافتان دقت کافی را بکار بگیرید. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مختلف جهت انتخاب مناسب ترین مدل پرده سفید رنگ و مبلمان مشکی بپردازیم، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا شما را به جدید ترین و بروز ترین متد های دکوراسیون روز دنیا آشنا کنیم.

پرده سفید و مبل مشکی

اتاق نشیمن به طور کلی اصلی ترین و مهم ترین بخش هر خانه ای به حساب می آید، به این صورت که مهمان ها بیشتر زمان خود را در این مکان سپری می کنند و هرچه فضا کوچک تر باشد اهمیت انتخاب صحیح وسایل و متد دکوراسیون بیشتر از قبل می شود چرا که بایستی در فضایی محدود، بهترین نتیجه را به نمایش گذاشت و در عین حال بایستی تمامی وسایل مورد نیاز نیز در فضا حضور داشته باشند؛ برای مثال بایستی در عین حال که وسایلی مانند میز تلویزیون، میز ناهارخوری، میز عسلی و جلومبلی در فضا حضور دارند، زیبایی و کارایی را داشته باشند و مزاحمتی برای عبور افراد بوجود نیاورند. برای اینکه نمای خانه را با پرده تغییر دهید، جدا از جنس متریالی که برای پرده در نظر گرفته اید بایستی طرح مناسب و هماهنگ نیز برای آنها انتخاب کنید. پارچه پرده اتاق پذیرایی را بهتر است مدل دار و نسبتا گران قیمت انتخاب کنید چرا که دوام آن در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. این انتخاب به نوع و سبک  چیدمان تان که ممکن است کلاسیک، مدرن، معاصر و. . . باشد بستگی دارد که شما را به سمت کدام طرح و متریالی هدایت کند.

پرده سفید و مبل مشکی

کاربرد دقیق آستری برای تنظیم میزان نور ورودی به فضاست اما در عین حال برای جلوگیری از دیده شدن توسط همسایه ها و … نصب می شود اما حتی در صورتی که هیچکدام از این موارد برایتان اهمیتی نداشت، باز هم باید آستری را نصب کنید چرا که در نبود آستری پرده ها در مدت زمان شب بخاطر زمینه تیره و مشکی، جلوه ی خوبی نخواهند داشت و این مساله می تواند از زیبایی پارچه و در نهایت مدل پرده انتخابی تان بکاهد. اگر می‌خواهید در اتاق نشیمن تان پرده تان را به غیر از رنگ سفید انتخاب کنید، رنگ منتخب تان را از ترکیب طیف رنگ های موجود در دیگر اجزای دکوراسیون اتاق تان انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتر، باعث ایجاد زیبایی و ویژگی دعوت کنندگی بیشتری شود. البته بهتر است که رنگ پرده ها را کمی تیره تر از دیگر اجزا انتخاب کنید و برای مثال بهتر است در فضایی با رنگ غالب سفید، نهایتا رنگ کرمی یا شیری را انتخاب کنید تا همگن بودن در بخش های مختلف احساس شود. برای اینکه چیدمان اتاق نشیمن تان یکپارچگی لازم را داشته باشد بایستی در انتخاب وسایلی چون بوفه و استند، میز تلفن و کنسول و حتی ساعت ایستاده اتاق نشیمن تان نیز دقت کافی را به خرج بدهید تا بهترین نتیجه را کسب کنید. باید رنگی را انتخاب کنید که با سبک اتاق نشیمن تان هماهنگ باشد و از جنبه رنگ، بافت و  طرح با دیگر اجزای دکوراسیون تان هماهنگ و متناسب باشد. اگر می خواهید پرده والان دار انتخاب کنید بهتر است یکی از پارچه ها را ساده در نظر بگیرید تا فضا بوسیله طرح های مختلف، شلوغ و گیج کننده بنظر نرسد.

پرده سفید و مبل مشکی

نکته ای که وجود دارد، انتخاب ابعاد صحیح برای هر پنجره است. اهمیتی ندارد که پنجره تمام قد است و یا تا نیمه؛ بهرحال می توانید برای آن پرده ای تمام قد و بزرگ تهیه کنید و حتی در برخی موارد می توانید بخشی از پرده را در نظر بگیرید که روی زمین بماند و این بخش می تواند تا یک متر نیز باشد و انتخاب آن به سلیقه، سبک دکوراسیون، ابعاد فضایتان و دیگر موارد از این دسته بستگی دارد. بهتر است مبلمان تان را به گونه ای چیدمان کنید که در مقابل پرده قرار بگیرند تا بیشترین کنتراست و تضاد در یک محدوده دیده شود و همین کنتراست می تواند زیبایی وصف ناپذیری را در چشمان هر بیننده ای در نگاه اول ایجاد کند. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می خواهید از مبلمان تان بیشترین استفاده ممکن را داشته باشید، بهتر است از مبلمان تختخوابشو در کنار پرده های زیبا با رنگ سفید استفاده کنید تا در عین داشتن مبلمان نرم و ارگونومیک، در مواقع لزوم، از یک تختخواب زیبا و سریع نیز برخوردار شوید.

پرده سفید و مبل مشکی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز  مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز