فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2249 روز پیش
بازدید 5923 بدون دیدگاه

پرده سفید و مبل مشکی را ست کنیم

پرده سفید و مبل مشکی

پرده در زیبایی خانه نقش بسیار مهمی دارد که اگر بدانید چه نوع پرده ای مناسب فضای منزل شما است خیلی بهتر است.پرده

تعریف ساده ای دارد. یک تکه پارچه که برای جلوگیری از ورود نور یا کم نور کردن محیط داخلی ساختمان و همچنین برای رعایت حریم داخل منزل استفاده می شود. از هر کسی که درباره پرده بپرسید همین تعریف را کم و بیش تحویل تان می دهد. اما پرده فقط این نیست. طراحان داخلی به پرده به چشم یکی از مهم ترین عناصر چیدمان خانه نگاه می کنند؛ عنصری که برای زیبایی خانه به عوامل زیادی مانند انتخاب درست طرح و نقشه و حتی جنس و بافت نیاز دارد. برای اینکه خانه ای امن و گرم داشته باشید از معجزه پرده ها غافل نشوید. اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری. همچنین میتوانید با انتخاب و خرید اینترنتی میز ناهار خوری زیبا دکوراسیون خودرا بهبود ببخشید.

پرده سفید و مبل مشکی

در خانه های بزرگ هر کدام از این فضاها مشخصه خاص خودشان را دارند و فضایی مجزا. این وسط اهمیت پرده اتاق پذیرایی از همه جا بیشتر است؛ مهم ترین قسمت خانه که در دید قرار دارد و مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد. در خانه های کوچک هم که دیگر فرقی ندارد؛ پرده نشیمن، پذیرایی و. . . همه یکی است و با اهمیت. برای اینکه نمای خانه را با پرده ها زیباتر کنید، سوای جنس خاصی که برای پرده های پذیرایی در نظر گرفته می شود باید به طرح مناسب شان هم فکر کنید. در اتاق پذیرایی اغلب تلفیقی از سه یا چهار پرده را در قالب والان، دکور، پرده اصلی زمینه و پرده آستری آویزان می کنند که به لحاظ جنس و حتی ضخامت با هم متفاوت هستند. پارچه پرده این محیط، معمولا از میان رنگ های کرم، شیری، سفید، طلایی با بافت هایی ساده یا طرحدار انتخاب می شود. این بسته به نوع دکوراسیون کلاسیک، مدرن، معاصر و. . . دارد که شما را به سمت چه طرح و حتی جنسی می کشد اما نکته اینجاست که با چند ترفند ساده می توانید به پرده های خانه جلوه بیشتری بدهید. در ادامه شاید برایتان جالب باشد که در باره ی ترکیب مبل زرد و پرده قرمز اطلاعاتی کسب کنید.

پرده سفید و مبل مشکی

درست است که معمولا آستری را برای جلوگیری از ورود تابش شدید نور خورشید و همچنین جلوگیری از اشراف همسایه‌ها‌ی روبه‌رویی به فضای داخل خانه‌، آویزان می‌کنند ولی یادتان باشد حتی اگر هیچ کدام از این مشکل‌ها را هم نداشته باشید‌، باید آستری بزنید‌. چرا که شب که هوای بیرون تاریک می‌شود‌، اگر زیر پرده تور یا حریر آستری سفید آویزان نکرده باشید‌، تیرگی فضای بیرون پرده را سایه‌دار و نا‌زیبا می‌کند‌. اگر می‌خواهید در محیط پذیرایی‌تان پرده رنگی بزنید‌، رنگ را از ترکیب رنگ های به کار رفته در دکوراسیون فضای پذیرایی انتخاب کنید‌. البته رایج‌ترین کار این است که شما رنگ دکورها را تیره‌تر یا تند‌تر انتخاب کنید و حریر را به لحاظ رنگی هماهنگ با آن بخرید‌. البته امروز حریر‌های رنگی متنوعی هم به بازار آمده‌اند‌. اگر همه اجزای مبلمان‌تان رنگ سفید یا روشن دارد می‌توانید پرده را تیره تر انتخاب کنید‌. برای اینکه دکوراسیون منزلتان یکپارچگی کافی رو داشته باشند بهتر است که در انتخاب وسایل دقت کنید و بخصوص برای خرید پرده دقت کافی را به خرج دهید. باید پارچه ای رو انتخاب کنید که با سبک پذیرایی خانه هماهنگ باشد و از لحاظ رنگ ، بافت و طرح متناسب با سایر اجزای منزل باشد. اگر تمایل به دادن والان به پرده هستید ترجیحا یکی از پارچه ها رو ساده و بدون طرح انتخاب کنید تا فضای پذیرایی و نشیمن شلوغی نداشته باشید.

پرده سفید و مبل مشکی

برای پرده پنجره فضای پذیرایی هم مانند دیگر محیط های خانه فارغ از تنوع موجود میان پارچه ها مدل های مختلفی وجود دارد ولی یادتان باشد مدل و یا حتی پارچه انتخابی برای پرده باید با سبک دکوراسیون فضای مورد نظرتان هماهنگ باشد. در فضایی که مدرن است و مبلمان و دیگر لوازم دکوراسیونی مدرن انتخاب شده است هیچ وقت پرده ای کلاسیک همراه با ریشه نخرید. این موضوع برای فضای کلاسیک هم صدق می کند. حتی اگر پنجره پذیرایی خانه تان قدی نیست و به صورت نیمه است، دلیل بر این نمی شود که شما حتما مجبورید پرده ای با همان ارتفاع آویزان کنید. شما حتی برای این نوع پنجره ها هم می توانید پرده های قدی بیاویزید. این را بدانید پرده قدی علاوه بر اینکه ارتفاع سقف و دیوار را بلندتر جلوه می دهد ، فضا را رسمی تر می کند. شما حتی می توانید با وجود پنجره نیمه ، قد پرده تان را از حد معمول هم یک متر بلند تر بگیرید و مقداری از پرده را روی زمین پهن کنید. به این ترتیب ابهت پرده زیادتر شده و فضا کلاسیک تر خواهد شد.

پرده سفید و مبل مشکی

از آنجایی که امروزه پرطرفدارترین رنگ مبل راحتی خاکستری است، خرید ست سیاه یا سفید و یا ترکیبی از هردو می تواند بسیار جذاب و غیر منتظره نیز باشد. بعلاوه خاصیت اصلی مبل سیاه و سفید این است که هیچ وقت از مد نیافتاده و همیشه زیبا، شیک و روی مد باقی می مانند. مبل های سیاه و سفید تاریخچه ای بسیار قدیمی داشته و از زمان های خیلی قدیم در دکوراسیون استفاده می شدند، در طی زمان فقط استایل، مواد سازنده و روکش های انتهایی مبل تغییر کرده اما خود جادوی سیاه و سفید همچنان به قوت خود باقی است. اگرچه بیشتر مردم فقط مبل های تک رنگ سفید را انتخاب می کنند ولی حقیقتی وجود دارد که توسط خیلی ها نادیده گرفته می شود. نگهداری مبل های سفید سخت است و عمدتا بعداز مدتی آن ظاهر اولیه خود را نخواهند داشت. از آنجایی که اتاق نشیمن محلی پر رفت و آمد است مبل یکدست سفید انتخابی نا مناسب خواهد بود، خصوصا اگر بچه یا فرزندی کوچک داشته باشید. در نتیجه برای آنهایی که نمی خواهند دائم چشمشان به مبل ها باشد و از طرفی رنگ سفید را خیلی دوست دارند، ترکیب رنگ سفید با رنگ های تیره مانند سیاه انتخابی بهتر خواهد بود. رنگ سیاه برای دکوراسیون های مدرن خیلی محبوب تر است. نبابراین در انتخاب ترکیب رنگی مبل، اگر دکوراسیون تان مدرن است توصیه می شود طرحی که رنگ مشکی بیشتری دارد را انتخاب کنید. یک اتاق پذیرایی مشکی می تواند کمال زیبایی و وقار باشد. حالا چه میز پذیرایی مشکی باشد چه صندلی ها، شما یکی از زیباترین دکورها را بوسیله این رنگ خواهید داشت و جذابیت آن بی حد و حصر خواهد بود.

پرده سفید و مبل مشکی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز