فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2277 روز پیش
بازدید 797 بدون دیدگاه

دکوراسیون آرامش بخش

دکوراسیون آرامش بخش

از انجایی که هیاهوی زندگی امروز همه مان را خسته میکند و دوست داریم در یک فضای آرامش بخش خستگی هایمان را فراموش کنیم،استفاده از رنگهای خنثی و ملایم چنین فضایی رو تو خونه برایمان فراهم میکند. متعادل سازی موثر همراه با ایجاد راحتی و آرامش در فضا همواره چالشی بزرگ برای طراحان و معماران است. وقتی به خانه شخصی می روید اولین مکانی که توجه شما را جلب می کند، پذیرایی یا اتاق نشیمن است. طراحی های مدرن امروزه این مکان را تبدیل به محیطی برای بحث و گفتگو ارتباطات و سرگرمی کرده است. در دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید با ایجاد مبلمان راحتی، رنگ های شفاف و مدرن محیط پذیرایی را جوری درست کنید که هر کسی با بودن در آن احساس آرامش و راحتی کند. بعلاوه خود شما هم با داشتن چنین فضایی از نشان دادن آن به مهمانانتان احساس رضایت و خشنودی می کنید. برای طراحی اتاق پذیرایی متفاوت که حس خاصی را در مهمانانتان ایجاد کند یکی از بهترین گزینه ها وجود سقف اوج گیرنده ( شیروانی مانند) است. سرویس خواب از جمله محصولاتیست که در دکوراسیون تاثیر دارد.

دکوراسیون آرامش بخش

این نوع سقف ها باعث ایجاد حس در ارتفاع بودن به افراد می شود برای عمیق تر کردن این حس در دکوراسیون اتاق پذیرایی بهتر است کاناپه های زاویه دار کوتاه قد را انتخاب کنید و با قرار دادن صندلی های تک فریم مدرن از یکنواختی دوری کنید. بسیار معدود اتفاق می افتد که در حال پذیرایی از رنگ تیره استفاده شود چرا که رنگ سیاه بیشتر حس خصوصی و رسمی بودن محبط را نشان می دهد اما استثنائی هم وجود دارد که میتوان درطراحی داخلی اتاق نشیمن از رنگ تیره استفاده کرد. تنها در موردی که میزان زیادی از نورهای طبیعی درمحیط وجود دارد می توان از رنگ تیره در طراحی اتاق نشیمن استفاده کرد چرا که با ترکیب کفی ها روشن از چوب می توان پذیرایی گرمی را برای مهمانان بوجود بیاورید. فقط با چیدن یک دست کاناپه یک تکه خاکستری رنگ در کنار چند صندلی ساده و شیک که به سبک صندلی های تاب ها هستند در فضای کم پذیرایی دل نشین ایجاد شده هر چند که از حالت مدرن فاصله گرفته و بیشتر به سبک معاصر شباهت دارد که خودش نکته جالبی است. نکته ظریف این است که سعی کنید به جنگ با سقف بلند نروید یعنی از انتخاب مبلمان و کاناپه های بلند دوری کنید درست باید مقابل این کار را انجام بدهید و با انتخاب کاناپه های بلند و صد البته کوتاه اجازه بدهید بینندگان در فضا غرق بشوند. توجه کنید که رنگ زرد نشان دهنده آفتاب در آسمان بلند است. دکوراسین جدید ایرانی در زمره دکوراسیون های آرام بخش نیز وجود دارد.

دکوراسیون آرامش بخش

رنگ سبز به یاد آورنده آرامش طبیعت و زیبایی جنگل ها می باشد. بدون شک این رنگ متناسب برای فضاهای استراحت همانند اتاق های خواب می باشد. برای ایجاد محیطی تسکین دهنده و به دور از تنش های فکری بهترین رنگ آبی می باشد. این رنگ احساس شناور بودن و سبکی رابه بیننده القا می کند. این رنگ خاصیت درمانی فوق العاده ای دارد و احساس امنیت را در محیط ایجاد می کند. برای کاهش شدت انرژی رنگ نارنجی بهترین استفاده رنگ آبی می باشد. رنگ های خنثی و خاکستری برای ایجاد آرامش و کاهش فشارهای روانی بعد از یک روز کاری سخت هستند. استفاده از رنگ های خنثی در تمامی محیط های خانه توصیه می شود. کاربرد رنگ های خنثی و گرم همانند کرمی و شتری، در نشیمن خانه علاوه بر آرامش باعث ایجاد گرما در محیط خانوادگی می شوند. یک دستورالعمل خوب و اثر بخش برای ایجاد آرامش، به حداقل رساندن شلوغی است. منظور ما ریاضت و دوری از همه چیز نیست و از طرف دیگر قرار نیست حس فرا مدرن در خانه ی خود ایجاد کنیم. هدف ما تنها حذف بی نظمی و اغتشاش در خانه برای کشیدن نفسی عمیق و داشتن یک زندگی آرام است. با بافت های زیادی کار کنید – مصالح طبیعی مانند پوست حیوانات، بافتنی ها یا روکش های چرمی – تا فضا هم دعوت کننده باشد هم آرامش بخش.

دکوراسیون آرامش بخش

طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل در ایجاد آرامش بسیار تأثیرگذار است. به جای پراکندن خرده ریزه های محبوب تان در کل منزل، آن ها را به یک مکان مشخص و منفرد مانند یک دیوار که با شلف پوشیده شده یا یک محفظه ی کوچک محدود کنید. با این کار شما هم چنان می توانید از آن ها لذت ببرید و در عین حال دارای آرامش و نظم بیشتری خواهند بود. رنگ مایه های زمینی و آبی ها یا خاکستری های ملایم برای خلق حال و هوایی آرام بسیار مناسب هستند. این رنگ ها با ایجاد صمیمیت و آرامش به خانه ی شما حس دنج بودن و امنیت می دهند. حداقل در یک فضا جسورانه عمل کنید و از سایه ی مشابهی برای دیوارها و اثاثیه استفاده نمایید و خانه ای به رنگ آرامش داشته باشید!

دکوراسیون آرامش بخش

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز