فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2276 روز پیش
بازدید 841 بدون دیدگاه

دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

داشتن محیطی شاد و جذاب برای دختران در سنین جوانی و نوجوانی می تواند نقش غیر قابل انکاری در سلامت روحی آن ها داشته باشد، اگر شما دختری جوان هستید به خوبی می توانید تاثیرات داشتن محیطی شاد و رنگی برای استراحت را در طول مدت زمانی کوتاهی دریابید از این رو به شما توصیه می کنیم که با الگوبرداری از عکس های دکوراسیون اتاق دخترانه شاد و زیبایی که در ادامه قرار داده ایم اتاقی شاد و جذاب برای خود طراحی نمایید. کاغذ دیواری های طرح دار، آنهم نه طرح های ساده بلکه هر چه پیچ و خم یا نقش و نگار کاغذ دیواری بیشتر باشد شما یک قدم بیشتر به اتاق خواب فانتزی خود نزدیکتر می شوید. ولی توجه داشته باشید که این کاغذ دیواری باید روی یکی از دیوارها نصب شود و دیوارهای دیگر رنگبندی ساده ولی نزدیک به کاغذ دیواری شما داشته باشد. ما رنگ گل بهی را خواهر خوانده صورتی می دانیم، رنگی زنانه با رنج سنی بزرگتر نسبت به صورتی و البته نمایی سنگین تر که بسیار مناسب اتاق خواب خانم های جوان است. اگر خیلی نمی خواهید فضای اتاق تیره شود گل بهی را برای پرده ها و روبالشی های تخت خواب خود انتخاب کنید و دیگر بخش ها را بیشتر به سمت کرم یا سفید متمایل کنید. همچنین مشخصات و قیمت تخت خواب یک نفره را نیز در سایت ایران میز بیابید.

دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

سبز و آبی، نماد طبیعت و آسمان هستند اگر می خواهید حس زندگی را برای همیشه به اتاق خواب خود تزریق کنید می توانید این دو رنگ را به دکوراسیون اتاق خواب خود دعوت کنید. هر چند در نمونه مدل مورد نظر ما، کمی روی استفاده از این رنگ ها زیاده روی شده است ولی نمای داخلی اتاق، همان شادابی را دارد که انتظارش را می کشیدیم. یکی از بهترین نوع دکوراسیون، دکوراسیون اتاق دختر است چرا تا جایی که می توان ایده های دخترانه بسیاری می توان در ذهن تجسم کرد از عروسک های باربی گرفته تا رنگ بندی های ملیح با توجه به سن و روحیات دختر. فقط بدنبال رنگ های لطیف و نرم نباشید، بسیاری از دختران به رنگ های برجسته مانند صورتی پر رنگ، سبز و آبی فیروزه ای علاقه دارند. هر چه اتاق خواب بزرگ تر باشد، رنگ های درخشان و غلیظ برای دیوارها و کفپوش ها مناسب تر هستند، در صورتی که برای اتاق های کوچکتر بهتر است از رنگ های خنثی بهمراه مبلمان با رنگ های روشن، نرم و لطیف استفاده کنید تا دکوراسیونی مناسب تر داشته باشید. در تزیین اتاق خواب دختر بچه ها سعی کنید از طرح ها خیلی بچگانه مانند اسب پونی، فرشتگان و عروسک ها بروی دیوارها و لوازم اتاق خودداری کنید این احساسات در کودکان زود بوجود می آیند و زود هم ناپدید می شوند. بجای اینکار سعی کنید این طرح ها را بروی روتختی ها؛ پرده ها، بالش ها و کوسن ها ایجاد کنید تا در هنگام تغییر شرایط احساسی فرزندتان در عوض کردن دکوراسیون اتاق خواب مشکلی نداشته باشید. دکوراسیون با رنگ های جسورانه در زمره دکوراسیون های زیبا میباشد.

دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

همه می دانیم که اتاق خواب یک فضای خصوصی است و از آنجایی که به ما احساس مالکیت تمام می دهد، باید آنرا مطابق با سلیقه، شخصیت و نظر شخصی خودمان طراحی و تزیین کنیم. برای اتاق های دخترانه شاید کار تزیین و شخصی سازی چالش برانگیز باشد چرا که بیشتر با رنگ های گرم و قوی مثل صورتی، سبز و زرد و بنفش روبرو هستیم که باید با احتیاط از آنها استفاده کرد. البته دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک حتما نباید از این رنگ ها استفاده کند، خیلی از اتاق های دخترانه با رنگ های سرد و تیره مانند خاکستری، طوسی و آبی تزیین می شوند. نحوه استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و مدرن نیازمند بررسی دقیق طرح های مشابهی است که با دقت و جزئیات کامل طراحی شده اند. شاید فکر کنید در اتاق خواب های کوچک نمی شود از رنگی قوی و شاد مانند صورتی استفاده کرد اما اینکار حتی در اتاق خواب های خیلی کوچک نیز شدنی است. هنگام استفاده از رنگ های شاد و قوی در فضاهای کوچک باید به مقدار زیادی از رنگ های خنثی و سرد مانند خاکستری استفاده کنید. در اینجا هم رنگ صورتی فقط در تخت خواب، فرش کف اتاق و پرده ها آورده شده و باقی محیط یا به رنگ سفید است یا خاکستری، البته چوب هم در کنار صورتی فضای اتاق را گرم و دنج نشان می دهد.

دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز