فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1775 روز پیش
بازدید 5523 بدون دیدگاه

قیمت سرویس خواب چوبی

راهنمای خرید سرویس خواب چوبی

قیمت سرویس خواب چوبی می تواند در انتخاب آن نقش تعیین کننده ای داشته باشد. خرید سرویس خواب چوبی امروزه جزء ملزومات واجب هر خانه ای می باشد که علاوه بر راحتی هنگام خواب، فضای اتاق را شیک و زیبا و دلنشین می کند. بعد از قیمت سرویس خواب چوبی هزینه‌های دیگری، مانند خرید تشک، پاف سرویس خواب، باکس‌های کناری سرویس خواب، لحاف یا ملافه، بالش‌ها و … نیز به هزینه ی کلی اضافه می شود. قیمت سرویس خواب به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا تخت خواب یک نفره نسبت به تخت خواب دو نفره ارزانتر می باشد. و یا تخت خواب ام دی ام از ملامینه گرانتر می باشد. همچنین سرویس خواب هایی که ظرافت بیشتری در آنها به کار رفته از سایر سرویس هایی که ساده تر هستند نیز گرانتر می باشند. حال این سوال برایتان پیش می آید که سرویس خواب ام دی اف خوب است یا ملامینه؟ یا اصلا ملامینه چیست؟ چرا بعضی سرویس خواب ها اینقدر ارزان و برخی گران هستند؟ یکی از مهم ترین اقلامی که در خرید جهیزیه برای عروسی مورد توجه است سرویس خواب می باشد. پیشنهاد می کنیم عروس خانوم هایی که در حال خرید جهیزیه شان هستند حتما مدل های  سرویس خواب را ببینید تا خرید مناسبی داشته باشند.

فروشندگان و تولیدکنندگان سرویس خواب پیشنهاد می کنند بزرگترین ابعادی که در فضای اتاق خواب شما جا می گیرد مناسب ترین گزینه است. البته که فضای بیشتر تخت خواب، راحتی بیشتر به دنبال خواهد داشت. اما ابتدا فضای اتاق خواب خود را در نظر بگیرید.

سرویس خواب سوگند

بدون شک سرویس خواب شامل تخت، میزتوالت و عسلی ها مهم ترین وسایل اتاق خواب هستند. تختخواب فضایی است که به بدن احساس راحتی و امنیت می دهد و باعث می شود که ما در حالت دراز کشیده، گردش خون مناسبی داشته باشیم و تسکین و آرامش را تجربه کنیم…

چوب به کار رفته در این سرویس خواب تمام ام دی اف است. و از روکش چوب بلوط گرجستان استفاده شده است و در ابعاد ۲۰۰*۱۶۰ و ۲۰۰*۱۸۰ نیز تولید می گردد.

قیمت سرویس خواب چوبی

قیمت سرویس خواب چوبی

ارسال  این تخت به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود

یک عدد میز آرایش به همراه دو عدد پاتختی با این مدل سرویس خواب ارائه می گردد. در صورت ضروری نبودن سایر لوازم جانبی امکان خرید تنها بخشی از محصول (مثلا فقط میز آرایش) برای شما نیز مهیا است. با توجه به ظرافت کاری معمولا ۸ تا ۱۲ روز کاری زمان می برد تا سرویس خواب سوگند نیز آماده شود. سرویس خواب سوگند دارای رنگ بندی مختلف می باشد. که متناسب با سلیقه و پرده اتاق خوابتان می توانید رنگ آن را انتخاب کنید.

 

سرویس خواب رونیا

این مدل با درنظر گرفتن سلیقه خاص شما مشتریان طراحی و تولید شده است. امکان تعویض قسمت های چرمی با پارچه و با رنگبندی دلخواه شما انجام می شود.

این محصول با ۲ چوب ام دی اف و ملامینه قابل ساخت و سفارش می باشد. لازم به ذکر است قیمت درج شده در فروشگاه اینترنتی ایران میز برای چوب ملامینه است. و در صورت نیاز به تولید با چوب ام دی اف با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. قیمت درج شده فقط برای تخت می باشد (برای اطلاع از قیمت میز آرایش و … دکمه ی خرید را بزنید قیمت ها برای شما نمایش داده میشود)

ارسال  و نصب این تخت به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.

سروس خواب رونیا دارای:

-یک عدد پاتختی
-یک میزآرایش همراه با آینه

-دارای رنگبندی متنوع

-قابلیت مونتاژ مجدد

تخت از دو طرف در قسمت زیرین دارای دو عدد کشو و دو عدد درب ریلی در کنارها می باشد.

امکان تولید در ابعاد مختلف می باشد. 

زمان تحویل کالا ۱۲ تا ۱۵ روز کاری زمانبر می باشد.

امکان سفارش این محصول با چوب ام دی اف وجود دارد. (هزینه آن بطور جداگانه در زمان سفارش محاسبه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در بخش مشاوره نیز صحبت کنید.)

قیمت سرویس خواب چوبی

قیمت سرویس خواب چوبی

 

<< سرویس خواب رونیا یک سرویس خواب کامل و زیبا مناسب برای انواع اتاق خواب ها با دکوراسیون مدرن می باشد.

<< جنس این سرویس خواب از MDF و یا ملامینه ضد خش می باشد بنابراین از کیفیت و زیبایی بالایی نیز برخوردار است.

<< این سرویس خواب با طراحی زیبا و بسیار شیک می تواند هر با سلیقه ای را مجذوب خود نماید.

<< این سرویس خواب از لحاظ رنگبندی متنوع (با سلیقه ی خریداران محترم ) بوده است که سلیقه یشما را به چالش می کشد.

<< این رنگبندی موجود در عکس مناسب برای خانه هایی با دکوراسیون چوبی بوده که نمای بسیار زیادی به اتاق خواب شما خواهد بخشید.

شما می توانید با انتخاب انواع روتختی یکنفره و دونفره فروشگاه ایران میز برای اتاق خواب خود یا فرزندتان انتخابی مناسب داشته باشید.

 

این مطلب را نیز بخوانید:  سرویس خواب ارزان و شیک

قیمت سرویس خواب باتیس

سرویس های تخت خواب معمولا دارای جنس آهن ، ملامینه ، ام دی اف و چوبی است . به ترتیب تخت خواب آهنی ارزان ترین و مدل های با جنس چوب گرانترین ها هستند و تخت خواب فلزی با قیمت ارزان در بورس مبلمان موجود است. تخت خواب ملامینه با قیمت مناسب تر مدل ام دی افاست . جنس ملامینه معمولا در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست و در صورتی که در معرض رطوبت قرار بگیرد باد میکند و از حالت طبیعی خارج میشود.

قیمت سرویس خواب چوبی

قیمت سرویس خواب چوبی

نوع مرغوبتر از ورق ملامینه، ورق های ام دی اف هستند. مغز این ورق بسیار فشرده می باشد و مانند ورق ملامینه یک روکش بر روی آن قرار داده میشود. اگر بخواهیم این دو جنس را با هم مقایسه کنیم میتوانیم بگوییم که اولا ملامینه از نظر قیمتی ارزانتر از MDF است. ثانیا ملامینه در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست. و در صورتیکه در معرض رطوبت باشد باد کرده و از حالت طبیعی خود خارج می شود. به همین دلیل است که در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، برای تولید کابینت از MDF استفاده می شود نه ملامینه. ثالثا در عموم اوقات (تاکید می شود معمولا، نه همیشه!) محصولات ام دی اف از مرغوبیت بالاتری نسبت به محصولات ملامینه برخوردار هستند.

(قیمت درج شده فقط برای تخت سایز ۱۶۰ می باشد برای اطلاع از قیمت پاتختی ، میزآینه و … دکمه ی خرید را بزنید ، در صورت انتخاب هر گزینه به قیمت تخت افزوده خواهد شد)

ارسال  و نصب این تخت به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود

زمان تحویل کالا ۱۰ تا ۱۲ روز
دارای ضمانت ۲ ساله

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز