فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1884 روز پیش
بازدید 2488 بدون دیدگاه

میز آینه و کنسول: چگونه می توانیم لوازم جانبی و تزئینی را روی میز کنسول قرار دهیم؟

میز آینه و کنسول می تواند عملا در هر نقطه ای از خانه قرار بگیرد. و به راحتی از آن استفاده شود. استفاده از هر وسیله در جهت کاربردی بودن آن و حالت تزئینی داشتن آن قوانین خاص خود را دارد. بهترین راه برای ترتیب لوازم جانبی و تزئینی، بستگی به محل قرار دادن میز و نحوه استفاده از آن دارد.

خرید میز کنسول چوبی در هر خانه با سبک دکوراسیون داخلی مختلف جایی برای خود خواهد داشت. و اینطور نیست که میزکنسول و آینه تنها برای خانه های مجلل و دکوراسیون های داخلی اشرافی طراحی شده باشد. اما در سبک های اجرا شده به دو بخش سلطنتی و مدرن تقسیم می شوند. میز کنسول های چوبی با قاب آینه های منبت کاری شده به طبع موجب زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی خواهد شد. و تنها نکته در انتخاب این بخش از لوازم خانه تطابق اندازه میز و آینه با محیطی که در آن قرار خواهد گرفت است. 

 

تزئین میز کنسول با راه های متفاوت

میز کنسولی که در راهرو قرار می گیرد. اغلب به عنوان یک وسیله تزئینی به عنوان مبلمان کاربردی عمل می کند. پر کردن یک فضای خالی اجازه می دهد تا برای کیف پول، کوله پشتی، کیف و یا کیف های دستی فضایی نیز ایجاد شود. یک میز که دارای قفسه پایین تر است، محل ذخیره این اقلام را بدون ایجاد اختلال در ظاهر لوازم جانبی تزئینی که در بالا قرار دارد فراهم می کند. یک سبد جذاب یا یک پالت کوچک، یک مکان مناسب برای قرار دادن وسایل ریزی همچون سوییچ را ایجاد می کند. همچنین شما می توانید از یک ظرف کوچک برای کلید استفاده کنید.

یک لامپ و چند لوازم جانبی دیگر مانند یک گلدان کوچک، چند مجسمه و کتاب های چندگانه که به صورت نامتقارن مرتب شده اند، یک نگاه گیرا را ایجاد می کنند. به همین ترتیب، طراحی یک میز لابی صرفا تزئینی با آرایش متقارن، از جمله لامپ دو قلوی مشابه قرار داده شده در انتهای هر میز کنسول را در نظر بگیرید. قرار دادن یک آینه بزرگ بر روی دیوار، همچنین استفاده از گل های طبیعی یا مصنوعی و قرار دادن عکس های خود در بین ریسه ها می تواند به جذابیت بیشتر دیوار اتاق شما بیافزاید.

کنسول

تمرکز خود را بیشتر برای اتاق نشیمن بگذارید.

یک میز کنسول که پشت مبل قرار می گیرد. در برابر دیوار آن یک نقطه کانونی محسوب می شود. در هر جایی یک محل مناسب برای یک الگوی تزئینی ایجاد می شود. یک ضرب المثل رایج هست که می گوید: یک مجموعه کوچک از آیتم های معنی دار یا مربوط به تزئینات است که یک ایده را بیان می کنند.

اشیاء چند لایه در اندازه های مختلف از جلو به عقب برای ایجاد عمق بیشتر مناسب هستند (ظاهر گودی مانند را به نمایش می گذارند). اگر میز متصل به دیوار قرار گرفته باشد، هنر طراحان معماری یک قاب بزرگ یا عکس ها را بر روی دیوار یا روی میز را پیشنهاد می کنند. استفاده از آیتم های مختلف ارتفاع، ایجاد پایه برای اشیاء کوچک با انبوه کتاب و یا قرار دادن آنها را در جعبه های کوچک می تواند به شما کمک کنید تا ایده آرایی کنید.

 

بستن راه در راهرو

یک نقطه متوقف بصری در انتهای راهرو را با یک میز کنسول تکمیل کنید. یک لامپ در یک طرف میز قرار می گیرد که کارهای هنری را روی آن انجام می دهد. و همچنین تمرکز را روی یک دسته کوچک و نامتقارن بر روی میز قرار دهید. مشخصات باریک یک میز کنسول آن را مناسب برای دیوارهای بلند راهروها نیز می کند. کمتر جایی پیدا می شود که از میز کنسول کم استفاده شود.

 گلدان های ساده با گل های طبیعی یا مصنوعی، شمعدانی یا یک مجسمه مجلل همراه با یک چراغ در هر طرف میز، ممکن است همه چیز مورد نیاز برای زیبایی بیشتر یک میز آینه و کنسول باشد. از فضای زیر میز برای ذخیره موارد ساده مانند سبد یا کتاب استفاده کنید. (اگر میز دارای قفسه یا کمد درب دار است)

 

عملکرد حضور یک میز کنسول در اتاق خواب

یک میز کنسول می تواند در یک اتاق خواب کاربردی و شیک باشد. یک آینه و صندلی اضافه کنید تا یک میز جذاب ایجاد کنید. نمایش بطری های عطر قدیمی و استفاده از جواهرات برای نشان دادن گردنبند و گوشواره مورد علاقه خود نیز از دیگر مواردی است که می توان از آینه و سطح میز استفاده نماییم.

 

میز با آینه

میز شما به یک چراغ برای نورپردازی کار شما نیاز دارید. اما آن را برخی از خلق و خوی زنانه دور می دانند و پسند نمی کنند. میز کنسول همچنین می تواند فضای کار اتاق خواب را فراهم کند. لامپ میز کاری، صندلی راحت، ظرف ناز برای قلم ها و لپ تاپ را اضافه کنید. آن را با یک گیاه کوچک زیبا کنید و یک مجسمه ی مورد علاقه ی کلکسیونی یا کوچک به میز خود اضافه کنید. میز کنسول خود را روبروی دیوار قرار دهید. تا یک سطح اضافی برای عکس های شخصی و یادآوری های یادداشت های چسبنده ایجاد کنید. و برای حفظ فضای کار خود از مزاحمت جلوگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله در زمینه ظاهر میز کنسول را مطالعه بفرمایید.

 

چگونه یک میز کنسول بخریم؟

همچنین به عنوان یک میز جلومبلی، یک میز کنسول، یک قطعه از مبلمان است که برای استفاده در اتاق نشیمن، اتاق خانواده یا راهرو مورد استفاده قرار می گیرد. این یک جای عالی برای قرار دادن یک گلدان گل، تصاویر و دیگر چیزهای کوچکی است که باعث خوشحالی منزل می شوند.

 

 به خصوص در یک اتاق کوچک یا راهروی باریک، میز کنسول با اتصال یک آینه می تواند فضا را بزرگتر کند. میزهای کنسول در طیف گسترده ای از سبک ها، اندازه ها، ارتفاع و مواد در آمده است. با این همه تنوع انتخاب یک کنسول کمی سخت بنظر میرسد. چند نکته اساسی میتواند به شما کمک کند که کدام نوع میز کنسول را به بهترین وجه با اهداف خود برآورده کنید و آن را به اتمام برساند.

کنسول و آینه

در مقاله بعدی در رابطه با اینکه چگونه یک میز کنسول بخرید نکات کلیدی برای شما درنظر گرفته ایم. با ما در مقالات آتی همراه باشید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز