فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1554 روز پیش
بازدید 820 بدون دیدگاه

اشتباهات رایج در هنگام خرید مبلمان

اشتباهات رایج در هنگام خرید مبلمان

خیلی از افراد در هنگام خرید مبل راحتی دچار اشتباهاتی می‌شوند، این اشتباهات هرچند کوچک باشد اما ممکن است منجر به یک خرید اشتباه شود. شما می‌بایست برای خرید یک مبل مناسب به نکاتی که در این مطلب گفته می شود توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید. اگر در این روزها قصد دارید تا یک مبل مناسب برای منزل خود خریداری کنید بهتر است به نکات گفته شده در این نوشته توجه کنید.

اشتباهات رایج در هنگام خرید مبلمان

انتخاب یک مبل خیلی بزرگ یا خیلی کوچک

خیلی از افراد برای خرید مبل به دنبال یک مبل خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند اما شما باید بدانید برای خرید یک مبل مناسب می‌بایست به دکوراسیون و اندازه فضای داخلی منزل خود توجه کنید. اگر این موضوع را نادیده بگیرید قطعاً یک انتخاب اشتباه خواهید داشت.

ممکن است یک مبل راحتی در یک نمایشگاه مبل به‌صورت فریبنده کوچک به نظر برسد اما همان مبل ممکن است در اتاق شما خیلی بزرگ باشد بنابراین اهمیت اندازه‌گیری فضای داخلی خانه بسیار مهم است تا شما یک انتخاب عالی داشته باشید. به غیر از اندازه‌گیری فضای داخلی منزل شما می‌بایست به مقیاس نیز توجه کنید، مقیاس باعث می‌شود تا شما بتوانید با توجه به سایز داخلی منزل خود مبل متناسب با آن را انتخاب کنید.

تست کردن مبل را فراموش نکنید

بهتر است مبل را بدون تست کردن خریداری نکنید، شما برای این‌که بتوانید یک مبل مناسب خریداری کنید و از اشتباهات رایجی که خیلی از افراد در هنگام خرید با آن مواجه می‌شوند دوری کنید بهتر است در هنگام انتخاب مبل مورد علاقه خود، بر روی آن نشسته و سایز آن را با توجه به جثه خود اندازه گیری کنید. به‌‌عنوان مثال اگر شما قد بلند می باشید اطمینان حاصل کنید که قسمت نشیمن مبل به اندازه کافی عمیق باشد تا بتوانید به‌راحتی در آن جای گرفته و بنشینید.

اگر شما قد متوسطی دارید و یا دارای مشکلات زانو درد می‌باشید باید به دنبال یک بخش نشیمن کم‌عمق باشید تا بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. ما به شما سفارش می‌کنیم هرگز بدون این‌که مبل را امتحان کرده باشید آن را خریداری نکنید. شما می بایست ابتدا روی آن نشسته، به آن تکیه دهید یا بر روی آن دراز بکشید. اگر شما از چرت زدن بر روی مبل خود لذت می‌برید باید مطمئن شوید که دسته های مبل دارای ارتفاع مناسب برای قرارگیری سر می باشد. این نکات کوچک باعث می‌شود تا شما بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

اشتباهات رایج در هنگام خرید مبلمان

سبک دکوراسیون منزل را اولویت خود قرار ندهید

خرید مبل بدون در نظر گرفتن راحتی آن و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی یک اشتباه بزرگ می باشد. خیلی از افراد تنها از نظر بحث زیباشناسی مبلمان موردنظر خود را انتخاب می‌کنند، آنان دوست دارند مبلی که انتخاب می‌کنند خاص باشد اما شما باید به این نکته توجه کنید که مبل می‌بایست دارای راحتی کافی باشد. نحوه عملکرد مبلمان را می‌‌توان با امتحان کردن آن در محل تعیین کرد، اما برای جلوگیری از خرید چیزی که اصلاً به فضای خانه و سبک دکوراسیون داخلی شما نمی‌خورد می‌بایست به طراحی آن مبل توجه کنید.

هر منزلی دارای یک سبک دکوراسیون داخلی می‌باشد و اگر شما یک مبل راحتی خریداری کنید که با سبک موردنظر ساختمان شما هماهنگ نباشد ممکن است در درازمدت دچار خستگی شدید شوید. اگر می‌خواهید که فضایی زیبا و یک دکوراسیون عالی را در عین امنیت داشته باشید بهتر است در هنگام خرید مبل راحتی به سایر لوازم موجود در منزل توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

انتخاب پارچه یا رنگ اشتباه برای مبل خود

انتخاب پارچه نامناسب برای مبلمان می‌تواند یک اشتباه گران‌قیمت برای شما محسوب شود. پارچه مبل براساس نحوه استفاده و محلی که مبل در آن قرار می‌گیرد متفاوت است. اگر قصد دارید مبلمان را برای قسمتی از خانه که به شدت پرکاربرد می‌باشد خریداری کنید می‌بایست به دنبال خرید مبلی باشید که دارای پارچه مناسب و باکیفیت باشد. توجه کنید که وجود یک پارچه نازک و یا رنگ ظریف نمی‌تواند برای ماه‌های طولانی دوام بیاورد و حتی ممکن است قبل از این‌که بتوانید از آن به‌صورت کامل لذت ببرید به کلی نابود شود.

در مورد رنگ نیز بهتر است به دنبال رنگ‌های تیره‌تر باشید، انتخاب رنگ‌های مناسب باعث می‌شود تا زیبایی منزل شما دوچندان شده و به راحتی بتوانید مبل را تمیز کنید. توجه به رنگ در ست کردن مبل با فضای دکوراسیون حائز اهمیت می‌باشد. شما برای انتخاب یک سبک مناسب و رنگ‌بندی جالب می‌توانید با یک کارشناس مناسب مشورت کنید. دقت داشته باشید که همیشه رنگی را که دوست دارید با آن زندگی کنید انتخاب کنید، یعنی رنگ مبل خود را براساس مد روز یا هوی و هوس انتخاب نکنید.

به دنبال مبل با کیفیت پایین نباشید

یکی از معیارهایی که افراد در هنگام خرید مبل به آن توجه می‌کنند قیمت می باشد، اما خرید یک مبل راحتی با کیفیت مناسب و عالی حداقل این تضمین را به شما می‌دهد که می‌توانید برای سال‌های آینده از مبل خود استفاده کرده و مجبور نباشید که به‌سرعت آن را با یک مبل دیگر جایگزین کنید. خرید مبل با کیفیت بالا در بلندمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده و شما می‌توانید از مبل خود لذت ببرید.

بنابراین همیشه می‌بایست مسئله کیفیت را در نظر داشته باشید. البته شما به آسانی می‌توانید یک مبل بی کیفیت و درجه پایین برای منزل یا محل کار خریداری کنید اما باید بدانید که این مبل نمی‌تواند مدت زیادی برای شما عمر کند و پس از چند بار استفاده شکل ظاهری و راحت بودن خود را از دست می‌دهد. همچنین قاب‌های دور مبل با کیفیت پایین می‌تواند شکننده باشد. درواقع باید بیان کنیم اسکلت مبلمان در صورت استفاده از مواد نامرغوب خیلی زود خراب می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به نکات گفته‌شده در این مقاله شما ابتدا می‌بایست هدف و نیاز خود را از خرید مبل مشخص کنید و بدانید که برای کدام کاربری نیاز به خرید مبل دارید. بعد از تعیین هدف می‌توانید با رعایت نکات گفته شده به آسانی یک مبل مناسب خریداری کنید. به‌صورت کلی شما با رعایت جزئیات و موارد مهم مانند سایز و اندازه، رنگ، نوع پارچه، سبک مبلمان، میزان راحتی و غیره می توانید یک مبل مناسب خریداری کنید.

شما چه مواردی را به لیست اشتباهات رایج در هنگام خرید مبلمان اضافه می‌کنید؟

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز