فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2863 روز پیش
بازدید 692 بدون دیدگاه

باید ها و نباید ها برای دکوراسیون یک اتاق خواب کوچک

روش ساده و هتل مانند

دکور اتاق خواب

دکور کردن اتاق خواب های کوچک بسیار ساده است و تنها با چند روش می توان اینکار را به راحتی انجام داد. اگر خانه تان دارای یک یا چند اتاق خواب دیگر است، بهتر است این اتاق خواب کوچک را به میهمان یا برای فرزند کوچکتان اختصاص دهید و از قرار دادن وسایل اضافی در آن خودداری کنید. بهتر است از روش های زیر استفاده کنید تا بهترین بهره را از فضایتان ببرید. تخت خواب یک نفره اتاق خواب خودر را از ایران میز خریداری کنید.


روش ساده و هتل مانند

روش ساده و هتل مانند

بسیاری از هتل ها، اتاق های کوچکی دارند و همین باعث می شود تا بیشتر تمرکز فقط بر روی مرتب بودن وسایل قرار بگیرد و کوچک بودن فضا به چشم نیاید. استفاده از تختخواب مناسب وهمچنین رو تختی و بالش زیبا و با کیفیت، حس لوکس بودن را به شما القا خواهد کرد.

قرار دادن قفسه در کنار تختخواب

قرار دادن قفسه در کنار تختخواب

یکی از راه های بزرگ تر و عریض تر نشان دادن اتاق خواب ها، قرار دادن قفسه در هر طرف است. این کارعلاوه بر زیباتر و هماهنگ تر بنظر رسیدن ست تختخواب با قفسه ها، باعث منظم تر شدن فضا هم می شود و احساس راحتی را به شما منتقل می کند.

قرار دادن دو تختخواب

قرار دادن دو تختخواب

حتی اتاق خواب های کوچک هم برای قرار دادن دو تختخواب فضای کافی دارند هرچند ممکن است فضای بین آنها کوچک و باریک باشد. برای قرار دادن دو تختخواب در طرفین اتاق، بهتر است با نور پردازی بالای هر تختخواب، فضای آن را بزرگ تر و واضح تر نمایش دهید. اگر فضای کافی برای قرار دادن دو عدد میز پاتختی وجود ندارد، می توانید از یک پاتختی بصورت اشتراکی استفاده کنید و یا مانند تصویر بالا از دو تنه ی زیبای درخت استفاده کنید.

شخصیت بخشیدن به یک دیوار

شخصیت بخشیدن به یک دیوار

رنگ کردن یکسان دیوارها ممکن است باعث ایجاد فضایی سرد و بی روح بشود و برای جلوگیری از این کار بهتر است یکی از دیوارها را به یک رنگ یا حتی دو رنگ متفاوت رنگ آمیزی کنید. بهتر است دیواری که رنگ آن متفاوت است طوری رنگ آمیزی شود که رنگ آن هرچه به سمت بالا می رود، تیره تر شود. استفاده از روتختی با شکل های نامنظم بسیار برای این نوع فضاها مناسب است.

استفاده ی دو منظوره

استفاده ی دو منظوره

قرار دادن قفسه کتاب یا کتابخانه در بالای تختخواب، یکی از راه های صرفه جویی در فضاست، بطوریکه در بالای تخت قرار بگیرد تا در مواقعی که بر روی تخت می نشینید بتوانید به آن تکیه کنید. با این کار از کتابخانه تان در یک زمان، دو استفاده ی سودمند برده اید.

وسایل بزرگ

وسایل بزرگ

از اینکه وسایل بزرگ را در فضای کوچک اتاقتان جای دهید ترسی نداشته باشید، چرا که در این فضاهای کوچک هم جا برای قرار دادن وسایل بزرگی چون قاب عکس، تابلو فرش، لوستر و چراغ خواب و آباژور مورد علاقه تان وجود دارد.

کمد لباس مناسب

کمد لباس مناسب

یکی از روش های هماهنگ سازی وسایل با فضای اتاق، استفاده از کمد های بدون دسته است. کمد هایی که دسته ندارند و جنس رویه ی براقی دارند، به همراه یک تختخواب ساده، بسیار برای ایجاد یک اتاق زیبا مناسب اند.

ترکیب وسایل

ترکیب وسایل

به مرور زمان، خانه ها رو به کوچک شدن می روند و نیاز به فضای کافی بیشتر از قبل احساس میشود، اما با برخی روش ها می توان از وسایل بیشترین استفاده را داشت. آیا تا به حال به ترکیب میز تحریر یا میز کارتان با تختخواب تان فکر کرده اید؟ بهتر است آن را امتحان کنید تا تاثیر این کار را بر فضایتان ببینید.

استفاده از آینه

استفاده از آینه

یکی از روش های قدیمی در دکوراسیون اتاق خواب های کوچک، استفاده از آینه است. استفاده از آینه ی بزرگ، مخصوصا بر روی در کمد، یکی از بهترین راه های افزایش نور در فضاست و همچنین اتاق را بزرگتر نشان می دهد. این روش در منظم و مرتب تر بنظر رسیدن اتاق خوابتان تاثیر بسزایی دارد.

فضای قایقی

فضای قایقی

یکی از منظم ترین و بهترین فضاهایی که می توان از آنها الگو گرفت، فضای داخل قایق های پیشرفته است که در عین کوچک بودن از آن به بهترین نحو استفاده می کنند. انواع روش های استفاده از آینه را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز