فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2226 روز پیش
بازدید 813 بدون دیدگاه

براق و لوکس

براق و لوکس

اگر از کسانی هستید که دوست دارید جواهرات تان پر زرق و برق و برجسته جلوه کند، عاشق گذراندن تعطیلات در هتل های لوکس و باشکوه هستید، تمایل دارید در مهمانی ها بدرخشید و رنگ زرد فرنگی (کروم رنگ) را می پسندید. پرتو های رو به بالا یا پایین دیوارکوب ها و شمع ها درخششی گرم و جذاب ایجاد می کنند. الگو ها و مقطع های شلوغ پلوغ و خوش رنگ و لعاب در این سبک جایی ندارند. در این سبک بافت های طبیعی و پارچه های ساده جایی ندارند. لمس الگوهای گرافیکی و بافت های نرم در پارچه های وینیل، ابریشم و ساتن بسیار دلپذیر است. فرش و قالیچه ها و روکش هایی انتخاب کنید که دارای موتیف های ریتمیک و هندسی هستند. نقوش حیوانات نیز در این سبک جای دارد. رگه هایی از نقره ای یا طلایی متالیک، فضای آرت دکو را غرورآمیز می کند. اما یادتان باشد در استفاده از آن ها اغراق نکنید. ترکیب رنگی سیاه و سفید ترکیبی است کلاسیک و سطح بالا که ما را به یاد سبک آرت دکو می اندازد. ترکیب این تم رنگی به سادگی چشم را خیره می کند.

براق و لوکس

کنسول ها، قفسه ها یا میز های آینه کاری شده الزامی هستند. ضمن اینکه نباید در استفاده از آینه ها زیاده روی کنید، انتخاب معقولانه ی دو یا سه قطعه آینه به انتشار نور و درخشش در فضا کمک می کند. براق بودن به دیوار های برجسته یا سقف زیبایی دو چندان میبخشد. کمی سطوح براق به فضای داخلی خود اضافه کنید و خواهید دید که درخشندگی آنها هر توجهی را به سمت خود جلب می کند. دیوارهای ( و یا یک دیوار برجسته ) منزل خود را با یک رنگ براق قابل توجه رنگ آمیزی کنید. مثل رنگ دراماتیک مشکی در این نمونه. و سپس بقیه ی فضاهای اتاق و مبلمان و لوازم را مات و یا بافت خاصی انتخاب کنید. بدین ترتیب دیوار براق شما در میان آنها خواهد درخشید. رنگ آمیزی بسیار براق و یا هر راهکار دیگری که این درخشندگی را به دست میدهد , برای سقف منزل خود به کار ببرید. با انتخاب یک سطح بسیار براق و یا انتخاب رنگ های بسیار گرم و شاد که هویت خاصی به منزل شما میدهد , جذابیت فضا را دوچندان کنید. مانند این رنگ نارنجی گرم براق که در این نمونه به کار رفته است. سطوح براق بدون نیاز به اضافه کردن رنگی خاص , جذابیت را به فضا می آورد. استفاده از سطوح براق یک راهکار عالی برای اضافه کردن جذابیت بصری است , چنانچه شما به استفاده از رنگ های تند علاقه مند نیستید و ترجیح میدهید رنگ های خنثی را در دکور خود به کار ببرید. به علاوه , این ترفتند به خصوص برای فضاهایی مناسب است که رنگ کافی در آن وجود دارد و اتمسفر پر جنب و جوشی دارد و شما نمیخواهید که رنگ دیگری را به آن اضافه کنید. این آشپزخانه ی شیک و امروزی نمونه ای است که نشان میدهد چگونه سطوح بسیار براق در آن میتواند ظاهر خنثی این آشپزخانه را تغییر دهد. یک سطح کلیدی مثل کابینت ها یا کانتر میانی آشپزخانه انتخاب کنید.

براق و لوکس

سطوح براق نظافت را ساده تر میکنند. به خاطر سطح صاف و براق تمیز کردن آن ها به سهولت انجام میشود که برای فضاهای پر رفت و آمد که زیاد مورد استفاده قرار میگیرند , مثل آشپزخانه و حمام ایده آل است. برای تمیز کردن کابینت ها و دیوار های براق خود کافی است از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و هرگونه غبار و لکه را از آن پاک کنید. براق لوکس و تجملاتی است. نکته ای که راجع به سطوح براق و درخشنده وجود دارد حس تجملاتی و لوکس بودن آن است. اگر فضایی مجلل و بدون مدت میخواهید از مبلمان و لوازم براق سیاه یا سفید در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید و یا یک قطعه با رنگی بسیار قابل توجه مثل این قرمز به کار ببرید. سطوح براق , حسی مدرن به یک فضای سنتی میدهد. اگر دکوراسیون سنتی منزلتان برایتان خسته کننده شده است اضافه کردن قطعات و مبلمان براق میتواند فضا را زنده کند و به آن حالتی مدرن بدهد. سطوح براق باعث میشوند فضا بزرگتر به نظر برسد. به خاطر درخشش آیینه مانند سطوح براق , نور اطراف را منعکس میکنند و به همین دلیل باعث میشود اتاق های کوچک و کم فضا , بزرگتر , روشن تر و دلبازتر به نظر برسند. اگر فضای شما دارای یک عنصر طراحی قابل توجه است , مثل شومینه یا سقف شیبدار و یا قفسه های دیواری زیبا که قابلیت این را دارد براق و درخشنده باشد , با استفاده از رنگ براق این ویژگی های معمارانه را برجسته کنید. برای تاثیر بیشتر از یک رنگ براق دراماتیک که بیشتر جلب توجه میکند و در تضاد با بقیه ی فضاست به کار ببرید.

براق و لوکس

یکی از رنگ هایی که باعث می شود اتاق های خانه گران تر و لوکس تر به نظر برسد، رنگ عاجی  است. این رنگ، رنگی همیشگی است و هیچ گاه کهنه نمی شود. به همین دلیل است که در طول تمام دوره ها به عنوان رنگی برجسته و تاثیرگذار شناخته شده است. ظاهر گرانقیمت و لوکس به این معنا است که حس خوشايندتری را به شما منتقل کند و تصور کنید که بیشتر از هزینه ای که برای دکوراسیون خانه پرداخت کرده اید از آن لذت می برید. تمام فضاهایی که در آنها رنگ عاجی غالب است، بزرگ تر، وسیع تر و دلبازتر به نظر می رسند. بر خلاف رنگ های شلوغ و بارز، طیف رنگی سفید هرگز از مد نمی افتد و رنگی مناسب برای فضاهای مختلف و محفوظ از خطا است. البته به کاربردن این طیف رنگی نسبت به بقیه رنگ ها بسیار ساده تر است. اگر مبلمان و لوازم جانبی منزل دارای رنگی مثل رنگ عاجی باشند، انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون کار خیلی سختی برایتان نخواهد بود. چنین رنگ هایی در هر اتاقی جواب می دهد و برای هر شرایطی مناسب است. اتاق خوابی با رنگ های تماما روشن بسیار شيك‌، خیره کننده و رویایی است.

براق و لوکس

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز