فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2228 روز پیش
بازدید 505 بدون دیدگاه

َچیدمان بهاری بخش دوم

َچیدمان بهاری بخش دوم

اگر مبلمان خانه‌تان به گونه‌ای چیده شده است که حول شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید؛ برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که رو به منظره حیاط باشد. اگر فضای کافی برای این کار ندارید، بهتر است شومینه را تمیز کنید و داخل آن گل‌های خشک قرار دهید. بهتر است در فصل بهار، گل‌های خشک مخملی را برای فصل زمستان انبار و گل‌های تازه را جایگزین آنها کنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به انسان منتقل می‌کند و باعث می‌شود که این احساس را داشته باشید که بیرون از فضای خانه هستید. اضافه کردن گل‌ها و گیاهان به دکور خانه باعث افزایش روحیه اعضای خانواده و ایجاد حس نشاط و شادمانی در فضای داخلی منزل می‌شود. با به پایان رسیدن فصل زمستان و شروع فصل بهار، بهتر است در نوع چیدمان وسایل تزئینی هم تجدید نظر کنید و بسیاری از آنها را که تنها مخصوص فصل زمستان است، در داخل کمد‌ها انبار کنید. به هنگام چیدمان دوباره وسایل تزئینی بهتر است از وسایلی که رنگ روشن دارند و کریستالی هستند استفاده کنید و از رنگ‌های تیره اجتناب کنید. استفاده از رنگ‌های شاد و تند در این فصل، حال و هوای دیگری را به خانه منتقل می‌کند. توجه داشته باشید که به راحتی میتوانید خرید میز ناهار خوری را در سایت ایران میز انجام دهید. برای برداشت بهتر از مطالب این بخش میتوانید مقاله چیدمان بهاری بخش اول را مطالعه کنید.

َچیدمان بهاری بخش دوم

بهتر است با آغاز فصل بهار، روكش مبلمان، پرده‌ها و آن دسته از پارچه‌هایی را كه بافت ضخیم(مانند: پشم، مخمل و…) دارند، تغییر دهید و از بافت‌های نازك و به رنگ روشن استفاده كنید تا فضایی بهاری و روشن خلق شود. استفاده از بافت‌هایی به رنگ روشن و با طرح‌های گلدار در این فصل بسیار مناسب است. پرده‌ها، روكش مبلمان و رومیزی‌ها را از بافت‌های بسیار نازك انتخاب كنید تا فضای وسیع و روشنی به وجود آورید. بهتر است كه در فصل بهار، گل‌های خشك مخملی را برای فصل زمستان انبار كنید و گل‌های تازه را جایگزین آنها كنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به انسان‌ها منتقل می‌كند و باعث می‌شود كه این احساس را داشته ‌باشید كه بیرون از فضای خانه هستید. اضافه‌ كردن گل‌ها و گیاهان به دكور خانه باعث افزایش روحیه ‌اعضای خانواده و ایجاد حس نشاط و شادمانی در فضای داخلی منزل می‌شود. با افزودن فضای سبز به دكور منزل‌تان، می‌توانید احساس راحتی و شادمانی را به محیط منزل بیافزایید و همچنین باعث تكمیل دكوراسیون داخلی خانه‌تان شوید. همچنین شما میتوانید انواع دکوراسیون بهاره را در این قسمت مشاهده کنید.

َچیدمان بهاری بخش دوم

از اتاق پذیرایی شروع کنید. با انتخاب رنگ‌های شاد زرد، لیمویی و نارنجی رسیدن بهار را احساس کنید. از گلدان‌های شاد و روشن، کوسن‌های طرح‌دار و باروح و قالیچه‌های کنفی استفاده کنید. سری به  بازار بزنید و چیزهایی را که به محیط شما حس تازگی دهد، بدون صرف هزینه زیاد پیدا کنید. اتاق‌خواب را بهاری کنید. با انداختن یک متر پارچه گل‌دار بالای تخت حال‌وهوای جدیدی به اتاق بدهید. با استفاده از قاب‌های ارزان‌قیمت تزیین‌شده با کاغذ کادو دیوارهای خالی را پر کنید. پاتختی را با زدن یک رنگ متالیک جلا دهید. از گچ بری‌های آماده سقف استفاده کنید و با زدن رنگ زرد آن‌ها را برای تزیین دیوار به کار ببرید. این صفحات گرد، سبک خاصی به اتاق پذیرایی می‌دهند. تنوع طرح داشته باشید. کشوهای دراور قدیمی را با دو نوع کاغذ با طرح گیاه و با استفاده از چسب اسپری تزیین کنید. از همین طرح روی چراغ سفید و ساده رومیزی استفاده کنید. گاهی مواقع تنها با تغییر حال و هوای یک پنجره می‌توان بهار را به داخل آورد. با یک پرده طرح‌دار زیبا حالتی هنری به پنجره بدهید. به جای برگ‌های تازه که قهوه‌ای شده و هر چند هفته یک بار مجبور به عوض کردن آن خواهید شد، می‌توانید از برگ‌های خشک استفاده کنید و برای عدم تغییر رنگ، روی آن‌ها اسپری آکریلیک بزنید. پرینت گل‌های متقارن، دیوار خالی را مرکز توجه خواهد کرد. برای این منظور با دوربین دیجیتال از گل‌ها عکس بگیرید. آن‌ها را بزرگ کنید و روی کاغذ گلاسه چاپ کنید و قاب یا روی بوم بچسبانید.

َچیدمان بهاری بخش دوم

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز