فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2229 روز پیش
بازدید 552 بدون دیدگاه

چیدمان بهاری بخش اول

چیدمان بهاری بخش اول

بهار با طبیعت پر از زیبایی و تازگی‌اش یكی از زیباترین و دل‌انگیزترین فصلهای سال است. می‌توان از این زیبایی اطراف خود الهام گرفت و خانه خود را به زیباییهای بهار نزدیك كرد تا احساسی تازه در آن یافت. بهار پر است از رنگهای شاد و ملایم بهاری مثل سبز ملایم، صورتی ملایم، بنفش ملایم و آبی آسمانی. بد نیست اگر بتوانیم از این رنگها در خانه خود استفاده كنیم. رنگ آمیزی دیوارها با رنگهای بهاری برای بهاری ساختن حال و احوال خانه بسیار مناسب است اما تنها راه بهاری شدن خانه، رنگ كردن دیوارها نیست. رنگ آمیزی میتواند از طریق پرده، كوسن، گلدان، قاب و حتی ظروف مورد مصرف در خانه هم انجام شود. می توانید با تهیه كوسنهایی با رنگ سبز ملایم اتاق خود را بهاری كنید یا از گلدان و قابهایی كه رنگ و طرح بهار را دارند برای تزیین خانه استفاده كنید. بد نیست اگر در این فصل روتختیها را هم تعویض كنید و روتختیهایی را كه رنگ آنها شادتر است و به رنگهای بهاری نزدیكی بیشتری دارد انتخاب كنید. در نظر داشته باشید که در ایران میز میتوانید به راحتی یک میز ناهار خوری را انتخاب و خریداری کنید. اگر می توانید یكی از صندلیهای قدیمی خود را با پارچه صورتی رنگ روكش كنید تا ببنید همین كار كوچك چه تغییر بزرگی در خانه شما ایجاد می كند اما اگر انجام این تغییر برای شما كمی مشكل است می توانید رومیزیهایی به رنگ صورتی ملایم روی میزهای خانه خود پهن كنید. از تركیب چند رنگ بهاری در كنار هم نگران نباشید. مطمئن باشید تركیب سبز، صورتی و آبی به شرط ملایم بودن میتواند بسیار زیبا باشد. در ادمه مقاله چیدمان بهاری بخش دوم  را مطالعه کنید.

چیدمان بهاری بخش اول

همه بهار را فصل تازگی و شكفتن می دانند پس بهتر است ما هم از این تازگی در خانه خود بهره‌مند شویم. برای این كار سراغ وسایل قدیمی خانه بروید؛ آنهایی كه استفاده چندانی ندارد و عمدتا خراب و از كار افتاده شده است. اگر بیشتر به این وسایل دقت كنید متوجه می شوید كه هرگز در طول چند سال گذشته از آنها استفاده نكرده‌اید؛ پس بهتر است آنها را كنار بگذارید. پس از این كار نوبت تزیینیهای قدیمی خانه است. اگر خوب به آنها نگاه كنید و یا از دیگران نظر بخواهید متوجه می شوید كه تعدادی از آنها سالهاست كه زیبایی خود را از دست داده‌اند اما شما فقط به روال سالهای گذشته آنها را در گوشه‌ای از خانه قرار داده‌اید. شاید این فصل زمان مناسبی باشد تا این گونه وسایل را از گوشه و كنار خانه دور كنید. بد نیست اگر یك بخش كوچك خانه از بقیه قسمتها متمایز باشد. مثلا یك میز و یا صندلی با رنگ تند. اگر رنگ آمیزی میزهای قدیمی هم برای شما سخت است میتوانید از رومیزیهای بلند كمك بگیرید تا كاملا میز را بپوشاند؛ البته یك رومیزی با رنگی تند و شاد. شاید دست زدن به این كار از نظر شما كمی نگران كننده باشد اما مطمئن باشید پس از انجام، از نتیجه آن راضی خواهید بود.

چیدمان بهاری بخش اول

بسیاری از کفپوش‌ها مناسب فصل سرد زمستان است و تنها در این فصل کاربرد دارد. با جمع آوری بسیاری از فرش‌ها و قالیچه‌ها می‌توانید فضای مناسبی را به وجود آورید. با آغاز فصل گرما و تجدید نظر درباره کفپوش‌ها، می‌توانید دمای متعادلی را برای هوای اتاق فراهم کنید. چرا که بسیاری از کفپوش‌ها تنها در فصل سرد مورد نیاز است و در فصول گرم استفاده نمی‌شود. با افزایش دما می‌توانید بسیاری از کفپوش‌ها را جمع آوری کنید و به جای آنها از کفپوش‌های نازک که به رنگ روشن است، استفاده کنید. اگر مبلمان خانه‌تان به گونه‌ای چیده شده است که حول شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید؛ برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که رو به منظره حیاط باشد. اگر فضای کافی برای این کار ندارید، بهتر است شومینه را تمیز کنید و داخل آن گل‌های خشک قرار دهید. اگر مبلمان خانه‌تان به گونه ای چیده شده است که حول شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید؛ برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که رو به منظره حیاط باشد. اگر فضای کافی برای این کار ندارید، بهتر است شومینه را تمیز کنید و داخل آن گل‌های خشک قرار دهید.

چیدمان بهاری بخش اول

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز