فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1846 روز پیش
بازدید 2649 بدون دیدگاه

میز ناهار خوری مناسب برای فضاهای کوچک

میز ناهار خوری محیطی برای جمع شدن افراد خانواده است. داشتن یک میز ناهار خوری جدید  در کنج اتاق شما، علاوه بر کاربردی بودن آن، به زیبایی فضای شما نیز میافزاید.

چرا شما آن را دوست دارید: اگر شما یک فضایی از منزلتان را برای قرار دادن یک میز ناهار خوری کم جا در نظر گرفته اید. و می خواهید یک میز ناهار خوری مثلثی و یا یک میزناهارخوری چهارگوش خرید کنید. بهتر است نکاتی در رابطه با ابعاد، رنگ و جنس اطلاعات کافی داشته باشید.

۲ مدل طراحی حرفه ای  میز ناهارخوری مورد علاقه شما

همه چیز در میز ناهارخوری اتفاق می افتد: غذا خوردن، کار کردن، صحبت کردن، انجام تکالیف، دورهمی با دوستان … .

هیچ قطعه دیگری از مبلمان شما نمیتواند جای هیچ میز ناهار خوری را بگیرد. بنابراین خرید یک ست ناهار خوری همانند یک معامله بزرگ می باشد. که ممکن است تا چند وقت از آن استفاده کنید. مطمئنا میزی که کیفیت خوبی داشته باشد و شما بتوانید در دراز مدت از آن استفاده کنید. همان چیزی است که دنبال آن هستید. راحتی میز ناهارخوری در حین غذا خوردن و انجام کارهای روزمره خودش را نشان میدهد. و این راحتی ملزوم برای افراد می باشد.

ما از دو طراح حرفه ای برای انتخاب خود درخواست کردیم. و تعدادی از علاقه مندی های فعلی ما را نیز اضافه کردیم. تا بتوانیم در خرید میز ناهار خوری منزل شما راهنمایی های لازم را انجام داده باشیم.

“یک میز بزرگ یک فضای جمع آوری است. سیمرینگ می گوید: این قلب خانه و یکی از مواردی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. “ما یک میز را می بینیم که اتاق تنفس دارد – جایی که همیشه برای مهمانان اضافی وجود دارد”.

میزناهارخوری 4 نفره

“میز ناهار خوری برای ما بسیار مهم است – این جایی است که ما برای شام دوستانه، مشق شب یا قهوه صبحانه با روزنامه استفاده می کنیم. برای من، بهترین میزهای ناهارخوری، میزی است که رنگ و جلا داشته باشد. و به زیبایی هرچه بیشتر منزل من بیافزاید و از موادی ساخته شده باشد که تمیز و مرتب باشد. و رگه های زیبا در آن پیدا باشد”.

Schrock می گوید: “در هنگام انتخاب یک میز ناهارخوری، چندین نکات اصلی وجود دارد. “اولین مقیاس و عملکرد است: چند نفر می خواهیم روی صندلی بنشینیم و فاصله بین پاها به اندازه کافی است؟

 و دوم، ما به دنبال میزها با مواد زیبا اما با دوام هستیم. ما دوست داریم که یک سبک میز ناهار خوری را با یک پایه چوب یا یک پایه چوب با یک پایه فلزی ترکیب کنیم. ما همچنین میزهای تمام چوب را دوست داریم. “

 

مواد تشکیل دهنده میز ناهار خوری

با پیشرفت تکنولوژی و بازار گسترده تر مواد غذای مورد استفاده در آشپزخانه، طراحان و تولید کنندگان روز به روز در حال فعالیت هستند. با ورود رویکرد مدرن و مینیمالیستی به دکور، اتاق های ناهارخوری کلاسیک و مجموعه های سنتی به تدریج تبدیل به چیزی از گذشته می شوند.

 امروزه بسیاری از الگوهای درونی فراتر از سبك های بزرگ و پرطرفدار هستند. و به جای آن روش های معاصر بیشتری را برای خوردن غذا در نظر می گیرند. با در نظر گرفتن جدیدترین بافت ها و به نظر می رسد، در حال حاضر تعدادی از سبک های متنوعی از میزهای ناهار خوری ارائه شده است.

در این مقاله بخوانید: راهنمای خرید میز ناهارخوری کم جا

میز های آشپزخانه براق

فلزات مانند کروم آینه و فولاد ماته لوازم اضافی را به فضای ناهار خوری اضافه می کنند. و یک ظاهر ساده و براق تمیز می دهند که به طراحی Nuevo می رسد. میزهای فلزی به زیبایی با بسیاری از لوازم آشپزخانه و مبلمان جدید مطابقت می کنند. و فضایی شیک و زیبا و با شکوه را ارائه می دهند.

میزناهارخوری

 

میز ناهار خوری شیشه ای

کابینت های شیشه ای و سطوح، هوا را از پیچیدگی و لوکس شدن به محیط زندگی مدرن اضافه می کنند. و در نتیجه بسیاری از مشتریان اکنون از شیشه های براق برای صفحه ی خود استفاده می کنند. تمام ستون های شیشه ای ما با یک فرایند سختگیرانه را می گذرانند. که با گرم شدن شیشه شروع می شود. درواقع شیشه به دمای بالا ۶۵۰ درجه می رسد تا شروع به نرم شدن کند. سپس سطوح بیرونی آن به سرعت خنک می شود و فشرده سازی بالا در آنها ایجاد می شود.

با افزایش قدرت تا پنج برابر، این باعث می شود تا سطح فوق العاده با دوام و نازک شکل بگیرد.

این فرایند سخت افزاری نیز یک ویژگی ایمنی را به وجود می آورد، به عنوان شیشه ای به طور کامل خیس، اگر شکسته شود، نمی شکند و یا شکستن اما قطعات به قطعات نسبتا بی ضرر است. در شکل های مختلف و اندازه ها، مدل های شیشه ای می توانند به صورت مات یا بسیار جلا داده شده با لبه های افراشته یا صاف باشند. میزهای ناهار خوری شیشه ای به تازگی به عنوان یک جایگزین برای طرح های واضح کلاسیک ظاهر شده اند. و ظاهری ظریف و پرمحتوا را شامل می شوند.

 

میز ناهار خوری چوبی

در عوض، تعدادی از میزهای را با سطوح چوبی به فروش می رسانیم. بازسازی حس گرمایش روستایی و شخصیت سنتی به خانه های معاصر باعث شده است از چوب استفاده های مناسبی انجام شود. میزهای ناهار خوری چوبی ما یک ظاهر همه جانبه ای را ارائه می دهد که مکمل میزبان محیط اطراف است. 

میز ناهار خوری چوبی

از مواد طبیعی ساخته شده، اقلام چوبی ما بی نظیر است و همیشه متناسب با سبک روز پیش می رود. علاوه بر این، بیشتر این آیتم ها شامل یک روکش می شود. و آنها را کمتر آسیب پذیر می کند و رنگ آمیزی می کند.

 

میزهای ناهار خوری سنگ مرمر

در نهایت، میز های غداخوری گرانیت مودنا (Modena Granite Table) با سنگ های طبیعی آن معروف می باشد.

این طراحی خیره کننده در سنگ مرمر کارارا و گرانیت زیمبابوه ارائه می شود. و جایگزین فوق العاده ای را برای مدل های استاندارد ارائه می دهد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز