فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1842 روز پیش
بازدید 3129 بدون دیدگاه

تاریخچه میزهای ناهار خوری

میز ناهارخوری از ابتدا تاکنون

تاریخ میز ناهار خوری از همان ابتدای یونانی ها و رومی ها، تمدن هایی که برای عشقشان به ضیافت معروف مشهور هستند، تمام می شود. اغلب گفته شده است که طراحي مدرن موفقيت خود را نسبت به روندهايي که پيش از آن بوده است، مديون می دانند و مبلمان نيز از اين قاعده مستثني نيست. با توجه به این، تعجب آور نیست که این دو امپراطوری جهان، کاتالیزور فرایند خلاقانه طراحی مبلمان اکتشافی را ارائه داده باشند.

در حالی که کلمه ‘table’ از واژه لاتین ‘tabula’ مشتق شده است. اولین مدل ها توسط مصری های باستانی مورد استفاده قرار می گرفتند. هرچند به لحاظ عملی استفاده کمی داشتند. تولد طرح های بهتر بیشتر با ظهور امپراتوری های اروپایی همخوانی داشت. که تأکید زیادی بر زندگی شاد و استفاده روزمره میز ناهار خوری چوبی داشت.

“میزهای ناهارخوری سنتی از طیف وسیعی از مواد مختلف، به ویژه چوب، سنگ مرمر یا فلز تشکیل شده است. به طور معمول توسط چهار پایه محکم با کشش X شکل و یا به طور متناوب ساخته شده اند. ” با گذشت زمان، رومیان مدل دایره ای را به ایتالیا معرفی کرد، اختراعی که همچنان به عنوان یک جایگزین محبوب برای میزهای ناهارخوری معمولی مستطیلی تحمل می کند.

اشکال مختلف

این ها اغلب از سنگ مرمر ساخته شده اند. همانطور که در مدنا دیده می شود، زیبایی این نفوذ بی انتها را منجر می شود. در ابتدا اشکال بزرگ و مستطیل شکل بود که باعث می شد سر خانوار را به دور هم جمع کند. در آن زمان خانواده ها نه تنها بزرگتر بودند. بلکه خانواده های گسترده نیز به طور عادی در یک خانه زندگی می کردند. در نتيجه اين میزها به عنوان محور سالن ناهارخوري عمل مي کند. و محیطی برای سرو ناهار و نوشیدنی بوده است.

میز ناهار خوری مدرن

 

 

انوع میز ناهارخوری

میز ناهارخوری گرد یا دایره ای اجازه می دهد هر یک از اعضای ملاقات دارای دیدگاه مساوی از دیگر دونرها داشته باشد. بدون اینکه میزبان نیاز به دسترسی سر میز داشته باشد. این بدون شک یک فضای غیر رسمی، آرام و مساوی را ایجاد می کند. که بیشتر با عادات غذای معاصر مطابقت دارد.

میزهای ناهار خوری ما نشان دهنده یک شبیه بازگشت به سده های میانه است. زمانی که عطر و طعم بخشی از روز بود. با نگاهی به طرح های میزهای ناهار خوری مدرن، نمی توان انکار کرد که ما از تمدن باستان قدیم، و همچنین طرح های تزئینی عجیب و غریب عصر بسیار پیچیده ویکتوریا آمده ایم. با استفاده از مواد پیشرفته و جدیدترین فرآیندهای تکنولوژیکی، ما اکنون با آرایه ای هیجان انگیز از سبک ها، اندازه ها و مواد مورد استفاده برای تزئین مبلمان مبلمان ما، با طیف گسترده ای از سلیقه ها و الزامات فردی، بمباران می کنیم. هم اکنون، همانطور که طرح ها در حال تکامل هستند، یک چیز همیشگی است.

 

 در طول سال ها این سازه های بی نظیر، توجه و تمرکز مرکزی خود را حفظ کرده اند و بدون شک این کار را ادامه خواهند داد. با این حال، با توجه به اهمیت ارتباطات و همراهی، به طور شیک ارزش های خانوادگی را مجددا تأیید می کنند. آنها زیبایی جوهر زندگی خوب را پوشش می دهند – و این یک چیز است که هرگز تغییر نخواهد کرد.

میزناهارخوری 4 نفره

راهنمای خرید صندلی ناهار خوری

در فروشگاه اینترنتی ما طیف گسترده ای از صندلی های ناهار خوری در بسیاری از سبک ها، اشکال و مواد مختلف موجود می باشد. ما این راهنمای خرید دستی را به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق عوامل اصلی که هنگام انتخاب صندلی ایده آل شما باید در نظر داشته باشید را رعایت کنید.

 

استایل صندلی ها

هرچند آشپزخانه و اتاق ناهارخوری در درجه اول برای جمع آوری افراد برای سرو غذا استفاده می شود. هر کدام از آنها نیاز به سبک ناهارخوری متفاوت از مبلمان دارند. انتخاب جایی که شما قصد استفاده از صندلی خود را دارید. باعث می شود انتخاب صندلی برایتان راحت تر باشد. چراکه مدل و طرح خود را در ذهن خود تجسم کرده اید.

 در حالی که آشپزخانه به طور معمول یک منطقه ایست که برای فعالیت های مختلف استفاده می شود. اتاق غذاخوری رسمی بیشتر برای موارد خاص و مهمانان ویژه محسوب می شود.

همچنین لازم است مکان صندلی های خود را در ارتباط با اتاق اطراف بررسی کنید. نیاز به فضای کافی بین پشت صندلی های خود و هر دیوار یا سایر مبلمان وجود دارد. تا اجازه دهید شما و مهمانانتان در صندلی راحت نشسته و راحت از صندلی بیرون بیایید.

شما ممکن است نیاز به رفتن به پشت صندلی برای خدمت به غذا و یا برای دسترسی به یک اتاق دیگر داشته باشید. توصیه می کنیم حدودا ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر بین لبه میز و دیوار خود فاصله قرار دهید. این در حدود ۴۰ تا ۶۰ سانتیمتر در پشت صندلی است.

میز غذاخوری

جهت تشخیص میز استاندارد به این شکل عمل کنید : وقتی که روی صندلی ناهارخوری می نشینید کاملا” صاف نشسته و سینه ها به جلو باشد ، بلندی میز بایستی تا قسمت زیرین قفسه سینه شما باشد. و مشت خود را گره کنید و زیر چانه خود بگذارید طوری که آرنج شما روی میز و مشت گره کرده خود را زیر چانه قرار داده و به راحتی دست خود را بتوانید به حرکت در بیاورید. اگر فشاری در مشتهای خود احساس کردین این یعنی میز برای شما ارتفاع بالایی دارد. و اگر دستهای شما به راحتی چپ و راست میرود و احساس راحتی میکنید. یعنی یک میز استاندارد خریداری نمودین، و به هنگام صرف غذا تمامی اعضای بدن شما احساس آرامش و راحتی را خواهد داشت.

میز ناهار خوری ایده آل

 این می تواند به عمق صندلی شما بستگی داشته باشد، پس قبل از خرید مطمئن شوید که منطقه ناهارخوری خود را اندازه گیری کرده اید. جنس صندلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. صندلی های فلزی کمی فضا را سرد کرده و صندلی های چوبی فضایی گرم تر به وجود می آورند.

یک مورد ایده ال برای دکوراسیون داخلی منزل اینست که افراد زیادی مدل مدنظر را پسند کنند. در واقع نشان دهنده محبوبیت مدل بین افراد می باشد. نقطه کانونی هر اتاق مبلمان و میز ناهارخوری هماهنگ با آن می باشد. مهم است که یک مدل انتخاب کنید که منطبق با محیط اطراف آن باشد.

 از مشاغل خانگی تا کناره گرفتن از دوستان، میز ناهار خوری بیش از یک مکان برای غذا خوردن است، به همین دلیل است که شما انتخاب های مناسب را انتخاب می کنید. ما این راهنمای خرید دستی را با تمام عواملی که باید در نظر داشته باشید، ایجاد کرده اید، به شما این امکان را می دهد که تصمیم گیری بهتر را مطلع کنید. مطالب بیشتر را در مقاله “مطالبی در مورد انوع میز ناهار خوری” دنبال کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز