فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2285 روز پیش
بازدید 3524 بدون دیدگاه

تختخواب دوطبقه مدرن

تختخواب دوطبقه مدرن

امروزه ازدحام شهرها به سمتی پیش رفته که گاه افراد را وا میدارد در کوچک ترین خانه های ممکن زندگی کنند. حال تصور کنید یک خانواده با چند فرزند و یک فضای محدود، دچار چه مشکلاتی است. اینجاست که استفاده ی خلاقانه از فضاهای محدود، راهکاری مناسب خواهد بود. به نظر می‌رسد در این مورد، تختخواب های دو طبقه یکی از گزینه های قابل تأمل هستند. امروزه دیگر خبری از آن تختخواب های قدیمی عذاب آور نیست، در طرح های امروزی تختخواب هایی بسیار زیبا، ایمن و راحت با نردبان هایی خلاقانه طراحی شده اند که آنها را به گزینه ای بسیار مناسب برای اتاق کودکان می کند. تخت های دو طبقه انواع بسیار گوناگونی دارند بطوریکه شاید از دیدن مدل های بسیار متنوع تختخواب های دو طبقه در بازار شگف زده شوید و خود را در انتخاب مدل مورد نظر مردد و نامطمئن بیابید. اما توجه به برخی مسائل کار انتخاب را آسان تر می کند. در این مقاله می خواهیم معایب و مزایای تختخواب های دو نفره و برخی مدل از سرویس خواب های دارای تختخواب دوطبقه را بررسی کنیم، لذا پیشنهاد می کنیم با صرف زمانی کوتاه برای یادگیری نکات بیشتر , مشخضات و قیمت سرویس خواب را در ایران میز بیابید .

تختخواب دوطبقه مدرن

زمانی که بدنبال تختخوابی دو طبقه می گردید حتما کودکان را همراه خود به بازار ببرید. نظر آنها باید تا پایان مرحله خرید تخت خواب و روتختی در الویت اول قرار بگیرد. با وجود کودکان می توانید نوع بالا رفتن آنها از نردبان تختخواب را بررسی کنید تا دقیقا همان مدلی را انتخاب کنید که برای فرزندانتان ایمن تر هستند. تختخواب هایی که از نردبان های باریک و کوچک استفاده می کنند می توانند خطرات بسیار جدی را متوجه فرزندان شما کنند. اگر ممکن بود حتما نوع بالا رفتن کودکان از نردبان ها را قبل از خرید بررسی کنید و از وجود دستگیره هایی برای کمک گرفتن در کنار نردبان ها اطمینان حاصل کنید. تختخواب هایی که برای سنین بالاتر مانند نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرند معمولا چنین دسته هایی در خود ندارند زیرا نوجوانان می توانند بدون کمک آنها بالا و پایین بروند در نتیجه باید تختخواب را بر اساس شرایط سنی فرزندانتان انتخاب کنید.. تخت دو طبقه کشویی و مشخصات فنی آن در این مقاله نوشته شده است.

تختخواب دوطبقه مدرن

برای طراحی تختخواب کودکان می توان ایده های جالب و خلاقانه ای را یافت این ایده ها بر گرفته از داستان ها و سلیقه و علایق کودک است. یک تختخواب مناسب به کودک این فرصت را می دهد که به رویا پردازی در دنیای کودکانه خود بپردازد. توجه به محیطی که کودک بیشترین زمان خود را در آن سپری می کند در رشد و شکوفایی کودک موثر است. کودکان با طراحی های از این دست می توانند به تجربیات خود بیافزایند و از دنیای کودکی خود لذت ببرند. هنر جا دادن اسباب و اثاثیه در یک فضای کوچک، هنر ارزشمندی است که نباید دست کم گرفته شود. به خصوص اگر قرار باشد بین ساکنان این فضای کوچک، صلح و صفا را نیز حفظ نمود. تنها تصور کنید وقت گذرانی در یک فضای کوچک، شلوغ و درهم و برهم چه حس و حالی دارد؟ البته گاهی فضای اتاق، آن چنان هم تنگ و گرفته نیست؛ اما یک طراحی با وجود نورپردازی مناسب بوسیله ی آباژور ایستاده و رومیزی خلاقانه می‌تواند حتی استفاده از این فضا را نیز به مراتب کاربردی تر نموده و از تمام پتانسیل های موجود برای راحتی و آسایش بیشتر ساکنان بهره برداری کند.

تختخواب دوطبقه مدرن

تختخواب، یکی از اسباب و لوازمی که است فضای اتاق را تا حدی اشغال کرده و به اصطلاح جاگیر است. حال ببینید اگر قرار باشد به تعداد ساکنین اتاق تختخواب داشته باشیم، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ اینجاست که تختخواب دو طبقه به کمک می آیند. به همین دلیل این بار به سراغ خلاقیت هایی می رویم که تختخواب های دو طبقه را به درجه ای متفاوت از آسایش و راحتی رسانده اند. تخت هایی که اکنون نه تنها محلی برای استراحت و آرامش بوده، بلکه فضایی شاد و متنوع را نیز به فضای اتاق افزوده اند. در کنار تختخواب مناسب بهتر است از کمد و دراور با کیفیت استفاده کنید که بوسیله ی آنها فضای کوچک و در دسترس تان را به خوبی مدیریت کنید و از آن لذت ببرید.

در این مقاله بخوانید: طراحی اتاق کودک

تختخواب دوطبقه مدرن

کارشناسان معتقدند که استفاده از تختخواب دو طبقه احتمال بروز صدمات و آسیب دیدگی را افزایش می دهد. آمار قابل توجهی در مورد صدمات ناشی از افتادن کودکان از تختخواب وجود دارد که بیشتر آن ها مربوط به کودکان زیر ۶ سال است. رعایت نکات ایمنی و در نظر گرفتن جوانب مختلف هنگام قرار دادن این نوع تختخواب ها در اتاق کودک بسیار حائز اهمیت بوده و موجب کاهش استرس های والدین می گردد. دقت داشته باشید برای کودکانی که در خواب راه می روند خرید تخت های دو طبقه اشتباهی بزرگ است.

تختخواب دوطبقه مدرن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز