فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2590 روز پیش
بازدید 397 بدون دیدگاه

طراحی اتاق کودک

اتاق کودک

اتاق کودک

در طراحی داخلی بایستی به تمامی بخش های فضا دقت کافی داشت و تمامی قسمت ها را با استفاده از به روزترین روش ها دکور کرد. در این مقاله می خواهیم شما را با برخی متد های دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق نوزاد و کودک آشنا کنیم و برخی روش های موثر را برایتان به خوبی توضیح بدهیم. پس اگر قصد تغییر دادن فضای اتاق خواب کودک تان را دارید و یا می خواهید درباره ی دکوراسیون و طراحی داخل اتاق نوزاد بیشتر بدانید، بهتر است با ما همراه باشید تا در کمترین زمان شما را با روش ها و متد های بروز آشنا کنیم. لواز اتاق خواب خود مانند سرویس خواب , تخت خواب و .. در ایران میز خریداری کنید . ایران میز محصولات چوبی دیگری مانند میز ناهار خوری , میز تلویزیون , مبلمان و … را شامل میشود.

اتاق کودک

از جمله نکاتی که بایستی در طراحی و تغییر دکوراسیون اتاق نوزاد و کودک از آن به خوبی استفاده کنید، بازی با رنگ هاست. رنگ ها قدرت بسیار زیادی دارند که با بهره گیری از اصول و روش های کاربردی می توان آنها را به نفع فضای مورد نظرتان بکار گرفت. با توجه به شادابی و نشاط بچگانه بایستی از رنگ های شاد و حتی تند استفاده بسیاری کرد. برای مثال رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و بنفش می توانند بهترین گزینه های موجود برای اتاق خواب کودک باشند و این در حالیست که برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد بهتر است از رنگ های کرم، سفید و زرد کمرنگ استفاده کرد تا آرامش و زیبایی را برای نوزادتان به ارمغان بیاورید. گفتنی است که تحقیقات روانشناسی اثبات کرده اند که نوزادان و کودکان تا قبل از ۲۰ ماهگی بهتر است در فضایی با تون رنگ کرم و زرد کمرنگ قرار بگیرند تا فرآیند رشد مغزی و ذهنیشان با سرعت بیشتری انجام بپذیرد و خوابی آرام و عمیق داشته باشند.

اتاق کودک

اگر از رنگ ها فاصله بگیریم، به موضوع بسیار مهمی که انتخاب وسایل دکوراسیون است می رسیم. وسایل مناسب و البته با کیفیت را می توان به عنوان تاثیرگذار ترین نکته در بهبود دکوراسیون یک فضا دانست، هرچند که خرید یک کالای دکوراسیون مانند تختخواب، مبلمان، میزعسلی و جلومبلی و … که دارای کیفیت بالایی هستند ممکن است از نظر میزان هزینه ای که برایتان خواهد داشت بسیار گران تر از مدل های دیگر که کیفیت پایین تری دارند بنظر بیاید، اما در دراز مدت، خرید یک کالای با کیفیت و شیک می تواند بهترین انتخاب شما باشد که تا سالیان سال برایتان باقی خواهد ماند و رضایت شما را به همراه خواهد داشت. در دکوراسیون اتاق کودک، استفاده از وسایلی مانند تختخواب، کمد و دراور، میز تحریر و یا میز کامپیوتر و صندلی میز کامپیوتر بسیار رایج بوده و از وسایلی مانند آباژور و کتابخانه به صورت دلخواه استفاده می شود.

اتاق کودک

در حالی که استفاده از وسایل بیشتر در صورت داشتن مدل مناسب برای دکور کردن می تواند بهترین تصمیم برای ارتقا دکوراسیون باشد؛ وسایلی مانند مبلمان کودک و یا صندلی راحتی کودک را بهتر است در صورتی که فضای کافی در اختیار دارید در دکوراسیون اتاق کودکتان جا بدهید و اگر فضای کافی در اختیار ندارید و یا می خواهید یک اتاق را برای دو یا سه فرزند خود دکور کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از تختخواب دو طبقه استفاده کنید تا با استفاده از کمترین فضای ممکن، بیشترین استفاده را برده باشید. ممکن است بخواهید وسایلی که برای فضای اتاق خواب کودک تان انتخاب می کنید هماهنگ و دارای یک طرح و پلتفرم باشند، پس، استفاده از سرویس خواب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید تنها با تمرکز بر رنگ و طرح های موجود بهترین گزینه را برای فضای مورد نظرتان انتخاب و خریداری کنید. انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب کودک خود اهمیت بسیاری دارد.

اتاق کودک

هنگام تغییر دادن دکوراسیون بایستی به نکاتی که ممکن است شما را آزار بدهند دقت کافی را داشته باشید. برای مثال برخی از والدین به طور مداوم از اینکه فرزندانشان هنگام تماشای فیلم مورد علاقه شان برایشان مزاحمت ایجاد می کنند شکایت می کنند و برخی می گویند که قادر به تماشای برنامه ی مورد علاقه شان نیستند چرا که فرزندشان در حال تماشای برنامه ی تلویزیونی کودکان است. از این رو بهتر است برای حل این مشکل از یک تلویزیون مناسب برای اتاق کودک استفاده کنید تا کودک دلبندتان بتواند به راحتی و در نهایت آرامش به تماشای برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه اش بپردازد و شما نیز برای تماشای برنامه ی مورد نظرتان آسوده عمل نمایید. به طور معمول دو راه برای قرار دادن تلویزیون در فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب قرار دارد که عبارتند از میز تلویزیون مدرن و استفاده از پایه های دیواری که استفاده از میز تلویزیون بسیار رایج تر و زیباتر بوده و می تواند در زیباتر کردن دکوراسیون تان به شما کمک شایانی بنماید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز