فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1174 روز پیش
بازدید 5734 بدون دیدگاه

تخت خواب کشویی یا میزبان میهمان

تخت خواب کشویی یا میزبان میهمان

لوازم خانه ها با توجه به کم شدن فضای زندگی دچار تغییرات می شوند. در گذشته زمانی که فضای خانه کم و محدود میشد به ناچار باید قید یکسری از لوازم را می زدیم اما در حال حاضر چنین نیست. زیرا این صنعت توسعه پیدا کرده و همگام با زمان پیش می رود تا نیازهای ما تا جای ممکن برطرف شود. از جمله اینکه می خواهیم هر چقدر فضای زندگی ما کوچک است همچنان یک‌سری از لوازم را داشته باشیم. به طور مثال تخت خواب.

پیش از این تخت خواب های تاشو یا مبل تخت خواب شو را دیده ایم. اما مدل جدید دیگری نیز وجود دارد که به تخت خواب میزبان میهمان معروف است. این تخت خواب به صورت معمولی مانند یک تخت خواب یک نفره است اما در قسمت زیر آن یک تخت خواب دیگر قرار دارد که حالت کشویی دارد و می توان آن را بیرون کشید که در این حالت تخت خواب برای یک نفر دیگر گنجایش دارد.

 

تخت خواب کشویی یا میزبان میهمان

تخت خواب میزبان میهمان

این نوع تخت خواب‌ با نام‌ تخت دو در یک، تختخواب کشویی و تخت میهمان میزبان شناخته می‌شوند. که البته تمامی این نام ها با توجه به ظاهر و همچنین کاربرد تخت خواب منطقی می باشد. در نگاه اول یک تخت خواب را میبینید اما در ادامه خواهید دید که تبدیل به دو تخت خواب مجزا می شود که ایده ای عالی برای خانه های کوچک است. تخت زیرین به صورت کشویی باز می شود که ساده و آسان است و زمانی که کار شما با آن تمام شد دوباره می توانید به جای خود بازگردانید.

در این مقاله بخوانید: راهنمای خرید تخت خواب دو نفره

این تخت را می توان برای زمان هایی که میهمان دارید اما اتاق و تخت مخصوص برای آنان ندارید استفاده نمایید. همچینن برای خانواده هایی که دارای دو فرزند هستن اما فضای کافی برای خرید تخت خواب ندراند نیز می تواند عالی باشد. در این حالت هم فرزندان دارای تخت خواب می شوند هم اینکه فضای چندانی از اتاق آن ها اشغال نمی شود.

 

تخت خواب میزبان مناسب خانواده‌هایی است که دارای فضای کمی در منزل هستند.

تخت خواب کشویی یا میزبان میهمان

ویژگی های تخت مهمان میزبان یا تخت خواب کشو دار

در نگاه اول می توان گفت این تخت خواب ها مانند کشوهای دراور می باشند که می توان آن ها را بیرون کشید و استفاده نمود. پس زمانی که نیاز به تخت اضافی داشتید می توانید کشوی تخت را  بیرون بکشید تا یک تخت خواب برای شما آماده باشد. این سبک از تخت خواب در دید اول همان طور که گفته شده مانند یک تخت یک نفره هستند اما دارای ارتفاع بلند تری هستند. این ارتفاع بلند به دلیل این است که یک تخت خواب دیگر در قسمت زیرین وجود دارد. البته که برخی از افراد تمایل دارند از قسمت زیرین تخت خواب به عنوان مبل استفاده کنند که باز هم ایده جالبی می باشد و می تواند مانند یک مبل بزرگ باشد تا افراد بسیاری بر روی آن بنشینند. با این کار شما هم یک تخت خواب دارید و هم یک مبل بسیار بزرگ.

خرید تخت خواب تک نفره 

جنس این سبک از تخت خواب ها معمولا ام دی اف است. اما اگر متریال دیگری مد نظر شما می باشد می توانید آن را سفارش دهید مانند متریال چوبی و یا فلزی. با توجه به جنس ام دی اف تخت خوب می توان رنگ های مختلفی را برای آن در نظر گرفت و اجرا کرد تا با سایر لوازم ست شود. برای قسمت تاج تخت خواب نیز می توانید روکش های پارچه ای مانند جنس مخمل و یا چرمی را در نظر بگیرید. تاج تخت تنها برای زیبایی نیست بلکه در واقع تکیه گاه تخت خواب نیز محسوب می شود.

می توانید در قسمت های کناری تخت قفسه هایی را سفارش دهید تا برای قرار دادن لوازم کوچک مانند گوشی و یا ساعت و یا لوازم دکوری و کتاب کاربردی باشد با توجه به این که تخت خواب برای خانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. البته در این صورت قیمت تخت کمی گران تر خواهد بود.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز