فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2749 روز پیش
بازدید 536 بدون دیدگاه

خانه ای لوکس اما ساده !

براق و با کیفیتخانه ای لوکس

زیبایی و مرتب بودن خانه، خواسته ی هر فردی است اما در بحث های تخصصی تر به موضوع لوکس بودن یک خانه می رسیم که این به خودی خود بحث جداگانه است و نوعی متفاوت و خاص از دکوراسیون را می طلبد. ممکن است تا به حال به تغییر دادن فضایتان و یا تبدیل کردن خانه و یا اتاقتان به یک اتاق لوکس و مجلل فکر کرده باشید که در اینصورت به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا شما با روش های جدید آشنا کنیم و توسط آنها فضایتان را دکور کنید. میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت خود را در ایران میز بیابید.

براق و با کیفیت

میلمان و وسایل چوبی مناسب اولین گام برای داشتن فضایی شیک هستند اما اگر از مدل های با کیفیت و یا مدل های خاص استفاده کنید، فضایتان را به سمت دکوراسیون مدرن و لوکس جهت داده اید. رنگ قهوه ای یکی از رنگ های پر مصرف در صنایع چوب و فلز و خصوصا در خانه هاست از این رو می توان یک میز ناهارخوری با صندلی های قهوه ای را در اتاق نشیمن با رنگ غالب سفید یا خاکستری قرار داد.

آینه، شیشه و فلز

آینه، شیشه و فلز

درخشندگی را می توان یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی زیبایی فضا دانست که امروزه می توانید از آن در هر قسمتی از خانه و به طور جزیی تر در هر قسمتی از هر کدام از اتاق هایتان اجرا کنید. اهمیتی ندارد که می خواهید اتاق خواب تان را دکور کنید و یا می خواهید اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی تان را دوباره و به روشی جدید چیدمان کنید. برای مثال می توانید از ترکیب مبلمان قهوه ای، دیوار های کرم رنگ و میزعسلی شیشه ای استفاده کنید.

رنگ های روشن

رنگ های روشن

رنگ کرم یا استخوانی را می توان یک گزینه ی بسیار مناسب برای انواع فضاها دانست. این رنگ به گونه است که می توانید به سادگی مبلمان، میز ناهارخوری، میزعسلی و آباژور هایتان را با آن هماهنگ کنید و از یکپارچه و زیبایی فضایتان لذت ببرید. بهتر است بدانید که حتما نیاز نیست شید آباژور تان هم رنگ با فضایتان باشد و می توانید از شید های فلزی و براق استفاده کنید که در نوع خودشان درخشش و زیبایی بی نظیری دارند.

کمد های مدرن

کمد های مدرن

در فضای اتاق نشیمن به طور معمول مبلمان، میز ناهارخوری، میزعسلی، کتابخانه و … را قرار می دهند اما مدتی است که قرار دادن یک کمد مدرن و زیبا در دکوراسیون مدرن محبوب شده و تا حد زیادی فضای زیباتری به شما ارائه می دهد. کمد های مدرن معمولا درب مشخصی ندارند و طرحی مفهومی بر روی درب آن ها اجرا شده است که این به نوبه خود یک نوآوری و زیبایی خاص به حساب می آید و فضاهای لوکس ساخته ی همین وسایل خاص و شیک هستند.

کتابخانه ی مدرن

کتابخانه ی مدرن

یکی دیگر از وسایلی که در فضای اتاق نشیمن جای می گیرد، کتابخانه است و نوع این کتابخانه بسته به نوع و سبک دکوراسیون آن فضا تعیین می شود به اینصورت که در فضاهای کلاسیک از کتابخانه های کلاسیک و تمام چوب استفاده می شود اما در فضاهای مدرن و یا نیمه مدرن، می توان از انواع کتابخانه ی مدرن و یا کتابخانه ی دوبعدی استفاده کرد تا بخش زیادی از شلوغی ها و بی نظمی های اتاق برطرف شود.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

فضای اتاق نشیمن را براحتی با در نظر گرفتن اندازه و ویژگی های اتاق و رنگ آن می توان با مبلمان و وسایل چوبی زیبا دکور کرد فقط نکته ی این دکور هماهنگی میان اجزا است اما نباید این هماهنگی به گونه ای باشد که باعث ایجاد فضایی یکنواخت و سرد بشود. برای جلوگیری از بی روح شدن فضای اتاق نشیمن تان، بهتر است تضاد و کنتراست میان وسایل را هم تا حدودی رعایت کنید تا اتاق نشیمنی زیبا و دیدنی خلق کنید و مدت ها از آن لذت ببرید. برای تکمیل شدن وسایل در اتاق نشیمن تان، می توانید از یک صندلی راحتی خاص و شکیل استفاده کنید و فضایتان را متحول کنید. آشپزخانه ی کوچک متفاوت در دکوراسیون لوکس شما موثر است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز